Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvornår mon min kat føder
Forfatter: 
Dato:  27-04-2010 11:27

Hejsa folkens.

Jeg skal for første gang have et kuld killinger på min smukke kat. Da jeg ikke ved hvornår hun var i løbetid, ved jeg ikke hvornår hun blev parret.

Hun begyndte for lidt over 3 uger siden at vise lidt mave, men den er ikke vokset ret meget på disse uger.

Hun er meget træt, hvilket vil sige at hun faktisk kun står op for at spise, gå på bakke og drikke.

Jeg har ikke som sådan set maven bevæge sig, men den er hård og nogle gange sitre hun, hvis de puffer til hende.

Hvad er jeres mening? Er det meget normalt at maven er lidt lille, og hård? Hvornår vil jeres gæt være at vi kan forvente killinger?

Mange hilsner Ditte og Bella

0
0
Svar på denne tråd

fødsel
Forfatter: 
Dato:  27-04-2010 22:28

Det er ikke til at spå om - slet ikke når du ikke kender dato for parring. Har du bare lukket hende ud??

Vores Missebarn har termin i morgen, vi ved præcis hvornår hun er parret og selvfølgelig også med hvem :)

Men om hun får børn i morgen, det ved vi ikke. Katte går i gennemsnit 63 dage, men kan sagtens gå 70 dage. Killinger født tidligere end 58 dage overlever ikke.

Missebarnet er meget tyk, der er meget livligt i hendes mave.

Hendes tappehaner er vokset til 5-dobbelt størrelse.

Tremmeseng med høj bund og gerne incl. madras samt sammenklappeligt babybadekar købes. Skal være billigt og befinde sig i Nordsjælland.

mvh PiaR
quantum in me fuit

0
0
Svar på denne tråd

spændende pia
Forfatter: 
Dato:  27-04-2010 23:02

Husk endelig at vise billeder!! :) Fik selv tre piger eft. Gustav Grüner

Reg. Norsk Skovkat opdræt

Vi har killinger :-)

Felis Trollius

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-04-2010 23:15

Min lille kat havde da hun var 3 uger henne ,en lille fin mave.Man kunne næsten ikke være i tvivl om om hun var drægtig,men der var så også 8 fostre i hende.

Hvor hurtig den drægtige kats mave derefer vokser,kan jeg desværre ikke hjælpe dig med,for min kat blev steriliseret,og dermed blev fostrene fjernet(og aflivet).

Pia:Husk at når man har så smuk en kat der venter killinger,så har man PLIGT til at vise billeder herinde,og det hurtigst muligt efter fødslen

Dorte.

Kun den der ikke kender æslets sjæl,ville kalde det stædigt og dum

www.123hjemmeside.dk/aesellyst

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider