|
|
| Hjælp til bøger! sosuhjælper. |
|
|
Hey ænder. Jeg skal starte på sosuhjælperudd. (hovedforløb) på mandag, og skal købe min venindes bøger.. Blev paf dda hun kun kom med 3 bøger! Kan det passe? Skal man ikke bruge flere bøger end "Social&sundhedshjælper 1, 2 og 3"? Og jeg syntes der står det samme indhold på bagsiden af bøgerne.. hvad er hvad? Jeg er helt tabt! Skal ikke have grundforløbet.
Hilsen Marlene  Kieffer Wien til salg, 17", mellembum, Flot og velholdt, 2500,- Et hjem er ikke et rigtigt hjem, før man sidder på ryggen af en hest 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ved ikke helt |
|
|
Hvordan det er nu men det lader da til at der er kommet en mere bog til siden jeg blev færdig som hjælper i 2002.. Havde kun to bøger og åbnede dem nærmest ikke.. Uddannelsen er lægger jo ikke ligefrem vægt på teori..
VH, MaggieMay "Jeg køber aldrig en travhest igen - men jeg elsker hende jeg har over alt på jorden".. "Gud skabte manden før kvinden. Det er ligesom, når jeg skriver først laver jeg en kladde" Karen Blix ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
jeg hved heller ikke helt hvordan det er nu, men da jeg to uddanlsen havde vi kun 2 bøger og en 3 som nærmere var et hæfte frem for en bog, men vi brugte dem heller ikke meget, havde faktisk en pige i klassen som ikke købte bøger og hun klared den med lidt kopire fra vores en gang imellem, så jeg tror det passer meget godt med dem du har fået. held og lykke med det. mvh maria j
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bogantal |
|
|
Ja jeg synes så det lyder lidt underligt, - min kæreste har da en betydelig større stak bøger og han er i 1. praktik som SOSU hjælper, og han har også været starter på assistenten og der har han også en stor stak bøger liggende fra. Så synes 3 lyder af lidt, men du har vel fået en bogliste?  - Så kan du jo se om du har alle dem du skal bruge, og har du ikke så husk at du får vist 25% rabat ved at købe bøgerne hos FOA når du er meldt ind der.
Rollo - Marsvinenørd
KØBES - Disney tegnefilmen Tarzan på DVD TELL-MANN WESTIE - Lucky står til avlstjeneste
ROLLOS MARSVIN - Opdræt af kæledyr og skinnyer - Salg af foder og strøelse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| på sosu i silkeborg |
|
|
på suso silkeborg skal man kun købe de 3 grundbøger (1 , 2 , 3) og så låner man naturfags bøger mv.
Hilsen Vivi og hul-i-hegnet-hesten
"ingen hest har græsset forgæves" - steffen brandt ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tog hjælper... |
|
|
... uddannelsen sidste år og ud over de tre grundbøger skulle vi bruge en bog i dansk, engelsk og naturfag. De kan købes i alm. bogbutikker som feks bog og ide og koster ikke en formue. Skolerne låner dem også ud, men da de som oftest har 3 eksemplarer eller sådan, så er der rift om dem. God fornøjelse med uddannelsen, sig til hvis du får brug for hjælp 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| du skal være opmærksom på |
|
|
at det er den rigtigte udgave. Jeg er igang nu og ved der er lige kommet en ny udgave så de bøger jeg har er allerede for gammel. men som der bliver sagt er der dansk natur og engelsk bøger. Mvh Hoffa. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Mene ♥Golden♥ |
| Dato:  |
01-05-2010 11:50 |
|
Jeg er næsten lige blevet færdig og vi brugte flere bøger.. ved ikke om det er forskelligt fra skole til skole??? Vi brugte SSH 1, 2 og 3, dansk, naturfag og så en der hedder på tværs 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er oss igang |
|
|
med SSH uddannelsen. Vi har 3 bøger indenfor SSHfaget og en naturfagsbog - derudover har dem der har dansk også en bog der hedder "dansk i æblehaven" (mener jeg den hedder, men har ikke selv dansk) Så ja du skal have 3 bøger + naturfagsbogen som minimum 
....så får du ikke mere for den 25 øre.... Maja
Ég elska litla íslenska gullmoli minn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
| Forfatter:  |
Christina ☻BP☻ |
| Dato:  |
01-05-2010 14:25 |
|
korsgaard hvilken Sosu skole skal du starte på? jeg starter også selv på mandag i Århus. Og vi skal kun have de 3 bøger står der i mine papirer. /Christina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er jeg den eneste |
|
|
der undrer mig.. Tre bøger og 1 år og to måneder senere.. Så er man klar til at komme ud og tage sig af nogle af de svageste borgere i landet.. Undskyld det var et sidespring..
VH, MaggieMay "Jeg køber aldrig en travhest igen - men jeg elsker hende jeg har over alt på jorden".. "Gud skabte manden før kvinden. Det er ligesom, når jeg skriver først laver jeg en kladde" Karen Blix ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg er selv lige startet på hjælperen den 19 April..Vi fik en liste med hvilke bøger der skulle indkøbes.. SSH 1-2-3 og Naturfag .. Yderligere anbefaledes det at købe Sosu hjælperens håndbog, men var ikke nødvendigt... Dansk og Engelsk er kun hvis du ikke bliver fritaget eller fravælger disse fag... Det tager 14 måneder at blive hjælper, hos os har vi en del teori, da uddannelsen heldigvis er blevet lavet en del om de sidste par år, så man får en del med i rygsækken, både teoretisk og praktisk..Vi skal på skole 3 gange og i pratik 2 gange på de 14 måneder...  Og FOA giver 25% rabat på bøger, hvis man er medlem hos dem 
Screw you guys, we're going Western and barefoot  Lykkelig ejet af Den Røde Bøf, Muffedisen og 4 herlige hunde  Fantastisk sted i 7171 har ledige bokse, se mere på www.lj-stables.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Jeg begynder her til august, er der nogen af jer der kan fortælle hvordan man bliver fritaget for engelsk og dansk ?
Hilsen Annecathrine & Store Mads Kirk - Fjordhesten kan og vil!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| du kan blive |
|
|
fritaget hvis du allerede har dansk/engelsk (altså en bestået eksamination) på det nuveau der kræves på uddannelsen.
Fjordhest er bedst. Mor til Naia født d 4-1-06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|