Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Undervisning
Forfatter: 
Dato:  12-05-2010 22:03

Hej alle HN brugere

Jeg går lidt og overvejer om evt skulle få noget undervisning inden jeg køber/får egen hest.

Er over 10 år siden jeg sidst har redet og i alt har jeg ikke modtaget undervisning mere end måske max 2 år dengang jeg red. men har sammenlagt redet i 5-7 år da jeg så passede flere forskellige heste/ponyer efter jeg stoppede på rideskole.

Hvis jeg skal have undervisning er det så bedst med ene undervisning eller hold? og vil det bedste være vente til jeg får hesten eller skal jeg bare begynde nu?

Håber og ser frem til få nogle gode råd og vejledninger da jeg er meget i tvivl om hav jeg skal.

Hilsen Sigge83

0
0
Svar på denne tråd

undervisning
Forfatter: 
Dato:  12-05-2010 22:21

jeg synes du skal starte så snart du kan,så laver du alle begynderfejlene på en rideskolehest og får så senere mere ud af din egen hest,uden disse fejl og opstartsproblemer.

jeg mener helt klart at eneundervisning er bedst,men indtil du er i en sådan kondition at du kan ride seriøst i den halve time en enetime som regel varer,så vil jeg foreslå holdundervisning.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider