Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Pleje af tungepiercing - hvordan??
Forfatter: 
Dato:  01-04-2010 07:45

Jeg skal have mig en tungepiercing i dag, men da der er så mange måder at passe den på - som også er forkerte måder, hvis jeg høre om nogle af jer kender til måder at passe piercingen på??

(ingen indlæg om hvor dumt det er og bla bla bla - for det ved jeg godt - men jeg får den alligevel)

- sagde kællingen folk mener er et dårligt menneske

0
0
Svar på denne tråd

tungepiercing
Forfatter: 
Dato:  01-04-2010 09:45

Da jeg fik min, skyllede jeg munden i Listerine. Det klarer jo bakterier m.m. og jeg har aldrig haft problemer med min.

Du skal i hvert fald ikke skylle i klorhexidin - det ved jeg mange gjorde engang, men det farver tunge og tænder sort ;)

Og hæver den meget, så er is super godt ;)

Vær forsigtig de første gange du spiser med gaffel - jeg var rigtig god til at hægte min gaffel fast i min piercing og det gør altså nas ;) Så det meste spiste jeg med ske, til jeg lige havde vænnet mig til at den var der :)

Mvh Maria

Imellem sort og hvid er der en masse farver

En god hest har aldrig en dårlig farve.

Gammelt ordsprog

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  01-04-2010 10:28

Man plejer at få noget klorhexidin med. Det brugte jeg - Er hverken blevet sort eller lignende :D

Tungen hæver rigtig meget, så den skal holdes kold. Jeg var så dum at drikke en øl og spise kebab nogle timer efter. Det gjorde av, da tungen hævede enormt :D

0
0
Svar på denne tråd

1234456
Forfatter: 
Dato:  01-04-2010 10:34

da jeg fik lavet min for 3år siden inde i kolding fik jeg noget blåt mundskyld med ved ham pierceren, og han sagde jeg sku købe en sodavandsis hurtig og så sku jeg drikke meget koldt vand.. min tunge var kun hævet i 3-4 timer, for spiste 3 sodavandsis:) jeg brugte det der blå noget i 2 uger, 3 gange dagligt..

sagde berit med

disney's sirocco:)

en vallak skal du fortælle
en hingst skal du spørge

en hoppe skal du diskutere.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-04-2010 10:35

Klorhexidin mundskyllevæske var også det jeg brugte dengang for 13 år siden, da jeg fik min, og oplevede ikke sort mund

Is er godt, hvis hævelsen bliver for meget... Min hævede ikke specielt meget, og kunne tale normalt senere samme dag... Undgå krydderier og VARM mad de første par dage...og tyg stille, indtil du vænner dig til den er der

Screw you guys, i'm going Western and barefoot :)

Lykkelig ejet af 4 dejlige hunde :)

Nu med 1 stk smuk Solid Paint føl, Obi C Kanobi aka Bøffen :)

0
0
Svar på denne tråd

klorhexidin
Forfatter: 
Dato:  01-04-2010 11:02

Har bare oplevet det på flere, der fik lavet piercinger, samt hørt det fra en del andre, at tunge og tænder blev misfarvet af klorhixidin :)

Har i hvert fald selv foretrukket almindelig mundskyl :)

Mvh Maria

Imellem sort og hvid er der en masse farver

En god hest har aldrig en dårlig farve.

Gammelt ordsprog

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-04-2010 15:12

Jeg har 2 stk i tungen, og begge to er blevet renset med klorhexidin :) Uden at få misfarvede tænder osv..

Den første jeg fik lavet for 12 år siden hævede helt vildt, og gjorde ondt. (dog kun et par dage)

Den anden fik jeg for 6 år siden, og den gjorde ikke lige så ondt, og hævede ikke lige så meget..

Og ikke noget med at lege med den, som der er mange der gør når de lige har fået lavet den... Den skal ha' lov at hele :) Og så ser det bare rigtig dumt ud, når folk render rundt og "rækker tunge"... ;)

>> Robertsen<<
0
0
Svar på denne tråd

6 tegn <- lige der
Forfatter: 
Dato:  01-04-2010 17:14

Jeg har købt en flaske Klorhexidin fra apoteket med 0,12% et eller andet

Min tunge er hævet og jeg kan ikke nå i fakta inden de lukker da min ryg er ødelagt efter MC træf i esbjerg - så lige nu leder jeg efter nogen der kan handle yoghurt for mig - inden fakta lukker

Jeg må indrømme at jeg har kørt øverste kugle frem og tilbage på indersiden af læberne

Men nøj hvor er stangen jo SINDSYGT langt

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-04-2010 17:32

Tillykke med den :)

Ja staven føles mega lang i starten! Men det vænner du dig hurtigt til...

Skal du ha' den skiftet? Jeg fik skiftet min den første, men den anden skulle ikke skiftes. Den passer perfekt i længden.. :D

Har du spist is? Det hjælper rigtig godt på hævelsen :) Eller ha' en isterning i munden.

>> Robertsen<<
0
0
Svar på denne tråd

6 tegn <- lige der
Forfatter: 
Dato:  01-04-2010 18:59

Takker.

En kammerat har lige hentet Yoghurt til mig, så det køler.

Jeg fik en ekstra stav med som er kortere og som kan skiftes om 3-4 uger ..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider