Jeg fik den også, og endda kl meget sent i nat..
Men ikke desto mindre valgte jeg IKKE at videre sende den, og det gjorde fordi jeg fik "fingerne i klemme" sidst jeg gjorde sådan.. Fik en sms fra en veninde, som virkede som endnu en af de utallige vidersendelses sms'er.. Det drejede sig om 2 raske shetlandshingste som var blvet reddet fra slagtning og med et tlf nr til henvendelse til slut..
Den skyndte jeg mig at vidersende fordi selvfølgelig ville jeg gerne hjælpe disse to små stakkels fyre til et nyt hjem..
Dette resulterede i at et "KVINDEMENNESKE" ringede til mig en søndag og skældte mig ud, over at jeg havde vidergivet private oplysninger..
Jeg var nu både skyld i at hun blev kimet ned i tide og utide, og måtte snakke med forfærdelige mennersker som gerne ville have de her heste men til halalslagtning.. Og at hendes tlf var gået tør for strøm mens hun kørte i snevejr og ikke kunne ringe efter hjælp hvis der nu skete noget.. HVortil jeg svarede at jeg så nok bare havde lade være med at tage tlf'en, så jeg havde strøm nok på til at kunne ringe efter hjælp..
- Men hendes måde at håndtere det på, mente hun slet ikke at hun skulle diskutere eller forsvare overfor mig..
Nej, nej, så lad dog vær..
Men DET blev så sidste gang jeg vidergiver private oplysninger, i form af vidersendelses beskeder - for jeg blev da truet med politi anmeldelse og jeg ved ikke hvad..
HVAD hun ikke forstod, at lige meget hvordan hun slavist gik igennem kæden af folk der havde sendt den videre, hvor hun mente at JEG ikke kunne stole på de folk jeg valgte at sende den til, SÅ KUNNE BESKEDEN KUN ENDE ET STED - hos hende selv.. 
Nå men det var et sidespring - godt føllet har fået en reserve mor..