Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Bortgivning
Forfatter: 
Dato:  15-04-2010 13:31

Vi er ved at vælte en stald og det giver jo en masse mursten der ligger alle vejne.

Stenene er faktisk helt rene, da det gamle mørtel er blevet til sand, så de var i teorien lige til at bruge igen.

Dog er der tale om gamle håndlavet sten, så de holder nok ikke helt mål med dem der laves nu om dage.

Jeg har snakket med et firma om at komme og hente hele dyngen, men så tænkte jeg. Gad vide om folk gider afhente mursten til byggeri, for så kunne de jo spare en del, da mursten jo ikke er helt gratis mere.

Nogle af jer der har prøvet at bortgive mursten og i hvilket fald var resultatet?

Jeg gider jo ikke at have folk rendende i 3 uger og hente småportioner, da jeg godt vil have det væk inden for rimelig tid.

1 supersød æseldreng er klar til at flytte hjemmefra, han er brun med kors og ål.

Staldkatte bortgives til gode hjem.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  15-04-2010 13:36

Hvor bor du henne af i landet? Vi skal til at bygge hestestald nu her, og tænkte på om de mon kunne bruges til at mure boksfronter op med? Det synes jeg nemlig er så flot.

- sagde Cecilie

The wind of heaven is that which blows between a horse's ears.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-04-2010 13:37

Dem tror jeg sagtens du kan komme af med... Prøv evt Gul og gratis eller lignende. Så kan du bare skrive noget om det de skal tage hele skidtet.

Kender en der skulle lave en udendørs vaskeplads til sine heste, han fandt nogle fliser som han måtte få mod afhentning. Det blev iøvrigt ganske pænt, selv om det var gamle brugte fliser.

Mvh Charlotte

Velkommen i rodebutikken, -og rigtig god fornøjelse!

0
0
Svar på denne tråd

dem kan du sagtens
Forfatter: 
Dato:  15-04-2010 13:43

komme af med....

Annoncer i DBA under bortgives - så får du ihvertfald en hurtig indikation af om det er muligt....

KH:)

Annette

* masser af kvalitetsudstyr til salg - tjek min profil *

rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  15-04-2010 14:00

De kan sagtens bruges til boksfronte, men de er jo lidt rustikke i udseende, da de er håndlavet.

Jeg bor i Gandrup, lidt nord for Aalborg.

Jeg kan vist ikke forlange af nogle skal tage alle, da der er tale om en ret stor stald og temmelig mange sten.

Men det er da bedre at de bliver brugt, end jeg bare får dem kørt væk og knust.

Så må jeg hellere oprette en annonce og se om nogle melder sig.

1 supersød æseldreng er klar til at flytte hjemmefra, han er brun med kors og ål.

Staldkatte bortgives til gode hjem.

0
0
Svar på denne tråd

Halløjsa
Forfatter: 
Dato:  26-05-2010 22:14

Har du flere mursten, for så kan det være jeg er interesseret ;)

0
0
Svar på denne tråd

Dejligt
Forfatter: 
Dato:  27-05-2010 08:54

Jeg synes, at det er dejligt, at du gider at gøre dig de overvejelser. Vi lagde selv terrasse for nogle år siden hvor der ikke stod svimlende beløb på kontoen. På dba fandt jeg belægningssten fra nogen som ville have en anden farve sten i indkørslen - de gamle sten fejlede ikke noget. Jeg fik lov at hente hvad vi skulle bruge ganske gratis og vi nyder vores terrasse hver dag.

Når bare det er gratis, skal du nok komme af med dem

Vh Heidi

0
0
Svar på denne tråd

Bortgives
Forfatter: 
Dato:  27-05-2010 15:40

ORK JA dem kan du sagtens komme af med....

Sidste år skulle vi have lavet forhaven & indkørslen HELT om (puha et projekt men det er en helt anden historie ).

Jeg indrykkede bl.a. annoncer i DBA under bortgives.

Vi havde 2 forskellige slags fliser (& en MASSE jord).

Få dage efter var indkørslen total ryddet for ALLE fliser, helt uden vi rørte spor ved nogen af dem

Det var intet mindre end fantastisk at slippe for den arb.byrde, & dem der hentede fliserne synes det var lige så fantastisk at få dem....

Vil DU gøre en god gerning & donere dit dækken (eller andet) - MEGET GERNE STRIGLERE, til rideskole ponyer???

Send PB.

MILLION DOLLAR BABY`s FORTID SØGES (2000-2008), II`er PONY, VALLAK, PALOMINO BL. <3

(se ham på min præs)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  27-05-2010 17:12

Joo jeg har stadig en helt del mursten tilbage.

Jeg satte ikke en annonce i avisen, da en landmand godt ville aftage en del af dem til en ny vej. Men der er rigelig med sten.

Jeg tror der ligger ca 4 - 5 container på marken endnu.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider