Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Skal, Skal ikke?
Forfatter: 
Dato:  16-05-2010 20:32

Min eks og jeg gik fra hinanden i November og jeg er først nu begyndt at have det 'normalt' igen.
Jeg kan stadig tage mig selv i at tænke på ham, det store HVORFOR m.m. men jeg er ikke ked af det længere, og føler mig klart stærkere og ser generelt alt meget lysere ud.

Han smsede mig så her forleden, han skal til Afghanistan i minimum 30 dage og rejser d. 20. Juni. Der er problemer i familien, og han skal ned og rede trådende ud. Familien er bosat et meget krigsramt område.

Han har spurgt om jeg har lyst til at ses inden han tager afsted, og jeg ved han er nervøs for rejsen.

Jeg kan ikke finde ud af hvad jeg bør gøre.

På den ene side, har jeg ikke lyst til at se ham. Han ødelagde mig virkelig, spyttede på mig, sparkede til mig mens jeg lå ned.

Men på den anden side, ved jeg jeg ville hade mig selv for ikke at se ham, i tilfælde af der skulle ske ham noget dernede.

Umiddelbart hælder jeg til nr 2 løsning, men er så bange for at det at se ham, vil få mig til at få følelser for ham igen. Og det har jeg bare ikke lyst til.

Tell me what to do...

N A N O U

Fyyy skamme sig..

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  16-05-2010 20:42

Lidt svært at sige når man ikke kender hele historien, men ville nok sige skal ikke..

RegitzeReenberg

Mor til Oliver - 15/9-09

Stensgårdens Mistral <3

Man kan ikke lave omelet - uden at slå et æg i stykker!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  16-05-2010 20:42

Hvis jeg havde stået i din situation, havde jeg nok valgt at se ham igen... Har selv gjort det, selvom jeg inderst inde godt vidste, at jeg ikke var ovre ham.

Men men men, når jeg ser det udefra, ville mit råd være at du ikke skal se ham igen. Ikke før du selv er klar til det, og udfra dit indlæg lyder det ikke som om, at du er klar til at se ham.

Går ud fra i ikke har børn eller noget sammen, så hvorfor skulle du se ham igen? Han har opført sig som en idiot overfor dig, og så snart han får problemer skal du være der? Hvorfor? Så han kan få det bedre, imens du sidder tilbage og måske er såret?

Ejer af hoppedyret Shannon og pølsehunden Emma

0
0
Svar på denne tråd

skal, skal ikke+
Forfatter: 
Dato:  16-05-2010 21:03

Det er de samme tanker jeg går rundt med.

Jeg kan ikke løbe fra jeg stadig elsker ham. Men i mine øjne er der stor forskel på at være forelsket, og elske.

Jeg er ikke forelsket i ham længere.

Umiddelbart har vi ikke noget der binder os sammen, andet end fortiden.

N A N O U

Fyyy skamme sig..

0
0
Svar på denne tråd

forskelligt
Forfatter: 
Dato:  17-05-2010 00:19

Jeg tror du kan få 2 muligheder ud af at se ham.

Enten bliver du ked af det igen og savner ham endnu mere

eller

Du finder ud af at han slet ikke er værd at savne mere.

Uanset hvad du vælger, så vælg KUN ud for dit eget synspunkt. Det skal ikke være for hans skyld.

0
0
Svar på denne tråd

Hmmmm.....
Forfatter: 
Dato:  17-05-2010 00:22

Tjaeh, får du det bedre af det? Hvis ikke, så synes jeg, du skal undlade at se ham.

Det er enormt svært at komme over sådan et forhold, og min personlige erfaring er at det bestemt ikke bliver nemmere hvis man skal til at være "støttepædago" lige pludselig.

Curiosity killed the cat, and satisfaction brought it back...

0
0
Svar på denne tråd

lad være
Forfatter: 
Dato:  17-05-2010 03:15

jeg går ud fra han er udlænding, siden han skal derned og rede trådende ud for sin familie.

I deres kultur er det normalt at spytte på kvinden, sparke til hende når hun ligger ned osv. Kvinden er bare underdanig og ikke noget værd, så det vil uden tvivl ikke være sidste gang han har behandlet dig sådan. Kvinden skal kende sin plads.

Lad du hellere ham rejse, og brug du så tiden på at slikke dine sår istedet for at rippe dem op igen

Knus

0
0
Svar på denne tråd

skal, skal ikke.
Forfatter: 
Dato:  17-05-2010 22:06

Tjie, Jeg kan kun sige du tager fejl.
Jeg ved dit indlæg er ment godt, men der ligger mere i detaljerne end som så.

Uanset hvilket valg jeg tager, er det kun for min egen skyld.

-det er også derfor det er så svært..

Selvom det virker simpelt for nogen, så, Øv hvor er det svært for mig! Jeg tror, jeg tager beslutningen at se ham. For min egen skyld.

Måske kommer der en fortsættelse på dette indlæg, om det er et 'jeg fortryder' eller 'jeg har det godt' er jeg selv spændt på...

forbandede kærlighed

N A N O U

Fyyy skamme sig..

0
0
Svar på denne tråd

Skal, skal ikke...
Forfatter: 
Dato:  17-05-2010 22:17

Hvis jeg var dig så ville jeg se ham. Bare kort, det behøver jo ikke være en date. Du ved godt at der er en risiko for ham ved at tage afsted, og han har måske også brug for en eller anden form for afklaring inden han tager derned.

Han ved sikkert godt, at han har gjort dig ked af det, da I skiltes og måske har han brug for at vide, at der ikke er nag mellem jer, når nu han skal ud på sådan en svær rejse.

Held og lykke med det, det er ikke nemt (har selv prøvet noget lignende med en fra et "naboland" ;-) )

Og til tije: Man skal ikke skære alle over en kam, især ikke hvis man ikke har nogen personlig erfaring.

Lene

- With respect and kindness we could change the world -

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider