Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Gode rejsemål som ung?
Forfatter: 
Dato:  06-04-2010 13:18

En veninde og jeg vil gerne tage på en uges ferie her i slutningen af juli, men vi er i tvivl om hvor turen skal gå hen. Vi er begge to 18 år, og der skal gerne være et godt byliv. Vi er ikke rigtig interesserede i steder som Sunny beach osv..

Har i nogen erfaringer med nogle gode steder? :-)

Celeste Liva
0
0
Svar på denne tråd

berlin
Forfatter: 
Dato:  06-04-2010 14:56

Hvis man ikke er til den spanske solkyst og Ibiza mm. Så vil jeg sigte efter storbyerne.

Nu er jeg godt nok en gammel tante på 38. Men Berlin er en fed by. Og der er mange alternative gå-i-byen steder..og det er billigt at leve der.

Det gode ved at tage en storby i Europa er at man kan tage en interrailtur...så kan man nå at feste i Berlin, Paris og Prag.

Uha...Stokholm...der har jeg været med til nogle vilde fester...

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  06-04-2010 15:23

Min veninde og jeg, begge 20 år, skal til Alanya, Tyrkiet i uge 29.

Vi snakkede også om Berlin, Paris, London og Stockholm, men sol og strand trækker mest i år ;)

Dejlig springbetonet DV-hoppe sælges

6 år gammel, 172 cm i stg.

Skriv for mere info

"If you can dream it, you can do it!"

Walt Disney

0
0
Svar på denne tråd

stormeren
Forfatter: 
Dato:  06-04-2010 15:33

Jeg er 20 og min kæreste 27, og vores ferie i år går til en lille by som jeg ikke kan huske navnet på, der er placeret lidt udenfor Lissabon i Portugal. :) FLOT by Lissabon og i det vi bor i den lille by lidt udenfor er der heller ikke så turistpræget. Jeg glæder mig i hvert fald helt vildt!!

Med venlig hilsen

Kat

ALL I REALLY WANT IS A BATTLESHIP!

* Yes sir, I do love music. :)

0
0
Svar på denne tråd

1234567861
Forfatter: 
Dato:  06-04-2010 15:58

Nu har jeg været på Sunny Beach for 4 år siden.... og det er altså ikke SÅ vildt som der bliver sagt. Der er gang i den og vi havde en kanon sjov ferie og mødte nogle søde mennesker. Så tænker man sig om og har fornuften med sig, så er det altså et udemærket sted.

Alanya er også dejligt. Der har jeg også været med veninder, rigtig godt badeferie sted. Om formiddagen/eftermiddagen lå vi ved poolen, så var vi ude og spise og så bagefter på bar, det var super godt

˙·٠•●♥ HeidiZ ♥●•٠·˙

0
0
Svar på denne tråd

trådopretter
Forfatter: 
Dato:  06-04-2010 18:33

jeg synes i skal tage til Kos. Når man har jeres alder, så er det nok et af de sjoveste steder at tage hen. Det vælter med unge mennesker der´nede, og vejret er total godt. gode shopping muligheder. gode strande og god mad. i skal booke hotel i kos by.

rigtig god tur..

0
0
Svar på denne tråd

storbyer
Forfatter: 
Dato:  06-04-2010 18:36

Jeg er absolut ikke til at ligge på en strand hele dagen og stege, så stemmer personligt for storbyer

Var selv med en veninde i Paris og London da jeg var 18-19 år, og det var skønt Det kan klart anbefales, hvis I er til lidt shopping, lidt sight-seeing, og samtidigt steder hvor der sker noget

0
0
Svar på denne tråd

Barcelona
Forfatter: 
Dato:  06-04-2010 18:41

Hvad med Barcelona?

Den by indeholder ALT!

Der er super gang i byen, selv en normalt dødkedelig søndag aften i dec.

Der er lækker strand, lækker mad, lækre drinks, shopping...

Ellers er der Mallorca. Jeg var der med en veninde sidste år. Hvis man tager de rigtige steder hen, er der ret meget gang i den.

Go tur.

Mvh. Tuxi

0
0
Svar på denne tråd

18 år...
Forfatter: 
Dato:  07-04-2010 11:05

Da jeg var 18 var jeg med en veninde på Ibiza - det var en SUPER tur, virkelig dejligt sted og masser af søde mennesker :)

Man skal dog passe på sin pung hvis man tager ind til Ibiza By. Tror det hed San Antoni der hvor vi var, og der var der ikke den slags problemer.

Hilsen Bettina

0
0
Svar på denne tråd

Godt nok mange år
Forfatter: 
Dato:  07-04-2010 11:17

siden jeg var 18 Men da jeg var ung tog jeg med en veninde til Calella...Det var dengang det var det hotteste sted at tage ned...Hold da op...Vi havde den fedeste ferie med strand, sprut og mænd

I dag synes jeg aldrig man høre noget til Calella mere så aner ikke om byen er gået ned med druk

Men jeg ville klart vælge en af de græske øer...

Tina

Et nyt år, nye udfordringer, nye muligheder:)

"Jeg kan modstå alt, undtagen fristelser"

www.femalephoto.webs.com

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider