Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Pengeindsamling?
Forfatter: 
Dato:  27-04-2010 18:43

Jeg har en veninde der hele sit liv har været meget uheldig.

Da hun var lille blev hendes storebror kørt ihjel.. et par år senere skete der en ulykke der gav hende en vedvarende skade i ryggen, som hun bøvler med dagen i dag.. Ulykken gik også ud over hendes mor og hendes lillebror. Hendes mor er bl.a. derfor på førtidspension. Ikke nok med alle disse ting bliver hendes forældre skilt. De har absulot ingen penge, og faderen står måske til at gå fra hus og hjem. (Konkurs med sit landbrug..) Dette uden alt for mange detaljer.

Hende pigen her, er 17 år, og hendes største drøm er en ridehest. (Aller helst en islænder, grundet den dårlige ryg..)
Jeg vil frygtelig gerne give hende denne hest, så hendes liv bliver lidt lettere. Hesten vil blive passet efter alle kunstens regler, og hun er virkelig en god rytter...

Smed og dyrlæge vil der blive råd til, og opstaldningen er gratis.

Kan jeg ikke på en måde lave en indsamling, så jeg kan give min veninde den hest hun ønsker sig?

Mvh. Tine

0
0
Svar på denne tråd

Penge til hest
Forfatter: 
Dato:  27-04-2010 18:51

P.t. har hun ca. 5-7000 kroner af købe hest for.. men hun skulle meget gerne have en ordenlig en..

Mvh. Tine

0
0
Svar på denne tråd

tænk dig grundig om!
Forfatter: 
Dato:  27-04-2010 19:00

Dejligt at du har plads i dit hjerte til at tænke på din veninde.

Og jeg ville da også ønske for hende hun kunne få sin drømmehest, som kunne give hende glæden og kærligheden!!

Men med al den ulykke og en meget skidt økonomi er det nok ikke en hest hun og hendes familie har brug for at få tilført budgettet???

Det er ikke hestens anskaffelse der er den største udgift og som du skriver det i dit indlæg så tror jeg næppe familien har råd til hest i deres øjeblikkelige situation!

Hilsen fra

Strit 77

Ledelse er; at fortælle sine medarbejdere præcis hvor skabet skal stå -og derefter motivere dem til, at de selv flytter det derhen! ;-)

speditør/kontor-elevplads søges!

til sommer 2010

0
0
Svar på denne tråd

Indsamling
Forfatter: 
Dato:  27-04-2010 19:07

Inden du gør noget, så læs hellere lidt her hos politiet om indsamlinger.

Tremmeseng med høj bund og gerne incl. madras samt sammenklappeligt babybadekar købes. Skal være billigt og befinde sig i Nordsjælland.

mvh PiaR
quantum in me fuit

0
0
Svar på denne tråd

trådstarter
Forfatter: 
Dato:  27-04-2010 19:45

Kærlig og omsorgsfuld tanke du har...

Men som allerede skrevet, er den billigste post, at anskaffe sig hesten, udgifterne kommer derefter...

Hvad vil hun/forældrene gøre såfremt at der kommer uforudsete udgifter ifht. dyrlæge/smed mv. ?

Synes hellere, at du skulle hjælpe hende med at finde en part på en islænder (når dette nu lige er ønsket), så hun kun har "et fast beløb" at betale pr. måned.

Og hvem ved, måske ad denne vej finder din veninde en fuldtids-låne hest eller des. lign.

Din tanke er rigtig god, men du kan også påføre din veninde unødige udgifter (som det ser ud til, at hun ikke har råd til)

Pøj pøj...

0
0
Svar på denne tråd

Hvad med at låne en hest
Forfatter: 
Dato:  27-04-2010 22:37

...der er tit nogle der gerne vil låne en hest ud til en sød og god rytter...prøv at se under heste til udlån.

pøj pøj :-)

:-) ;-) :-D Med Venlig Hilsen Hanne :-) ;-) :-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider