Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Sjov person til underholdning
Forfatter: 
Dato:  11-05-2010 08:58

Min søster fylder 30 til august og skal i den forbindelse holde en fest for venner og familie.

Min søster betyder meget for mig og vi har et meget tæt forhold selvom der er 6 år imellem os. Hun har ikke altid haft det nemt, og jeg kunne godt tænke mig at give hende en oplevelse som hun vil huske.

Så har tænkt på at få en "sjov" person ud og underholde bare 30 min til festen hvor vedkommende fortæller om min søster og vores forhold. Men hvor dælen finder man sådan en person? Og som vil køre helt ned til sydjylland?

Nogen der har nogle fif? Ville google det, men viste ikke helt hvad søgeordet skulle være.

SILLE FOREVER !!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-05-2010 09:14

Det hedder en troubadur det er en skam det er helt i sydjylland, vi har en ekstremt dygtig en heroppe i nordjylland, men jeg tvivler på Axel kører så langt væk og underholder.

Prøv og søg på google om du kan finde en :)

0
0
Svar på denne tråd

Mit bidrag til debatten
Forfatter: 
Dato:  11-05-2010 09:22

Her i Haderslev har vi Marianne. Hun optræder som en blanding ag skuespil og standup, og bruger gerne tilstede værende gæster, som oplæg.

VH Pernille

Charles Baudelaire sagde engang: "Man kan ikke være forsigtig nok i valget af siden forældre"

Livet er for kort til at undgå Pernille

0
0
Svar på denne tråd

Praxis
Forfatter: 
Dato:  11-05-2010 10:16

Har Marianne en hjemmeside? Festen skal holdes ved Sønderborg så det burde være muligt at få hende til at køre derhen.

SILLE FOREVER !!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider