Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvilken type bom tiltaler dig mest..
Forfatter: 
Dato:  15-04-2010 12:26

Jeg leder efter ny sadel, og læser og læser for at blive klogere..

Men jeg kan ikke rigtig gennemskue hvad forskel (fordele/ulemper) der er ved en fast bom og en flexibel

bom..

Umiddelbart siger min logik mig at det er smartest med en flexibel bom, men kan den mon være for ustabil?? Tanken om, om den mon kan være ustabil, skyldes at der er tale om en tungere rytter om om det kan have nogen indflydelse, på hvad man skal/bør vælge..

Ditte E. T. Poulsen

**Et privat hestehold i Sindal**

Hvor der i sommeren 2010 tilbydes sommergræs,

med hø t/natten, altid frisk vand og godt hegn.

Ring 22334773, hvis du ku være interessert.

0
0
Svar på denne tråd

Sadelmager
Forfatter: 
Dato:  15-04-2010 13:51

Kontakt en god sadelmager som kan vejlede dig i, hvad der er bedst for både dig og hesten.

Jeg er selv en af de tunge og rider i en Kieffer Lusitano med fleksibel bom. Valget var ganske enkelt - det var den eneste sadel min meget sensitive hest ikke stejlede med.....

Lejelejlighed eller andelsbolig søges i København

gerne på Amager, Vesterbro, Valby eller Frederiksberg

0
0
Svar på denne tråd

123123
Forfatter: 
Dato:  16-04-2010 09:27

Naturligvis kommer jeg til i sidste ende at få et samarbejde med en sadelmager, men jeg er typen som tænker meget over tingene samt undersøger alle mulige muligheder og ikke mindst skaffer mig en masse viden INDEN jeg blindt stoler på en vildt fremmed, tros det er en fagmand..

Ditte E. T. Poulsen

0
0
Svar på denne tråd

råd og vejledning
Forfatter: 
Dato:  16-04-2010 11:08

Jamen det er da også MEGET bedre at rådføre sig med en hel masse halvstuderede røvere på et internetsite, så man er RIGTIG klog og forudindtaget, før man møder fagmanden

Tag dog en snak med en sadelmager, eller to, eller tre eller endnu flere, hvis du har det bedst med det.

Derefter kan du begynde at tænke dig om og overveje for og imod - for nu har du noget at have det i.

Hilsen Sif

P.S. Når det så er sagt, så ville jeg til enhver tid vælge en flexbom.

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

0
0
Svar på denne tråd

123123
Forfatter: 
Dato:  18-04-2010 18:39

Ai, hvor fantastisk - det eneste jeg ville høre var folks erfaring med flexibel og almindelig træbom..

Hvorfor folk er for eller imod..

Men det er åbenbart umuligt at komme med, siden det er sådan et forfærdeligt spørgsmål at stille. VAR det ikke bare lettere at lade være med at svare, eller sige "det ved jeg ikke - har ikke tænkt over det"

Ditte E. T. Poulsen

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider