Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Bekymringer/beslutninger og et valg ..
Forfatter: 
Dato:  02-05-2010 18:15

God aften ...

Er simpelthen så forvirret, så håber virkelig, at I kan hjælpe mig:

Jeg vil gerne ud og rejse efter 3.G (til næste år), men det er jo så lidt et problem, når man har en hest, som skal passes hver dag. Derfor tænker jeg allerede meget nu, hvilke muligheder der er osv.

Jeg tænker lidt at arbejde lidt først og så tage på InterRail med nogle venner/veninder i ca. 1 1/2 -3 mdr. ( Det ville min hest sagtens kunne overleve. Jeg ville også kunne få en til at passe ham) . MEN ... Hvis jeg vil læse Fransk i Frankrig f. eks. så skal jeg være væk et halvt - helt år . Jeg har også snakket om at komme ned som Au pair, men det er igen endten et helt eller halvt år ... Og så står jeg igen med et kæmpe problem, så jeg ved ikke om jeg skal sælge ham nu, skaffe ham en part eller vente og se, hvad tiden bringer .. ?!

Det er bare rigtig svært for mig at træffe et valg nu. Jeg har næsten haft ham i 6 år og jeg elsker ham så meget. Han er min lille baby. Han er lige blevet 18 år., så han er også en lidt ældre hest.

Hvad ville I gøre? Har I haft succes med Inter Rail? :)

0
0
Svar på denne tråd

Kom glad (:
Forfatter: 
Dato:  02-05-2010 19:22

Hej (:

Øhm, jeg står faktisk ikke og må få min egen hest. pga. økonomi.

Så hvis du evt. skulle låne den ud - Hvad er du så villig til at betale ? (: - Ville man kunne forestille sig at du betalte opstaldning + ekstra foder .(ved ikke om du har den privat nu, eller alligevel betaler opstaldning) og dyrelæge og låneren (mig (: ) evt. betaler smed? (:

På den måde kunne man jo gøre hinanden en tjeneste (:

Jeg har nemlig så længe ønsket mig min egen, så jeg kunne passe den mens du var væk, så du ikke er nød til at sælge (:

Svar evt. i beskeder (:

Mvh. Isabelle

Giv dig selv et klap på skulderen!

0
0
Svar på denne tråd

Udlån.....
Forfatter: 
Dato:  02-05-2010 20:37

Jeg var i udlandet et år efter jeg var blevet student, og der lånte min hest ud til en springrytter, som manglede en konkurrencehest.

Rytteren betalte opstaldning, stævner mv., mens jeg betalte forsikring, smed og dyrlæge.

Lejelejlighed eller andelsbolig søges i København

gerne på Amager, Vesterbro, Valby eller Frederiksberg

0
0
Svar på denne tråd

Låne ham ud?
Forfatter: 
Dato:  02-05-2010 20:48

Du kunne låne ham ud, så har du stadig snor i ham, og du kan være bekendt at sætte nogle krav om en bestemt slags ridning (fx "skåne"ridning pga alderen) Og du kan kræve at han bliver hvor han er, eller i området, at du skal kunne komme og besøge ham osv..

FrkBelle, Du må ikke spørge om den slags med pris og sådan, så bliver det en annonce, Og så bliver tråden slettet..

Holly Dolly

Hvil i fred Melando 20. maj 1994 - 14. april 2010

Du er elsket og savnet

Søger part i Storkøbenhavn og omegn, på stor hest

0
0
Svar på denne tråd

Frk belle hold da op
Forfatter: 
Dato:  02-05-2010 21:31

Det var da noget af et tilbud du kom med der...

JEg ville klart låne ud, og lade låner betale.. Husk lige at få på skrift det hele krav og et krav vis det ikke holder..

Ikek sælge men heller låne ud eller i så fald finde en sød part til at hjælpe måske bare med halvdelen af betalingen..

Held og lykke med det hele..

Hilsen Annette

(Mor til banditten Noah og ejer af den franske bulldog fluffy)

LÆKKER ANDELSBOLIG SÆLGES I AALBORG UHØRT BILLIGT

se mere på

WWW.FRIHAUGE.DK

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider