Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Mgl appetit :S
Forfatter: 
Dato:  07-04-2010 23:15

Kender nogen af jer det?

Man er faktisk sulten, rimelig sulten og der står fx mad derhjemme og klar til man kommer hjem. Man glæder sig til at få noget godt at spise.

Man kommer hjem, er stadig sulten og spiser. Men efter ca 4 bider af maden føler man sig allerede "mæt" og har faktisk ikke lyst til at spise mere af det..

- Sådan har jeg det hver dag ved alle måltider jeg skal spise, det meget mærkeligt. Men har egentlig altid haft det sådan her.

Men er der nogen andre som har det sådan `?

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere ikke behøver dem.. "

SØGER Sommer Magnus springsadel 16'5, medium/bred bom. Skal ku prøves..

0
0
Svar på denne tråd

Kender det ikke
Forfatter: 
Dato:  07-04-2010 23:22

Nej.

Men mavesækken er jo en muskel; får den kun ganske lidt - ja så skrumper den ind. Får den meget udvider den sig.

Så hvis du altid har været småtspisende, men normalvægtig - så er det nok som det skal være.

Kan du derimod fremvise BMI tal på grænsen til anoreksi; så vil jeg bekymre mig om dit indlæg - også i og for sig at jeg ikke tror du´er så gammel.

MVH Janni

Livet er for kort

til skøre

kugler

0
0
Svar på denne tråd

gggggggggg
Forfatter: 
Dato:  07-04-2010 23:24

Jeg er 21. Jeg er 166 cm høj og vejer ca 55 kg og der lægger den ret stabil. Jeg er normalvægtig, men har mere muskelmase end fedt masse har jeg fået målt :) Men ellers meget normal :)

Jeg har altid spist lidt - os da jeg var helt lille siger min mor :D Så det nok meget normalt hvis du siger som maven er en muskel.

Tak for svar. Det var da meget rart at vide synes jeg.

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere ikke behøver dem.. "

SØGER Sommer Magnus springsadel 16'5, medium/bred bom. Skal ku prøves..

0
0
Svar på denne tråd

måske kunne du
Forfatter: 
Dato:  08-04-2010 01:24

.. sørge for at have lidt let med så du kan spise lidt når appetitten melder sig. D.V.S. vælge at spise flere små måltider i stedet for at sidde med de større som du går kold i.

Lands End
Hoppe F:Lancier

MF: May Black

0
0
Svar på denne tråd

ffffffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  30-04-2010 20:50

Jeg glemte helt dette indlæg, men mange tak for jeres svar :) Jeg har stadig samme problem, er sulten - men når jeg sidder der og skal til at spise, ryger der ikke særlig meget ned når man tænker på hvor sulten jeg egentlig følte mig.

Men det hjælper faktisk at spise lidt mindre måltider ad gangen :)

SØGER Sommer Diplomat Exclusive springsadel 16'5, bred 32 bom. Skal ku prøves. ...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider