Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Røg i min lejlighed....
Forfatter: 
Dato:  30-04-2010 13:00

Der lugter af cigaretrøg i min lejlighed... - Og jeg ryger altså ikke..

Jeg bor i 2 vær. kollegielejligheder, hvor udluftningssystemet er fællels for 8 lejligheder - 4 i stuen og 4 på 1. sal.. Og der kommer altså cigarretrøg ind af det udluftningssystem og ind i min lejlighed...

Der står i lejekontrakterne, at lejlighederne SKAL være røgfrie..

Nu mener nogen at jeg måske er sart osv. Men jeg har astmatisk-bronkitis og det gør mig sku syg. Jeg kan mærke det med det samme på mine luftveje.. Jeg har lige været indlagt pga. forværing af min astma, og det kan da ikke passe at jeg skal blive mere syg af at være i min egen lejlighed??

Hvordan griber jeg lige det her an??

Går jeg til vores uduelige vicevært, går jeg rundt til dem som deler udluftningssystem og snakker med dem ? eller går jeg til kommunen som administrerer disse kollegielejligheder??
0
0
Svar på denne tråd

tag dem alle
Forfatter: 
Dato:  30-04-2010 13:22

på skift - og så ved jeg ikk om LLO ellers tager den slags med kollegieværelser- de skal vel tag det hele? Hvis ikk der blir gjort noget...

Nikon-pics4U

Tobias født 09/12/09, forlovet med Peter 21/12/09.

Elsket eller hadet, intet midt i mellem!

0
0
Svar på denne tråd

Det er sikkert
Forfatter: 
Dato:  30-04-2010 15:42

Udluftningssystemet, der ikke fungerer som beregnet (det ses desværre meget ofte i byggeri!).

Jeg ville starte i toppen, da ombygning hørerunderderes ansvarsområde....

Mvh
xtiny

"Lad være med at vente med at have det sjovt, til du er færdig med noget. Måske bliver du aldrig færdig."

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider