Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Gjern - den nedlagte jernbanestrækning
Forfatter: 
Dato:  10-04-2010 00:44

Halløj alle sammen

Jeg har brug for jeres hjælp..... For mange mange år siden boede jeg i (8883)Gjern og red mange kilometre ad den nedlagte jernbanestrækning.... Så er det at jeg pludselig tænker: Hvor starter - og slutter - den egentlig???

Jeg kan naturligvis finde den via Iforms Løberute, men måske findes der nogle links så man kan se hvad der 'gemmer' sig langs strækningen????

På forhånd tusind tak for jeres hjælp

Bedste hilsner

Mette

0
0
Svar på denne tråd

Hvad vil du da vide?
Forfatter: 
Dato:  10-04-2010 12:27

Hvor den gik fra, historien bag- eller?

Her kan du finde (næsten) alt om danske baner: http://www.toptop.dk/

Mvh
xtiny

"Lad være med at vente med at have det sjovt, til du er færdig med noget. Måske bliver du aldrig færdig."

0
0
Svar på denne tråd

til og fra
Forfatter: 
Dato:  10-04-2010 17:36

Jeg har luret lidt på den pågældende hjemmeside

Det jeg efterlyser er, hvor (geografisk) banen starter - og hvor den (geografisk) slutter - og hvad der er at 'se' langs strækningen samt eventuelle Bed & Breakfast i nærheden....

Vi er et par 'piger' som påtænker en rideferie i området (Gjern Bakker, Søhøjlandet, Gudenåen mv) sommer '10 eller '11 - og så suger jeg til mig ift hvad der er at ride efter, terræn og evt riderute

Hilsen

Mette

0
0
Svar på denne tråd

Tja,tja, tja
Forfatter: 
Dato:  10-04-2010 18:27

Hvis du går ind på www.gjernkommune.dk/fritid/ naturoplevelser.htm

så kan du se lidt, og om ikke andet er der et link videre til et kort. Banen løb mellem Langå og Silkeborg.

God fornøjelse...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider