Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

At overføre penge?
Forfatter: 
Dato:  25-05-2010 22:37

Nogen der lige på stående fod kan svare på om det typisk koster nogen form for gebyr at overføre til udenlandske banker ?

0
0
Svar på denne tråd

det gør det
Forfatter: 
Dato:  25-05-2010 22:57

og hvor meget kommer an på hvor hurtigt og hvor meget papirarbejde der er i forbindelse med overførslen.

Mener vi giver 30 kr for den billigste og 120 for den dyreste.

Smil smitter.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn.
Forfatter: 
Dato:  25-05-2010 23:42

Jeg gav 120 kr sidst.

Lækre ting til salg, bla flotte sten og Bucas.

0
0
Svar på denne tråd

de 120 er
Forfatter: 
Dato:  25-05-2010 23:48

noget med hvis afsender dvs dig skal afholde alle omkostninger, de 30 er hvis man deler omkostninger og det bare skal følge de almindelige bankdage.

Der ud over kan det spille ind om det er noget man gør via netbank og ikke noget man får gjort via "kassedamen" i banken.

Jeg har kun overført via netbank.

Smil smitter.

0
0
Svar på denne tråd

Når du
Forfatter: 
Dato:  26-05-2010 10:22

Når du overfører skal du huske at være obs på det Pruhest skriver med hvilket beløb der skal modtages - altså om du skal afholde alle omkostninger. Ellers risikerer du at modtager-banken fratrækker nogle omkostninger, så modtageren ikke får det fulde beløb.

Og det er jo træls hvis det er betaling for en vare, som sælger så ikke gider sende fordi der er betalt for lidt ;-)

0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  26-05-2010 11:16

Gav 75 kr sidst og der betalte jeg selv for overførelsen. Og gjorde det over netbank til en konto i Sverige.

˙·٠•●♥ HeidiZ ♥●•٠·˙

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider