Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Jeg irriteres lidt over 'jammer'.
Forfatter: 
Dato:  23-05-2010 19:12

Ja det er i småtingsafdelingen, men det irriterer mig altså at folk der har oprettet en tråd - især på O&B - beklager sig efter kort tid over at ingen svarer i deres tråd.

F.eks. er der gennem tiden en del der f.eks. har operettet tråde kl. 22 fredag aften og kl. 8 lørdag morgen "tuder" de over at ingen har kommenteret.

Nej søde venner, måske folk har andet at tage sig til...

Eller en "nyoprettet" tråd der ikke har fået kommentarer efter 3 timer - åh, så kan det jo ikke længere betale sig at oprette emner her på sitet.

Nej, man kan sgi da ikke altid kommentere på alt - nogle gange kan man se en tråd og tænke "den kommenterer" jeg lige på efter aftensmad, vasketøj, hestebesøg, når børnene er lagt el.a.

Men de gange hvor trådstarter "jamrer" sig over manglende kommentarer, der mister jeg simpelthen lysten til at svare overhovedet.

Ja det er bare mig der er pernitten, men prøv nu lige at give folk mulighed for at svare - går der et døgn uden kommentarer så skriv da selv en kommentar der, men prøv da at gøre det i en lidt munter tone i stedet for al den bitterhed.

Bortset fra det, så ønskes alle en god pinse!! ;D

Mvh Louise.

Traveren Action Speed

Welsh Mountain Meraviglioso Hello Cavallino

(Cavallinos nye hjemmeside)

Cavallino søger bolig og venner til efteråret!

Se annoncen her

0
0
Svar på denne tråd

ja ja, jeg kan godt se
Forfatter: 
Dato:  23-05-2010 19:18

hvad du mener....

Og så findes der jo også de tråde, hvor der bare ikke rigtig er noget at sige til trådstarter... Hvis det er en fortælling der sluttes af uden eks. spørgsmål eller meninger, så er der jo ikke altid så meget at sige til den....

Billeder af heste/hunde/børn.... Jamen det er jo ikke alle der er til at kommentere på.... Folk ved da godt at deres hest/hund/barn er kær.... Og hvis nu jeg eks. ikke synes det, så er jeg ret sikker på, at trådstarter helst er fri for at vide det

Zamangah

En ven er den, som ved alt om dig og som synes om dig alligevel

(Elbert Hubbar)

0
0
Svar på denne tråd

Louise..
Forfatter: 
Dato:  23-05-2010 19:20

.. Der er bare den med, at man ikke må lave ryk-op-indlæg på HN.

God pinse til dig også. :-D

Vrinsk fra Esma

Vil du fremad i livet med samtaleterapi?

Healing til hest og rytter

Dejlig passerhest søges i Haderslev-området

- Ca. 1 x ugentligt

0
0
Svar på denne tråd

Tjah....
Forfatter: 
Dato:  23-05-2010 19:21

Jeg synes ærlig talt det er trættende på O&B at man viser billeder frem og INGEN kommentarer får. Om det er fordi der ingen heste er, det vides ikke.

De sidste tre tråde jeg har lavet derinde har ingen kommentarer fået, og det er lidt ærgeligt når man giver sig god tid for at lave og udvælge billeder der er værd at vise.

Og som regel får mine tråde først svar efter man skriver at man er utilfreds med der ikke kommer svar.

Må indrømme at jeg sikkert finder denne tråd lige så irriterende som du finder alt det jammer ;) For det her er vel heller ikke andet end en form for "jammer"?

Camilse

De rigtige beslutninger er altid de svære beslutninger at tage.

De svære beslutninger er altid de vigtige at tage.

De vigtige beslutninger er altid de rigtige at tage.

Sokke og Lukas, jeg savner jer

0
0
Svar på denne tråd

Og ja....
Forfatter: 
Dato:  23-05-2010 19:24

Jeg tager dette personligt, da jeg udemærket ved hvem den blandt andet er møntet på!

Camilse

De rigtige beslutninger er altid de svære beslutninger at tage.

De svære beslutninger er altid de vigtige at tage.

De vigtige beslutninger er altid de rigtige at tage.

Sokke og Lukas, jeg savner jer

0
0
Svar på denne tråd

jammer og ynk
Forfatter: 
Dato:  23-05-2010 19:29

Camilse - Dette er ikke jammer det er irritation og dette er et enkelt indlæg - så sammenlignet med alle de der "jamrer" i deres tråde, så er dette nok i undertal. ;)

Denne tråd er bestemt ikke møntet på nogen bestemt, men jeg faldt bare lige over to tråde i streg på O&B med den omtalte "jammer" og om du er den ene ved jeg faktisk ikke - det har jeg altså ikke bidt mærke i.

Mvh Louise.

Traveren Action Speed

Se annoncen her

0
0
Svar på denne tråd

ynk og jammer
Forfatter: 
Dato:  23-05-2010 19:39

Camilse (igen) - Nu er det altså ikke kun dine tråde der ikke får respons (du skriver i anden tråd, at du før ikke har fået kommentarer før du rykker for det) - det sker for alle.

Jeg selv havde en tråd i sidste uge med 0 svar, men har da ikke rykket efter svar. Gik blot ud fra at folk ikke havde noget at sige. :D

Og jeg havde altså ikke bidt mærke i at det var dig der havde oprettet den anden tråd, før du selv nævner det her; så det er langt fra personligt.

Mvh Louise.

Traveren Action Speed

Se annoncen her

0
0
Svar på denne tråd

seks tegn
Forfatter: 
Dato:  23-05-2010 19:45

Haha det første jeg tænkte da jeg så tråden, var "hold da op, hun er da godt nok negativ". Det er da dig som for ikke særlig længe siden, oprettede en tråd om hestepærer på stien ikke? :)

Nå men udover det, så ja.. Jeg er egentlig lidt ligeglad :-) jeg skriver normalt ikke selv sådan noget som "hvorfor svarer ingen" så er min tråd vel bare ikke interessant nok ;).

- Med den skønneste Ofeigur.

0
0
Svar på denne tråd

negativ
Forfatter: 
Dato:  23-05-2010 19:54

Negativ er jeg langt fra - nogle ting irriterer mig blot - og jeg er typen der bringer det op i stedet for at lade som ingenting, i modsætning til mange andre jeg har mødt på min vej, der bliver indebrændte over ting de irriteres over, men aldrig får "ud". :D

Så hvis du ud fra de to tråde vil omtale mig som værende et negativt menneske, så værs'go'!! ;D

Mvh Louise.

Traveren Action Speed

Se annoncen her

0
0
Svar på denne tråd

at sætte egne behov til side....
Forfatter: 
Dato:  23-05-2010 20:24

... er noget som mange danskere har svært ved desværre.

Vi er så vant til at alting kommer til os når vi lige mangler det, alt er muligt. Så er det skide svært når man står og søger svar og ingen svarer

Venlig hilsen
-miki-

Foderplaner udarbejdes, mere info, send PB.

Hjemmesiden om krybbebidning og vævning

0
0
Svar på denne tråd

Manglende kommentare.
Forfatter: 
Dato:  23-05-2010 20:42

Jeg må indrømme at jeg faktisk godt forstår dem som "jamrer" sig over manglende kommentarer.

Jeg er rigtig glad for HN - men det er ret tydeligt hvem der "inde i varmen" og hvem der ikke er, når man kigger på antallet af kommentarer i de forskellige tråde.

Og som Camilse siger så bruger man jo tid på at finde nogle gode billeder og glæder sig da til at få lidt kommentere på sin hyp, barn, eller hvad det nu lige er man vælger at vise frem.

I øvrigt synes jeg det er noget mærkeligt noget at blive irriteret over.

Suicide is man's way of telling God, "You can't fire me - I quit!"

0
0
Svar på denne tråd

popularitet
Forfatter: 
Dato:  23-05-2010 20:51

Jeg har aldrig set det som et spørgsmål om hvem der er populære - men måske jeg bare har det forkerte briller på?

Jeg kommenterer i tråde, om billeder af alt muligt og umuligt og svarer så godt jeg kan uanset hvem det er.

Dem jeg "kender" får måske en ekstra kommentar med på vejen - som f.eks. "håber det gik godt i weekenden" eller hvad som helst, men ikke om jeg har lagt mærke til hvem der får flere eller færre svar på deres tråde. :D

Og om dette er noget mærkeligt at irriteres over? Tja, som jeg skrev allerførst, så ved jeg godt det er i småtingsafdelingen - men at "rykke for svar" efter et par timer - come on... Folk skal nok svare hvis de har tid, lyst og lejlighed. :D

Mvh Louise.

Traveren Action Speed

Se annoncen her

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  23-05-2010 21:15

lige noget helt andet, men hvad i alverden er O&B :D

Nu mor til jordens

smukkeste pige

Alice Sofia

13. Februar 2010

3330 g og 53 cm lang

0
0
Svar på denne tråd

Ro på ..
Forfatter: 
Dato:  23-05-2010 21:57

Gider slet ikke kommentere hvis skribenten mukker over der ikke er kommentarer, måske er der ikke noget man kan bidrage med, og jeg mister da lysten hvis jeg bliver presset.

Ja der kan være 100 inde og kigge uden at kommentere, men så skal man måske være bedre til overskrifter, eller lave et mere interessant indlæg, 25 billeder med dækken og næsen nede synes jeg er uinteressant, før og efter uden forskel kan jeg heller ikke svare på :-)

Jeg er også en af dem der ejer den smukkeste, dygtigste hest, jeg har de mest velopdragne børn og min mand er den lækreste og uden tvivl ved han alt om HMS men måske er jeg den eneste der synes mine egne "grise" er de dejligste ;-)

Venlig hilsen Gitte
0
0
Svar på denne tråd

heej (;
Forfatter: 
Dato:  23-05-2010 21:59

Det er da møg irriterende når folk ikke svarer.

Jeg synes også dette er et jammer/brokke indlæg (;

*Camille*

Min mening :)

0
0
Svar på denne tråd

forskel
Forfatter: 
Dato:  23-05-2010 22:03

Ja dette er et irritations/brokke indlæg - jeg jamrer ikke! :D

Jammer er "ih, så er der 10000 der har kigget på billederne af Lotte men ikke én har svaret efter 10 minutter, hvor er det bare tarveligt"...

Synes bare der er kommet rigtig mange af den slags kommentarer i diverse tråde og da jeg kom ind i to lige efter hinanden i dag, ja så følte jeg trang til at ytre min irritation. :D

Det er vel lige så meget i orden som at rykke for kommentarer lørdag morgen kl. 7-8 stykker når indlægget blev oprettet lige før midnat? ;D

Mvh Louise.

Traveren Action Speed

Se annoncen her

0
0
Svar på denne tråd

heej (;
Forfatter: 
Dato:  23-05-2010 22:04

Jeg synes bare det er ligeså overflødigt som jammer indlæg (;

*Camille*

Min mening :)

0
0
Svar på denne tråd

Svargaranti
Forfatter: 
Dato:  23-05-2010 22:11

Nogle er længere tid end andre om at lære, at et internetforum ikke er = svargaranti.

Et internetforum er et sted, hvor trådstarter giver en bold op. Bolden strejfer nogle (dem der ser tråden), den bliver måske grebet af andre (dem der evt. svarer i tråden) og indimellem er den kastebold mellem flere (debbatten kører).

Når man giver en bold op, er der ingen garanti for, at der er nogen der griber den.

Salvia

Ledige bokse i dejlig stald i Lynge.
Gode folde og meget foldtid.
Rolige omgivelser.
Bus til døren.
Fair priser.

Har du et mønster på nordbokjolen som jeg må låne/købe/få?

Størrelsen er ligegyldig.

0
0
Svar på denne tråd

1234567890
Forfatter: 
Dato:  23-05-2010 22:22

Jeg er vist nummer 2 som burde tage denne tråd personlig

Men jeg synes nu også at dette er et ligeså stort jammer indlæg som mit og camilse!

^^MVH Pernille^^

*SØGER OPSTALDNING Eller LØSDRIFT -Århus*

! R.I.P Dear tana C.*Always On My Mind* !

Efterlyning af Skimmel/Hvid Ponyhoppe 130-136 i stg...!

&

Nordbagge blanding 150-155 stg. Hoppe!

0
0
Svar på denne tråd

Ja, jeg er
Forfatter: 
Dato:  23-05-2010 23:59

så en af dem som sjældent kommentere i tråde, så derfor vil jeg da lige give min mening med her..

Jeg føler mig altså ikke forpligtet til at kommentere på noget som jeg synes er uinteressant. .

Sommetider er overskriften misvisende som en også nævner længere oppe og hvis jeg så ikke har noget at sige, men bare konstatere at det er endnu en tråd om folk der har en hest, jamen så går jeg da bare ud igen..

Det er jo altså frivilligt om man vil deltage i debatter eller ej,så måske folk skulle kigge ud over egen navle og tænke at så var deres tråd måske bare ikke interessant nok..

0
0
Svar på denne tråd

Markedsføring
Forfatter: 
Dato:  24-05-2010 00:35

Hvis der ikke er nogen, der svarer på ens tråd, har man - i min verden - kun sig selv at bebrejde:

Man har simpelthen ikke lavet en tråd, som vækker folk tilpas meget til, at de vil bruge tid på at svare. Sandsynligvis fordi det ikke er flot, indbydende eller provokerende nok.

Så kan man da godt skrive at man virkelig gerne vil høre folks holdning, men at bebrejde folk at de ikke skriver (typisk: "99.999 har kigget og ingen har svaret?! Er der virkelig ingen der har en kommentar?!) synes jeg også er noget jammer, som jeg bliver irriteret over.

At der er nogle personer, som altid får masser af svar i deres tråde, skyldes at disse personer har formået at opbygge en interesse-værdi omkring deres brugernavn - højst sandsynligt ved hjælp af tidligere interessante debatter.

At folk, der ikke har opbygget samme interesseværdi, skal kæmpe lidt hårdere for at for at få samme opmærksomhed, er selvfølgelig ikke fair, men nu engang spillets regler - præcis ligesom at mit nyopstartede firma skal kæmpe lidt hårdere om kunderne end dem der allerede har et navn. Det gør det ikke til personlig forfølgelse af mig og mit firma.

I

0
0
Svar på denne tråd

Jeg ved ikke
Forfatter: 
Dato:  24-05-2010 01:33

Nogen gange svarer jeg da på en tråd med ikke så mange kommentarer - for alle bliver jo glade for et pænt ord på vejen....

Faktisk hellere det end alle de "populære tråde" - der er alt jo sagt i forvejen og da jeg er Nordjyde, bryder jeg mig i forvejen ikke om alt for sprogligt svulstige vendinger

MVH Janni

Nu i dyrenes vold :-)

0
0
Svar på denne tråd

Piv piv- jeg har endda to tråde
Forfatter: 
Dato:  24-05-2010 11:59

Eller flere- ingen har svaret i.

Nå, men så har folk vel ikke lyst/viden/trang til at svare. ller de kender bare ikke svaret.

Det er vel dét?

Så må jeg jo gå andre steder hen.

Jeg svarer ikke meget på Opslag- medmindre det er noget, jeg kan og vil kommentere. Sommetider er der 8000 billedtråde med meget ens billeder, der kan man som trådstarter vælge de bedste/værste fra. Video- gider jeg ikke.

"Se min guldhest"- ja...

Men dine billeder er sjovere, hvis du lige smider kommentarer ind for hvert billede. ;-)

(Forøvrigt burde jeg jo se at få fotograferet mine små katte, nu de er i den mest nuttede alder, og deres "Onkel Klæbe", som kun vejer 10 gange så meget vil lege: "Fed kat mishandler killinger!")

Med væmlig hilsen
xtiny

"Den, der kun venter på, hvad fremtiden vil bringe- har ingen"

0
0
Svar på denne tråd

Man kan jo
Forfatter: 
Dato:  24-05-2010 12:14

osse vende bøtten lidt og se på hvem der egentlig får en del/mange comments på deres billedtråde. Nogen gange har jeg lidt fornemmelsen af at der foregår en form for mobning herinde. Jeg troede at hvis man selv kommenterede på andres tråde og holdt en lidt pæn tone så fik man selv tilbage af samme pæne skuffe (ikke at man ikke kan få kritik, negativ kritik kan afleveres pænt)Men jeg er blevet meget klogere.

Jeg var så stolt af at jeg kunne finde ud af at lægge video ind at min plag og ville rigtig gerne have en kommentar fra nogen der ved lidt mere om plage end jeg gør, for vi har haft en masse besvær og bekymringer om ham det første år, men der var ikke mange svar. Nogen men ikke mange. Og det kan da godt være at 5-7 synes en hest er pæn eller grim men derfor må de 10 andre der har en mening osse gerne sige deres.

Men tit bliver comments jo osse de samme der er jo ikke mange måder at sige en ting/et dyr er pænt eller grimt. Hvis I forstår.

Men jeg gider ikke rigtig lave nye indlæg herinde for min opfattelse er lidt at folk egentlig er bedøvende ligeglade med at min hoppe skal aflives imorgen. Men andre der der står med syge dyr der skal aflives er vildt synd for dem. Men det er jo bare ærgerlig.

Så trådstarter: Du kan jo starte med at kommentere på indlæggene så folk er fri for at beklage sig!

Køb dansk, det hjælper hele nationen.

udstyr til pige str. 128/134 se præs.

Bytte en minilæsser for en hest??? Prisklasse 60.000,- Se præs.

Nu med video af hoppe og føl.....

0
0
Svar på denne tråd

Tralala
Forfatter: 
Dato:  24-05-2010 13:18

Jeg er helt enig med trådstarter!

Og seriøst - jer der siger det er irriterende når folk ikke svarer - I kan da for filan ikke forlange/forvente at folk svarer jer, og blive irriterede når de ikke gør det...! Der er altså ikke svarpligt herinde, og får I ikke svar, så var jeres tråd sgi nok ikke så spændende :P

- Cat -

0
0
Svar på denne tråd

måske måske
Forfatter: 
Dato:  24-05-2010 13:21

Er det bare fordi det er de samme indlæg igen og igen??? Af de samme mennesker igen og igen??

Jeg synes det er dejligt at se billeder af alle heste og andre dyr/ting. Men derfra og så til at svare på dem, der kan godt gå lang imellem.

Jeg laver osse sommetider indlæg, men har da bestemt ingen forventninger om kommentarer. Synes da bestemt det er skønt når nogen skriver, men det er nu i bund og grund ikke derfor jeg gør det.

Folk der vil have kommentarer skal måske bare lave indlæg på HG???!!

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er så....
Forfatter: 
Dato:  24-05-2010 14:42

..én af dem der så godt som aldrig kommenterer en tråd på Opslag og Billeder...kigger egentlig også sjældent derind. Det kan godt være trættende i længden at synes at alle andres heste er noget specielt og meget smukke...og selvfølgelig er de i perfekt foderstand og sikkert passet med smed og ormekur..klappe klappe klappe

Måske skal man bare lave et standardsvar for at gøre alle trådstartere glade og tilfredse med deres indsats.....men hvorfor har man brug for at blive bekræftet hele tiden? Er det ikke nok bare at vide at ens hest er glad og tilfreds?

Hilsen Jeanette.....der helt sikkert ikke er perfekt....er du?

0
0
Svar på denne tråd

jeg har 1 mio
Forfatter: 
Dato:  24-05-2010 15:03

årsager til at jeg ikke svarer i en tråd....

1. har ikke set / læst den

2. den interesserer mig ikke

3. det er en gentagelse af noget der er sagt tidligere

4. jeg gentager mig selv, hvis jeg siger det igen

5. trådstarter opretter en ny tråd med samme indhold

6. trådstarter smider billeder af samme hest igen og igen

7. trådstarter smider billeder af sit føl hver anden dag (dog nye....meeen alligevel)

8. trådstarter forventer enighed i HN-hønsegården og bliver agressiv, hvis der ytres meninger

9. min mening er sagt - af andre - tidligere i tråden

10. mit indlæg i tråden gør hverken fra eller til, og er blot ekstra bogstaver

11. trådstarter ta'r indlægget som personligt

12. hele HN's kor kommer på nakken af én, hvis man ytrer sin mening (god i en sammenhæng - skidt i en anden, alt afhængig af hvor "de andre" befinder sig på den præ-menstruelle skala)

13. gider ganske enkelt ikke

osv osv osv osv

KH:)

Annette

* islændervallak på 8 år søger nyt hjem*

rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd

Er det ikke lidt ironisk
Forfatter: 
Dato:  24-05-2010 15:03

at miniBailey (nr. 13 i dette MEGET lange (FOR lange?) debatindlæg aldrig får svar på sit spørgsmål?

Jeg vil holde mig helt ude af denne (kvinde-)debat (åh-åh!!! Har jeg nu sagt for meget?...) og bare svare minibailey, at O&B vist betyder Opslag og Billeder, som er forumets navn.

God 2.pinsedag til alle uanset holdning til svar/ikke-svar.

Hilsen "Jumbo"

0
0
Svar på denne tråd

Tralala
Forfatter: 
Dato:  24-05-2010 15:33

Jamen Jumbo, det er jo det der er pointen!! Vi VIL ikke svare på folks spørgsmål!

- Cat -

0
0
Svar på denne tråd

kommentarer
Forfatter: 
Dato:  24-05-2010 19:19

Jeg kan da godt forstå, at folk blive lidt skuffede når der ikke er nogle kommentarer til deres tråde, men jeg er enig med Adian's punkter.

Tilmed så orker jeg ikke at svare, hvis billeder der er lagt ind i tråden er dårlige eller utydelige.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider