Hej.
Mht at komme til Bornholm, ved ikke om I selv vil køre? eller hvordan I vil afsted?
Men undersøg de forskellige turistbereau. Der er bl.a. Novasol, sol og strand, bornholmtours osv.. der kan være nogle af dem der har et godt tilbud i netop de uger I vil afsted. Ellers kan man gå på bornholmermarked.dk og tjekke sommerhuse og lejligheder?
Jeg syntes helt klart I skal opleve Gudhjem, dens smalle gader og anderledes butikker.
Der er forskellige rideture man kan komme på, Bobbegård i Åkirkeby udlejer normalt heste. Ellers er der mulighed for kørsel i Almindingen ved jeg!
Derudover ville jeg besøge nogle af glaspusterne, der er mange forskellige ting at se.
jeg ville helt klart tage forbi restaurant Kadeau i Pedersker, maden er super, og det ligger perfekt ned til vandet. Men er ikke i den billige ende. Man kan tilgengæld få nogle gode måltider på røgerierne og det er en pris hvor alle kan være med 
Jeg bor på Bornholm og du er velkommen til at skrive en PB hvis du har spørgsmål.
Jeg vil mene I snart skal skynde jer ang. at arrangere turen, de steder jeg gør rent i ferielejligheder melder om alt booket fra 1. juli til 1. september.
Jeg håber I får en rigtig dejlig ferie.
Mvh Mette