Hold da op, siger min mand.... aaaaaat du gider. Jeg har gennem det det sidste halv andet år formidlet 3 hunde der ikke havde mulighed for at blive hos deres ejere. Det sker selvfølgelig af forskellige grunde, men da meget ærgeligt hver gang.
Jeg syntes måske bare det er godt man ikke er hund selv! For der skal da ikke meget til før familien DK, eller Hr. og Fru Jensen ikke kan have deres hund mere.
Nåh indlægget er slet ikke lavet for at hake på nogen. Jeg ser bare altid en mulighed for at se hunden an, give den lidt basis træning, hvis ikke den har noget i forvejen, og så formidle den videre. Jeg kan ikke acceptere den "sidste vaccine" for friske og velfungerende hunde.
Nu har jeg så en FT. Springer/Engelsk springer (halv af hver) inde for matriklen. Hold da fest han er skøn og gude køn samtidig. Da han kom kunne han trække et lokomotiv HELT alene
Men nu er den ved at være feset ind hvad det betyder at gå ordenligt på plads he he he, ny verden for ham. Har trænet en lille smule dummies med ham også, for evt. at give en jæger en mulighed for en meget billig jagthund. Hold da fest mand det går stærkt, og jeg måtte da lige hive at par græstotter ud af mundvigerne efter han havde sat af ha ha. Nåh ville bare fortælle at jeg vidst aldrig lære a sige "Det er ikke mit problem"
Nu håber jeg at finde et godt hjem til EDDIE inden for kort tid, så han kan få sin egen familie igen, det er sgu det han har fortjent. Det var bare lige dt jeg ville sige hej