Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Løbet lidt surt i det!!
Forfatter: 
Dato:  14-05-2010 08:49

Ja som teksten siger er jeg sku løbet lidt surt i det med heste og med ridningen.

Jeg har 2 tinkere som har stået stille længe,kan ikke rigtig tage mig sammen til at ride efter vi er flyttet og har fået hestene hjem og stå.

For nogen år tilbage faldt jeg af en anden hest vi havde og kom alvorligt til skade men har redet efter faldet men er gået hen og er blevet en bangebuks..inden jeg vil ride på mine tinkere forudser jeg ting som de kan finde på at lave så jeg falder af og det ønsker jeg heller ikk skal ske eller hvis de løber af ht hva man så skal...Jeg ønsker heller ikk at sælge dem for de er jo mine børn..Ved bare ikk hvordan man kommer igang igen.Efter mit styrt er jeg ikk meget for at ride ude i terræn hellere på en ridebane som jeg ikk har fået endnu..Hva skal jeg gøre???


hilsen mette


EN GANG TINKER ALTID TINKER
0
0
Svar på denne tråd
 
 Flyt hestene
Forfatter: 
Dato:  14-05-2010 09:28

Så flytter du hestene til et andet sted, hvor du kan blive hjulpet igang med dem.


Og du skal ikke have dem hjem igen inden du har fået en ridebane.....


Lejelejlighed eller andelsbolig søges i København

gerne på Amager, Vesterbro, Valby eller Frederiksberg

0
0
Svar på denne tråd
 
 Underviser....
Forfatter: 
Dato:  14-05-2010 09:45

Mit råd vil være at du finder en underviser der kan hjælpe dig igang ! Er der ikke et sted i nærheden af hvor du bor der har ridehal eller ridebane du evt. kan leje din ind på? Så er du fri for at flytte hestene, ellers er det jo bare at komme igang og få lavet en ridebane hjemme hos jer !

0
0
Svar på denne tråd
 
 rideveninde
Forfatter: 
Dato:  14-05-2010 09:48

Mon ikke en at ride sammen med, vil flytte focus for dig, fra alt det der kan sket, til snak om dit og dat... du ved, når vi kvinder først snakker .


-Ellers få din kæreste(?) til at gå med dig på tur de første par gange.


-hold tempoet hvor du er tryg og lav øvelser med at zig-zakke mellem spande eller ligende på folden, indtil du kan gøre det for vægten alene.





Kilden


Ejer af fjordhoppen Sussi og mini hesten Tarzan


Mor til Lea 02.05.06 og Maya Isabel 08.12.08

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tanke Gang..
Forfatter: 
Dato:  14-05-2010 10:04

Først og fremmest, skal du lære at tænke anderledes.


Alt det negative du tænker overføre du til hesten og det kan der ikke komme gode oplevelser ud af.


Du skal give hesten og dig selv en masse smp succes oplevelser.

Begynd at træn lidt horsmandship, så i får en god forbindelse.

gå ture med hesten.

Træk ud, rid hjem. få manden til at gå med ved siden af.

find evt en at skridte ture med.


Byg det langsomt op og så skal glæden nok komme.




Satis temporis mihi est

( Jeg har tid nok)

http://www.kallehauge.org


0
0
Svar på denne tråd
 
 Heste...
Forfatter: 
Dato:  14-05-2010 10:06

Var det ikke en ide at få en part til at ride den ene af hestene? Så har du en fast aftale med en, du kan ride ud sammen med et par gange om ugen?


Jeg har det PRÆCIS som dig - jeg kan også piske en stemning op inde i mit hoved med, hvad hesten kan finde på at blive bange for; Hvad nu hvis den smider mig af? Hvad nu hvis den løber?


For mig hjælper det at ride ud sammen med en, for når vi rider og snakker slapper jeg af og glemmer alle bekymringerne.


Jeg har set billeder af dine heste på sin præs. - de ser skønne ud og jeg er sikker på, du kan finde en, der vil komme og ride en tur på en af dem med dig et par gange om ugen.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider