Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Nogen der ved.. vdr tandlæge
Forfatter: 
Dato:  19-05-2010 13:56

Jeg er flyttet til sjælland, men er glad for min dygtige og meget billige tandlæge i jylland og har valgt at beholde ham (indtil videre).

Men nu har jeg opdaget en lille bule bag en af mine kindtænder, og så ringer alamklokkerne, har før (som barn) fået en rodbehandling akut. Den gør ikke syndeligt ondt eller noget pt, men nu har jeg jo opdaget den og så er man jo lige ekstra opmærksom.

Sker det at jeg får brug for akut tandlæge hjælp, er der langt til Holstebro, og selvom tandlægerne herovre ikke just er billige, så sparre jeg næppe meget sammenlagt med kørsel og bro.

Derfor er der nogen der ved om man skal være tilknyttet klinikken for at de vil tage imod en? Og tager de imod en, tager de så ekstra for behandling? Ellers skal jeg da sørme lige have fundet en ny tandlæge snarrest, i eller nær enten Holbæk eller Valby.

Mvh

Elisabeth

Med den "japanske" hest

Cacharel, mit hjertebarn, elsket og aldrig glemt, R.I.P

Stabil lånehest søges

0
0
Svar på denne tråd

Da jeg for....
Forfatter: 
Dato:  19-05-2010 14:03

et par år siden skulle akut til tandlægen tog jeg til vestsjællands tandlægeklinik og det var intet problem at jeg ikke var kunde.

Nu er det der jeg er fast kunde...

Jeg tror bare du kan ringe til en tandlæge (forhør dig hvis du kender andre i holbæk hvem de bruger).

Held og lykke med gebisset ;-)

0
0
Svar på denne tråd

tandlæger
Forfatter: 
Dato:  19-05-2010 14:48

Tak for det, det lydre jo super at man godt kan komme ind et sted, hvor man ellers ikke er fast kunde :)

Så er jeg mere rolig igen og håber den her bule ting, går væk af sig selv!

Mvh

Elisabeth

Med den "japanske" hest

Cacharel, mit hjertebarn, elsket og aldrig glemt, R.I.P

Stabil lånehest søges

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider