Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

roskilde dyrskue i Kano eller ......
Forfatter: 
Dato:  15-05-2010 19:44

Hvad så, nu må det fandme snart holde op med at regne, mine heste skal på sommer græs og jeg vil ikke til det længe ventede roskilde dyrskue i kano.... jeg vil gå rundt på mine ben :-))

hvad siger i ??? er i begyndt at blive smånervøse ? det er sgu synd for dem som skal ride dernede og vise heste frem..... hvis det vejr ikke arter sig.

- Bolig ønskes til leje, gerne mindre hus...

0
0
Svar på denne tråd

tjaaa..........
Forfatter: 
Dato:  15-05-2010 20:00

Gemalen er kørt til jylland med knægten og hans team, da knægten skal køre DM.

Han har lige ringet fra crosbanen, alt sejler i vand.. øv øv.

0
0
Svar på denne tråd

bekymret...
Forfatter: 
Dato:  15-05-2010 20:07

... var jeg egentlig ikke. Spanden på stuegulvet skal nok fange det vand der drypper ned fra loftet.

Men da jeg var lige ved at måtte råbe på en redningskrans da jeg skulle ud i min have og var ved at forsvinde ned i den sump der for et par dage siden var min græsplæne - SÅ blev jeg bekymret.

£isbeth & Baloo

I am fond of pigs. Dogs look up to us. Cats look down on us. Pigs treat us as equals.

Winston Churchill

0
0
Svar på denne tråd

roskilde.
Forfatter: 
Dato:  15-05-2010 20:26

Min første tanke ang. Roskilde er at alt det regn forhåbenligt gør at det ikke bliver så støvet, når nu sommervejret viser sig i starten af juni :)

Det kan ALTSÅ ikke være sådan et vejr mens vi er derinde - det var så ØV sidste gang - det første og eneste år jeg nogensinde har forladt dyrskuet frivilligt og før tid

0
0
Svar på denne tråd

tralalala
Forfatter: 
Dato:  15-05-2010 21:14

Glæder mig nu uanset hvad :D Har prøvet et par år med mega meget regnvejr, det gør det lidt mere besværligt, men der er nu næsten samme stemning, i hvert fald i vores lejr hehe.

Har så lige fået en opgave mere. Før skulle jeg kun vise vores miniature hingst og hoppe frem. Men da min far har lavet en slem muskelskade og ikke kan gå de næste 3 uger, ja så skal jeg også pludselig vise to tyrer frem. Den ene på 1400 kg. han er flink, og den anden på 600 kg. som ikke er trænet.
Så nu blev jeg lidt nervøs hehe men ikke for regnen.

Hobby avl af miniature heste:

Perhaps Love

La Luna

Incredible Dark Design

http://minihesten.skysite.dk/

smagen af Bøf

kødet er fra Angus

www.bomholdt.dk

et sted du kan købe kvalitetskød

0
0
Svar på denne tråd

Dyrskuet
Forfatter: 
Dato:  15-05-2010 22:32

Nu ligger der jo dræn mange steder ude på pladsen og de fleste veje er asfalterede, så lige nu er jeg ikke så nervøs.

Men det er bare ikke sjovt at være ude når det regner.

Hilsen Benedicte

R.I.P min Bella, den smukkeste stjerne på himlen.

Paint og quartere sælges: http://wisemice.dk/

Part søges til arabervallak: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/259847/1/

0
0
Svar på denne tråd

Roskilde....
Forfatter: 
Dato:  16-05-2010 00:08

Det er 5. år i træk vi skal på Roskilde Dyrskue, og jeg kan kun huske at det i 2006 om søndag, var et rigtigt møjvejr.

Sidste år kom der en ordentlig byge fredag aften, ellers synes jeg det var dejligt vejr.

2007 + 2008 var det bare hedebølge

0
0
Svar på denne tråd

Sorger på forskud
Forfatter: 
Dato:  16-05-2010 01:18

Der er da læænge til Roskilde Dyrskue, så hvorfor dog spilde krudt på at bekymre sig om regn allerede nu??

sammenklappeligt babybadekar købes. Skal være billigt og befinde sig i Nordsjælland.

mvh PiaR
quantum in me fuit

0
0
Svar på denne tråd

Enig med PiaR
Forfatter: 
Dato:  16-05-2010 09:18

Vi skal også til Roskilde med Belgierhingst - men vejret kigge vi først på i uge op til... altså 3 dage før...

Der kan ske så meget endnu...

Vandet er godt for græsset så lad os glæde os over det...

Mvh. Gitte

Gfoto.dk

Hestefotograf

Årets sejeste ridelejr? læs mere her...

StaldOlsen.dk

Til salg:

GO Webmaster, DSP hingsteføl, se mere her

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider