Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

er paa ferie mallorca
Forfatter: 
Dato:  27-05-2010 17:29

hej

vil lige dele min glaede med jer.. jeg er i denne uge paa ferie med mand og boern paa oen mallorca.. ens foerste charter og saa med skoent vejr og det hele... vi var ved at se om vi kunne finde et sted man kunne komme ud og ride men uden held.. skidt pyt med det tiden gaar jo staerkt alligevel

mvh.Liselotte

0
0
Svar på denne tråd

halløsa
Forfatter: 
Dato:  27-05-2010 19:53

afhængig af hvor i er på mallorca.. så ved jeg man kan ride i alcudia.. ved desværre ikke lige hva det koster... og om det r der mere.. men det ku evt måske være en mulighed :)

0
0
Svar på denne tråd

Det lyder herligt...
Forfatter: 
Dato:  27-05-2010 20:27

... jeg håber du nyder din ferie lige så meget som jeg nyder min her i Mexico.

Masser af gode oplevelser og god mad (chili er godt - meget chili er meget godt).

I går var vi ude og svømme i en underjordisk hule, på lørdag går turen til Chichen Itza og manda til Holbox hvor vi skal svømme med hvalhajer!

I dag hygger vi herhjemme i min fars have - lidt senere på dagen når der er skygge ved poolen skal jeg vist have mig en dukkert (til)

£isbeth & Baloo

I am fond of pigs. Dogs look up to us. Cats look down on us. Pigs treat us as equals.

Winston Churchill

0
0
Svar på denne tråd

Der er flere
Forfatter: 
Dato:  27-05-2010 20:53

steder på Mallorca hvor det er muligt at komme ud at ride. Jeg vil tro at du kan finde brocurer nede i receptionen på det hotel i er på.

0
0
Svar på denne tråd

Cala Mesquida
Forfatter: 
Dato:  28-05-2010 11:57

Det er også muligt at ride i Cala Mesquida, men nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor på Mallorca du er :-)

0
0
Svar på denne tråd

Her er to
Forfatter: 
Dato:  28-05-2010 13:46

du kan google...man må vist ikke linke på HN

ranchograndemallorca

Den mest "Legoland" agtige. Meget stort sted vist nok hvor evt. ikke-ryttere kan komme med i hestevogn.

og så

hipicaformentor

Hvis du prøver nogen af stederne (specielt det sidste) vil jeg meget gerne høre din mening hurtigst muligt. Skal nemlig snart selv afsted og har overvejet specielt Hipica Formentor.

Mvh Tina

Quality doesn't cost - it pays !

Tre gode Quarter Horses til salg.

Alle med gode afstamninger. Alle af egen avl.

http://www.alby-horses.com/

0
0
Svar på denne tråd

28gr..
Forfatter: 
Dato:  30-05-2010 18:47

hej

Jeg fik ikke prøvet nogle af stederne, da jeg skulle bestille dagen før og det var den sidste dag jeg lige fandt ud af det..men god tur alligevel, er kommet hjem i dag fra 28 gr til meget kolde Danmark

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider