Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Endnu en hund har fundet vej til mig
Forfatter: 
Dato:  26-04-2010 18:50

Hold da op, siger min mand.... aaaaaat du gider. Jeg har gennem det det sidste halv andet år formidlet 3 hunde der ikke havde mulighed for at blive hos deres ejere. Det sker selvfølgelig af forskellige grunde, men da meget ærgeligt hver gang.

Jeg syntes måske bare det er godt man ikke er hund selv! For der skal da ikke meget til før familien DK, eller Hr. og Fru Jensen ikke kan have deres hund mere.

Nåh indlægget er slet ikke lavet for at hake på nogen. Jeg ser bare altid en mulighed for at se hunden an, give den lidt basis træning, hvis ikke den har noget i forvejen, og så formidle den videre. Jeg kan ikke acceptere den "sidste vaccine" for friske og velfungerende hunde.

Nu har jeg så en FT. Springer/Engelsk springer (halv af hver) inde for matriklen. Hold da fest han er skøn og gude køn samtidig. Da han kom kunne han trække et lokomotiv HELT alene Men nu er den ved at være feset ind hvad det betyder at gå ordenligt på plads he he he, ny verden for ham. Har trænet en lille smule dummies med ham også, for evt. at give en jæger en mulighed for en meget billig jagthund. Hold da fest mand det går stærkt, og jeg måtte da lige hive at par græstotter ud af mundvigerne efter han havde sat af ha ha. Nåh ville bare fortælle at jeg vidst aldrig lære a sige "Det er ikke mit problem"

Nu håber jeg at finde et godt hjem til EDDIE inden for kort tid, så han kan få sin egen familie igen, det er sgu det han har fortjent. Det var bare lige dt jeg ville sige hej

Jack Russelterrier til avlstjeneste

Stambogsført i DJRTK.

0
0
Svar på denne tråd

Lotte,,,
Forfatter: 
Dato:  26-04-2010 19:28

Jeg kan ikke sige det for tit.. Du er et vidunderligt menneske med et kæmpe hjerte.. Hundene skulle være vide hvor heldige de er at havne hos dig og Flemming.

Håber at det rigtige hjem til Eddie dukker op

*Karin

Karins foto - Fotografering tilbydes

Modeller søges - se info på hjemmesiden

RIP elskede far 12.01.1935 - 03.05.2008

RIP elskede mormor 15/8-1922 - 23/01-2008

0
0
Svar på denne tråd

Du bliver
Forfatter: 
Dato:  26-04-2010 19:29

da nødt til at vise et billede af ham Dejligt at du har tiden og muligheden for at tage sådan en til dig og give hunden en ny chance

Med streng disciplin kan man få sit barn til at gøre praktisk talt alt, undtagen at kaste sig i ens arme, når man kommer hjem.

0
0
Svar på denne tråd

Han lyder som
Forfatter: 
Dato:  26-04-2010 20:16

Han lyder som en skøn hund, men som en der skal bruges en masse og derfor ikke en hund for mig

Skønt der findes folk som dig der vil hjælpe en hund til et nyt hjem og en ny start. Men de er heldigvis derude!

Hvil i fred Steve Irwin
Daisy
04/06-1997-05/01-2005
Min blog!
Med hunden, haven, egne digte og andet pladder
Tro på det bedste i andre mennesker og lås din bil
0
0
Svar på denne tråd

Camilla...
Forfatter: 
Dato:  26-04-2010 21:18

Tror ikke jeg må sætte billeder på i dette forum... så bliver man anholdt he he. Findes nu på min præsentation

Stambogsført i DJRTK.

0
0
Svar på denne tråd

Billede
Forfatter: 
Dato:  26-04-2010 21:23

Der er et enkelt billede at finde på min præs.

Stambogsført i DJRTK.

0
0
Svar på denne tråd

1234567890
Forfatter: 
Dato:  28-04-2010 00:00

Du er et dejligt menneske.. Min hund vil dog gerne i træning for trækning.. Hun fatter ikke en bjælle smiler... Om man står stille i 100år eller vender om hun er ligeglad.. Og det er afprøvet med 1mdr af vær smiler... Hihi.. Dumme hund..

MEn dejligt der er mennesker som dig der har tid og overskud til det..

Hilsen Annette

(Mor til banditten Noah og ejer af den franske bulldog fluffy)

LÆKKER ANDELSBOLIG SÆLGES I AALBORG UHØRT BILLIGT

se mere på

WWW.FRIHAUGE.DK

0
0
Svar på denne tråd

Eddie...
Forfatter: 
Dato:  28-04-2010 17:49

Kom også i sort/hvid træning med det samme, hilket vil sige INGEN slinger i valsen, det hjælper. Men nu har jeg også trænet de krapyler i 10 år, så man kender de fleste kneb hi hi, minus godbidder som aldrig indgår i min træning. Hunde skal ikke fodres til at lystrer... noget mærkeligt noget mennesker har opfundet!!!!

Stambogsført i DJRTK.

0
0
Svar på denne tråd

Så fik han nyt hjem
Forfatter: 
Dato:  03-05-2010 16:35

I lørdags kom der en køber til Eddie. Tror jeg har haft 25 opkald på hunden og rigtig mange af dem var familier med 3-4 børn... jamen lad os da lige krydre vores tilværelse med en Springer også. Efter nærmere eftertanke var det nej tak, det skulle Eddie ikke.

Nu bor han i Jægerspris hos den rareste pensionist (tidligere Kleinermünster mand). Vi aftalte han skulle tilbage hertil indenfor 2 dage, hvis han fornemmede det ikke gik.

Jeg kunne ikke styre min nysgerrighed mere til formiddag og ringede.

Eddie er fantastisk, kærlig, sjov, kælen, en spradebasse og hundrede andre ting. Han fortalte alle de skønne ting om ham som jeg har prøvet at sælge ham på. Er det lige lækkert eller hvad. Jeg håber de får mange gode år sammen. Syntes sgu trods vores egne 7 hunde, at der manglede et par nysgerrige øjne fra Eddies tomme boks lørdag aften.

Havde ham i knap 2 uger og på den korte tid blev han min nye hengivene og bedste ven. Man kan få alt ud af ham hvis man gider. Håber han er havnet det helt rigtige sted... der redede vi ham fra en aflivning.

Stambogsført i DJRTK.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider