Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

negletekniker? Hvordan, job, løn m.m?
Forfatter: 
Dato:  06-05-2010 22:00

Hej.

Jeg overvejer på det kraftigste at tage en uddannelse som negletekniker. Da min uddannelse som pædagog, muligvis ikke er noget for mig alligevel....

Så det jeg søger er, info omkring hvordan uddannelsen forløber, alt omkring dette?

Hvor får man uddannelsen henne?

Hvordan er man sikret job bagefter?

Har hørt at det er en betalt uddannelse, og at man IKKE kan få SU, er det korrekt?

Håber der er nogen som kan hjælpe

MVH Pernille

*Skovbakkens Avalon*

R.I.P Dear Tana C. Du vil altid være i mit hjerte!

Efterlysning af Skimmel/hvid ponyhoppe 130-136 stg..

& Nordbagge blanding, 150-155 stg. Hoppe.

0
0
Svar på denne tråd

Det er vel at
Forfatter: 
Dato:  06-05-2010 22:19

sidestille med uddannelsen til kosmetolog. Altså at der findes flere forskellige "skoler" af variabel karakter, og man skal selv betale for undervisningen. Når du er færdig, er du vist som oftest selvstændig erhvervsdrivende og skal vist være meget heldig hvis du kan komme til at leve fuldt og helt af det - og så er det altså ikke det mest "sunde" job. Tænker her på dampe af acryl/lak etc.

Puffy

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-05-2010 11:13

Hej.

Uddannelsen forløber sig over kurser, og ikke som et "sammenhængende" forløb. Du kan læse mere om de forskellige kurser og priser her:

www.nails-company.dk/ index.php?side=288

CND er klart det førende og bedste indenfor negleverdenen!

Bates Maestro dressursadel sælges m/sikkerhedsbøjler og stigeremme. 17", sort, mellem bom, pæn og velholdt. PRIS 3000,-

0
0
Svar på denne tråd

puhaaa
Forfatter: 
Dato:  07-05-2010 15:23

Negleteknikker.. tja for en periode er det jo godt nok at arbejde med, men lønnen er ik noget at råbe hurra for, og det er sindsygt hårdt for ryggen det skal dulige være klar over, også kan det være sundhedsskadeligt.. bare så du er forberedt det IK en guldgruppe!

er selv negletek. men arbejder kun ganske lidt privat med det da det simpelthen er for surt at sidde med fuld tid.

tjek - www.Babybuy.dk - Brugt børnetøj

fjordhesten, den kan og den vil!

Se min profil for at se en skønhed uden lige!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider