|
|
| Melodi Grand Prix 2010 |
|
|
Er der nogen som ved om vi er direkte i finalen nu på lørdag? Eller skal vi ud i en semifinale.. Og hvad syntes i om den melodi vi stiller op med.. Jeg syntes faktisk den er ok...
Hilsen Karina *Asterix* 8/4 1999 - 23/7 2009 Den smukkeste stjerne på himlen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Melodi... |
|
|
Er det på lørdag det kommer... jeg følger da vist ikke helt med. Så jeg kan tydeligvis ikke svare på dit spørgsmål, men jeg regner da med, at jeg skal se det.
Skrev hende den tykke, som er blevet mor... Alle mennesker er født lige dumme - nogen får bare mere ud af det end andre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Med i finalen |
|
|
Jeg er ret sikker på at DK er med direkte i finalen.
Julie Kranio Sakral Terapi tilbydes. Se www.julieschwartz.dk Er din hest Headshaker? Vil du være med til at undersøge om KST kan hjælpe og bor du på Sjælland? Kontakt mig og hør nærmere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej..... |
|
|
Så vidt jeg ved, er det kun Norge (sidste års vinder), England, Frankrig, Spanien og Tyskland, der betaler for at være i finalen hver gang, der slipper for semifinale.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| DitteH |
|
|
Jeg mener at de lande der er blevet blandt de 10 bedste ved sidste års Melodi Grand Prix er dem der er direkte videre ved dette års Grand Prix.. Alle andre skal ud i en semi finale.. Og jeg kan nemlig ik huske hvordan Danmark blev placeret sidste år.. Det du skriver med at nogle lande betaler for og være med og slipper for semifinalen, det lyder underligt, det har jeg aldrig hørt.. Og det er sku da snyd..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Danmark skal i semifinale. I går så jeg en reklame for det i fjernsynet hvor de nævnte at der vidst nok var semifinale tirsdag og torsdag, efterfulgt af finale på lørdag. Jeg synes det er en god sang vi har med i år, men jeg bryder mig ikke om melodi grand prix, dog synes jeg heller ikke det er noget som vi skal undvære. Jeg gider bare ikke se det, med mindre der ikke er andet at se 
- Med "krikkerne" Zaco&Flicka! Det er menneskeligt at fejle..
† Rest in Peace †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| smukkezaco |
|
|
Tusind tak for svar.. Ja men så må vi jo se om vi kommer med i finalen.. Det er så ik sikkert endnu..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Har så lige fundet ud af at den første semifinale er i morgen Tirsdag kl 21.00 Og den anden mener jeg er på Torsdag samme tid..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Melodi Grand Prix 2010 |
|
|
Eurovision Song Contest Semifinale 1 25.5. kl. 21 på DR1 Semifinale 2 27.5. kl. 21 på DR1 Finale 29.5. kl. 21 på DR1 Genuds. 26.6. kl. 13.45 på DR1 Og DK er med i 2. semifinale ... /Lisbet
Hvis du mangler sommergræsning til din vallak som samtidig kan være selskab for min unghest på 4 år - så skriv til mig. (Ridebane 25m.)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Tyskland, Spanien, England og Frankrig betaler ikke for at være med i finalen. Det er de automatisk hvert år fordi de også er de lande med flest seere. Og dem tør Eurovisionen alligevel ikke miste ved at sætte de førnævnte landes finaledeltagelse på spil... Åh ja, fair konkurrence ftw 
Araberen blev skabt af Vinden. Han er den vind, jeg lever af...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| spændende at se |
|
|
om bookmakerne holder stik med Danmark. Jeg kunne nu bedst lide Bryan Ryce's sang "breathing"...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Ja det blir spændende i aften.. Syntes Danmarks bidrag er rigtig god, bryder mig ik så meget om ret mange af de andre i år.. Så op for Danmark..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ingen kemi |
|
|
Jeg synes Danmarks sang er ok (af en GP sang at være). Men jeg synes, der mangler kemi mellem de to på scenen. Og især manden mangler udstråling.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Eurovision |
|
|
Så er det nu  Havde helt glemt sangen Satelite - den er jeg også ret vild med 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| total mærkelig |
|
|
altså hva sker der lige - Tyskland kvindemennesket kan da ikke synge andet end falsk (det er i hvert fald ikke min smag - så ud med dem ) Syntes bare de gjorde det så godt Danmark - syntes det er en rigtig god sang
VH Heidi
Jeg kan forstå dit indlæg forkert og så beklager jeg, men mit svar afspejler sig i min fortolkning af dit indlæg.
Lækker ruh.gravhunde han standard tilbyder paring til egnede tæver, Reg. DKK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Ja jeg vil gi dig fuldstændig ret.. Men en 4 plads til Danmark er også flot.. Og nu er vi da fri for og skal ud i en semifinale til næste år..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 2. gang. |
|
|
ja den bliver sku ikke bedre af de spiller den to gange.............................. Men ja rigtig flot med en 4. plads, så det slipper vel for semifinalebøvlet næste år.
VH Heidi
Jeg kan forstå dit indlæg forkert og så beklager jeg, men mit svar afspejler sig i min fortolkning af dit indlæg.
Lækker ruh.gravhunde han standard tilbyder paring til egnede tæver, Reg. DKK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stadig semifinale |
|
|
Det er KUN England, Tyskland, Spanien, Frankrig og værtslandet, der IKKE skal i semifinale. Det er nogle år siden, det blev lavet om, så alle andre skal i semifinale uanset resultatet året før. Så vi slipper ikke.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øv....... |
|
|
synes vindersangen fra tyskland var ok, men holder stadig på at den danske skulle have vundet, den var lige en tand bedre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den danske |
| Forfatter:  |
xtiny |
| Dato:  |
30-05-2010 12:06 |
|
Var da ikke særlig dansk, men det var nok derfor, den klarede sig ret pænt. Den tyske kunne jeg ikke lide- og hende fra Aserbadjan kunne da file glas over med stemmen- yrk! Det var hvinefalsk, hun kunne ikke synge igennem i de høje toner. De kønne kan ikke synge, men dem der optræder i teltkjoler- kan.  Jeg kunne vældig godt lide Grækenlands bidrag, og Frankrigs (der var da i det mindste gang i den!) og Irlands. Og hvem havde drog trukket islændingen i den rædselsfulde røde morgenkjole med tilhørende hår?! UFF! Men ellers gider jeg ikke GP, det var sjovere førhen med nationale særpræg.
Med væmlig hilsen
xtiny "Den, der kun venter på, hvad fremtiden vil bringe- har ingen"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg er ret enig med dig, Xtiny. jeg tror det er derfor jeg holdt med Grækenland. Deres sang var græsk og glad og de var festlige på scenen uden at overdrive med, jeg nævner bare tilfældigt, kjoler med lysshow, mærkelige dansere klædt ud som dukker, vinger, ild.. Jeg tror I har fanget min pointe  Næh.. Jeg gad godt se en 70'er revival i den konkurrence..
Araberen blev skabt af Vinden. Han er den vind, jeg lever af...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| frgdtghtfgjh |
| Forfatter:  |
Kijofreg |
| Dato:  |
30-05-2010 14:41 |
|
Altså, jeg indrømmer det gerne, jeg ser det hvert eneste år! Vi er tre gamle venner som mødes til spisning og hygge, ikke at der går total grand prix fest i den, men vi hygger os. Det meste af tiden griner vi over de mange, mange komiske og - for os - helt uforståelige indslag såsom sommerfuglevinger, mænds stramme sølvbukser, falske toner, teltkjoler, masker, papmaché-abrikossten, blinken til kameraet, feminine mænd med alt for meget make-up, underlige frisurer, for ikke at tale om alle de mange "God kväll, Oslo" udtalt på de underligste måder. Men jeg synes faktisk, at sangene generelt var bedre i år, end de plejer at være. Der var nogle, hvor jeg slet, slet ikke forstod, at de kunne finde på at stille op med "sådan noget". F.eks. Tysklands, som jo desværre vandt. Jeg synes simpelthen det var en af de aller dårligste. Og tøsen fattede ikke et klap til sidst. Ja ja...hun var benovet, jeg ved det godt. Men jeg synes virkelig, hun sang elendigt. Til gengæld havde jeg gerne set nummer 2 som vinder. Synes Tyrkiets ret rock'ede var rigtig fedt. Normalt er jeg ikke til tyrkisk musik, men dette var så vestligt i lyden, at jeg ikke ville have gættet på tyrkiet, hvis ikke jeg havde set det samtidigt. Danmarks var ok, synes jeg. En af de bedste i år. Og også en af de bedre danske gennem tiden. Men ja, der manglede totalt kemi mellem de to på scenen. Og det til trods for, at de er kærester i virkeligheden. Eller...det er de måske netop ikke længere? Var det dér, den gik galt? Nå, det er bare sladder og ikke relevant. Kan ikke huske, hvem der blev 3'er, men synes i hvert fald 2 og 4 var helt fortjent! )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg synes nu vindermelodien er god ! Og hun sang bestemt ikke falsk !! Hun formåede ovenikøbet at takke ind immelem linierne, mens hun sang. Hun er da samtidig også en køn pige, så det er jo nogen gange for meget for folk, hvis de både kan synge og se godt ud ; P... Det var straks lidt mere tvivlsomt med vinderen fra sidste år, han sang falsk i omkvædet flere gange !! Hilsen Jeanette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sikre deltagere |
|
|
Azale skriver: Tyskland, Spanien, England og Frankrig betaler ikke for at være med i finalen. Det er de automatisk hvert år fordi de også er de lande med flest seere. Og dem tør Eurovisionen alligevel ikke miste ved at sætte de førnævnte landes finaledeltagelse på spil... Indirekte jo, de betaler sådan set for at være med i finalen altid, da de - ganske rigtigt p.g.a. det største befolkningstal - skæpper klart mest i pengekassen til Melodi Grand Prix. Uden disse 4 landes bidrag - intet Grand Prix! Så et eller andet sted er det vel fair nok, at de er garanteret noget for pengene.  Og nej, vi slipper heller ikke for "semifinale-bøvlet" næste år.  Jeg er faktisk også overrasket over kvaliteten på sangene i år - det er første år i lang tid, hvor jeg synes, majoriteten af sangene har været til at holde ud at høre på mere end én gang. Jeg er lidt splittet m.h.t. den tyske vinder - synes faktisk sangen er OK, men pigebarnet har da en RÆDSELSFULD stemme!!! Leger hun Bjørk, eller hva'..?  Og hvad skete der lige for den norske såkaldte operasanger? Han sang da pivfalsk i flere omgange - GYS!  Til gengæld synes jeg bedre og bedre om Tyrkiets rock-indslag, jo flere gange jeg hører den. Frankrigs bidrag var festligt, og så synes jeg, den spanske sang var god. Chanee og N'evergreen - de gjorde det bare . Men de er ikke kærester, og har aldrig været det - duoen blev sat sammen specielt med henblik på Dansk Melodi Grand Prix 2010. Alexander Rybak, der vandt for Norge sidste år, er en FREMRAGENDE sanger! Jeg kan ikke udstå "Fairytale" (sidste års vindersang), men jeg havde fornøjelsen af at se Alexander i den svenske udgave af Hit med Sangen for nogle uger siden, og hold da op, jeg blev positivt overrasket! Han han en superflot stemme, og et stort repetoire. At vindersangen sidste år var lidt "kantet", tror jeg var 100% med vilje.  Hilsen Annelise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|