|
|
| Muffe bliver min...for 3 gang!! |
|
|
Godaften HN... Ja, hvor skal jeg starte...Er helt forvirret...Har lige sagt ja til at købe min gamle hest Muffe tilbage...Jeg købte ham, solgte ham, købte ham tilbage, solgte ham og nu skal jeg købe ham tilbage... Grunden til han er købt tilbage er manglende kemi, tilpasning og denne gang er ejer desværre blevet bange for at ride ham... Han er hverken vild eller ustyrlig, men han er en fuldblod med sjove ideer nogen gange, og kan virke voldsom... Jeg har jo lige købt og betalt mit dejlige hingsteføl, så nu skal der lige indregnes en ekstra hest i budgettet...Puha..Det kan snildt hænge sammen økonomisk heldigvis... "Problemet" er bare at finde pengene til at købe ham, hente ham hjem og den første måneds opstaldning + depositum...Heldigvis har jeg en boks til ham ved LJ Stables, hvor Bøffen også skal stå, når han er fravænnet til August/September... Har lavet en fin aftale med ejers mor, og Muffe kan blive hos dem indtil 1 Juni, og jeg har til 1 Oktober til at betale ham færdig i...Det er 6000 kr det drejer sig om, så det er ikke en formue heldigvis... Hold nu fast jeg er rundtosset....Muffe betyder noget helt specielt for mig og han skal ikke videre mere..Kan jeg af en eller anden grund ikke beholde ham med tiden, bliver han aflivet...Han fortjener ikke at være "kastebold" mere... Måske jeg skulle tjekke om vi havde 7 rigtige i lotto iaftes  Vi har flere biler til salg, og bliver de solgt snart, er der absolut ingen ko på isen, men det er jo ikke til at vide som bilmarkedet er med finanskrisen...Alle vil bytte, ikke købe  Jeg måtte bare lige ud med...Er virkelig rundtosset...Kæresten sover, og har ikke fået nyheden om der lige skal bruges nogle flere penge på endnu en hest  Men hva...Satser på han støtter mig og bakker op om Muffe selvfølgelig skal hjem hurtigst muligt...(kryds lige fingre for jeg har ret ik)  Måtte lige ud med det hele...Nåede du så langt, er du velkommen til at smide en kommentar, især hvis du har fundet et pengetræ *Gg*
Screw you guys, i'm going Western and barefoot  Lykkelig ejet af 4 dejlige hunde :) Nu med 1 stk smuk Solid Paint føl, Obi C Kanobi aka Bøffen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aldrig i livet |
| Forfatter:  |
JLH ♥Wannamus♥ |
| Dato:  |
31-03-2010 22:52 |
|
om jeg ville og synes heller ikke du skal - hellere have lidt ekstra penge og overskud nu du går ind til en uddannelse. Men du er voksen og bestemmer selv 
MVH Janni Livet er for kort til skøre kugler
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
P.s Det skal lige pointeres at det udelukkende har været fordi ejer er blevet utryg ved at ride Muffe, at hun vil af med ham, for kemi og tilpasning har bestemt ikke manglet hos hende 
Screw you guys, i'm going Western and barefoot  Lykkelig ejet af 4 dejlige hunde :) Nu med 1 stk smuk Solid Paint føl, Obi C Kanobi aka Bøffen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ej søde |
|
|
ik igen..... nu beholder du ham altså denne gang!!! synd hvis han i´gen skal skifte hjem hvis du vælger at købe ham tilbage, hvis du så sælger efter et stykke tid... har vi jo hørt om før ik  men alt held og lykke ellers må du smide ham over til mig i kbh 
tjek - www.Babybuy.dk - Brugt børnetøj fjordhesten, den kan og den vil! Se min profil for at se en skønhed uden lige!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Muffe... |
|
|
Nogle gange sker der bare noget i ens liv, man blir nød til at gøre, selvom det måske ikke er det mest fornuftige!  Så jeg kan altså 100% godt følge dig, og ville ha' gjort det samme hvis det var mig. - Uddannelse eller ej. Håber alt går som det skal, nu hvor du pludselig har to heste at tænke på! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Sabrina: Tro mig, dette er hans sidste stop...Jeg har allerede fået tilbudt at sælge ham, men jeg vil og kan IKKE byde ham andre ejere end mig...Aldrig mere!!!  Så han skal bare hjem til sin "moar" hvor han hører til... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej jeannette |
|
|
pøj pøj med ham. seføli skal du købe ham retur. og så beholde ham denne gang. hilsen din gamle nabo fra Tune.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxxxxxx. |
|
|
ja jeg hade også købt mine gamle heste tilbage,hvis jeg fik tilbudet,men det har jeg desværre aldrig  håber du beholder ham denne gang, eller afliver ham. held og lykke med dine 2 heste (dejligt føl du har) Anja.
Heste ejendom sælges, der er 9 hektar jord, der er udlagt i græs.14 heste bokse.12 km til ålborg. skriv eller ring for yderliger info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Tak skal i have...Jeg ved at det hele også nok skal hænge sammen, og vil bare have ham hjem NU  Jeg skal bare i tænkeboks, med hvordan jeg hurtigst kan få ham hjem og få ham betalt...Tænke tænke... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
CBK: Jeg elsker du er så positiv!  Det var en aftale vi lavede, da jeg solgte ham, at jeg fik ham tilbudt først, til samme pris og med hans udstyr retur, skulle hun nogensinde af med ham igen...Og den er blevet overholdt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalalalala |
|
|
Jamen .. selvfølgelig skal du da det sveske!!  I sådan nogle tilfælde skal alting nok falde på plads og ordne sig! Fordi det skal det bare 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
|
|
Kan udemærket forstå dig!  Og det er ærgeligt at det ikke gik hos nye ejer syntes ellers de passede godt sammen, og flot beslutning af dig at sige at det sidste stop for ham hos dig, og ellers ikke mere.  Håber det hele løser sig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| har selv |
|
|
købt en hest tilbage. Solgte hende da hun var 3-4 år grundet økonomi / uddannelse, og nu i en alder af 13 står hun i min stald igen. Heldigvis havde jeg da lige en tom boks. Og hun kommer ikke herfra med min gode vilje...
15/12-09 kl. 20:10.... Tage .... Nu med vinger. Dit liv var alt for kort.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Det er da også dejligt, at der findes mennesker der overholder de aftaler der indgåes. Jeg gider ikke sidde og blande mig i andre folks økonomi, og være bedrevidende som så mange herinde (Ignorance is bliss) Held og lykke med Muffe 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Denne gang |
|
|
håber jeg altså at livet arter sig for dig! At Muffedrengen kommer hjem og bliver der til han mæt af dage skal herfra igen! 
/Trine T =) What We Do in Life Echoes in Eternity. If opportunity doesn't knock, then build a door.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Muffe.. |
|
|
Tillykke med at Muffe snart bliver din igen. Dejligt at du nu vil beholde ham, så han ikke skal have flere hjem og ejere. I to skal være sammen, indtil Muffes tid på jorden er forbi. :-D
Vrinsk fra Esma
Kun den der bestiger bjerget får udsigt over dalen..
Vil du fremad i livet med samtaleterapi?
Omsorgsfuld healing til hest og rytter Er din hest opgivet af dyrlægen - så kontakt mig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Muffen |
| Forfatter:  |
Louise *SpeeDyret* |
| Dato:  |
01-04-2010 09:30 |
|
Ja tillykke med at du kan få ham hjem igen - jeg er også en af dem der ikke vil komme med kommentarer om økonomi og uddannelse, for det ved du bedst selv.  Håber du vil skrive hvad kæresten siger til nyheden...  Pøj pøj med mulerne! 
Mvh Louise.
Søger rengørings-hjælp 1 gang om ugen i Ganløse
Se præsentation for lidt mere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Tusind tak for jeres søde ord, og jeg er meget enige med jer, Muffe skal være hos mig, til han en dag ikke kan mere  Jeg ville ikke købe ham tilbage, hvis det gik negativt udover vores økonomi, for det press fortjener min kæreste ikke, og ej heller vores liv sammen...Der er rigeligt råd til ham, og tid, det er bare det med lige at trylle ekstra penge frem på få dage der er lidt tricky  Kæresten er taget ud og lave noget, så har ikke talt med ham endnu...Skal lige samle mod til mig  Og så skal jeg nok skrive herinde... Jeg har fået Annette*Tukær* til at hente ham for mig, og boksen er klar...Nu skal resten bare lige passe sammen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
SÅ har jeg lige lagt på, efter at have talt med kæresten!! Hans ord "Hvis det er det du gerne vil, så skal vi nok finde ud af det"  Han ved hvor meget Muffe betyder for mig, og selvfølgelig skulle han hjem til mig igen.... SUK...Kan man få en bedre kæreste  Mangler en smiley der hopper rundt med armene i luften og smiler 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ting sker... |
|
|
Jeg har jo også købt Bispar tilbage. Han er ikke den paint jeg elsker, men han er min "gamle" hest , og han har været nok rundt hos tidligere ejer. Så nu er han her, og skal han nogensinde sælges igen, så skal det være til én jeg kender. Men nu nyder jeg ham, og håber at finde en sød part som vil hjælpe mig med ham. Det er dejligt for dig at de overholder aftalen om tilbagekøbsret. Men hvis det ikke var meningen at han skulle tilbage, så står de vel ikke og mangler pengene, og måske kan du få lidt længere tid til at betale ham tilbage? Det vigtigeste er jo at du har råd til at "starte" op. Hilsen Benedicte
R.I.P min Bella, den smukkeste stjerne på himlen.
Smukt painthoppeføl af reiningafstamning og cremello quarterhoppe i fol sælges- føllet bliver palomino med super kvægafstamning
http://www.wisemice.dk/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Benedicte: Ja, Muffe er jo ikke ligefrem en ideel western hest, som er den retning jeg vil gå, men han er min, og så må han lære det han kan med hans lange/høje krop  De har også givet mig til 1 Oktober til at betale ham i, så i princippet kan jeg betale alle pengene den 30 September, men nu vil jeg gerne have det ud af verden, så han bliver betalt, så snart en bil er solgt eller der kommer ekstra penge et sted fra....For ja, det vigtigeste er at få ham hjem og få betalt for det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej hej |
|
|
Hej Jeanette Stort tillykke herfra... Eiih hvor det klinger i mit hestehjerte at du tager ham tilbage....  Du ønskes alt held i fremtiden.
Mvh Christina Elmgreen Søger en Kieffer Suleika Trense!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Benedicte ?Bella? - Du skriver: Det er dejligt for dig at de overholder aftalen om tilbagekøbsret. Men hvis det ikke var meningen at han skulle tilbage, så står de vel ikke og mangler pengene, og måske kan du få lidt længere tid til at betale ham tilbage? Må indrømme det skuer mit øje.... Min datter købte Muffe for næsten et år siden - og vi indgik den aftale med Jeanette om tilbagekøbsret. Og nej - dengang var det sørme ikke meningen han nogensinde skulle andre steder!!! Incl tilbage til Jeanette!!!!! Clarissa er siden blevet utryk ved at ride "seriøst" på Muffe - og samme tid har hendes interesser vendt sig væk fra hestene... Så uanset - så vælger Jeanette at købe ham tilbage, da hun bliver kontaktet - det har jo ikke noget at gøre med om vi mangler pengene eller ej........ Det var Clarissa's konfirmationspenge hun brugte til at købe Muffe for dengang. Så det er hendes penge, hun får tilbage........ agtig...... Jeanette - havde håbet du kom med op og hente Muffe så havde du lige kunnet se mit vidunder IRL  Men en anden gang  Vi snakkes ved!!!!!!!
Never argue with an idiot they drag you down to their level and then beat you with experience
DJ fan og stolt a det!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Stald Østergård: Tusind tak  Connie: Ja, jeg ville også gerne have været med, så jeg kunne se Lucky dyret, men lover at komme og se jer den 17 i Give  Jeg har nu fået styr på det hele, og på mandag bliver Muffe hentet ca kl 10, og lander i Uldum ca kl 12 i hans nye hjem...Har fået en super ordning med Staldejer, så det hele kan lade sig gøre, så det er bare perfekt!!! Er rimelig glad for tingene arter sig som de gør 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg synes |
|
|
det er skide godt for de tråde der har været herinde har lyst langt væk af din kærlighed til ham ingen tvivl om det. Jeg glæder mig til at se billeder af den smukke hest som ligner min hi hi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
jeanett: Tak, og du har så evig ret...Min kærlighed til den skøre krikke er meget stor og derfor var der ingen tvivl i mit hjerte, da jeg fik tilbuddet om at købe ham tilbage igår aftes... Og at det hele så kan hænge sammen, oveni jeg lige har købt den smukkeste Bøffebaby, er jo særdeles kun pga min dejlige kæreste der selvfølgelig syntes jeg skulle have Muffe tilbage  Og du har ret, Muffe og Monique ligner hinanden 
Screw you guys, we're going Western and barefoot  Lykkelig ejet af 4 dejlige hunde og nu igen af Muffehesten :) Nu med 1 stk smuk Solid Paint føl, Obi C Kanobi aka Bøffen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ranslirpa |
|
|
Kunne ikke lade være med at tænke at det ved gud måtte være en aprilsnar da jeg læste det første indlæg, men kan forstå at jeg må tage fejl. Det sker jo. Men dejligt at i sammen kan finde ud af det når nu det er sådan det skal være
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja jeg tænkte det sgu nok |
|
|
da du sendte mig den sms ha ha ha - så var jeg klar over hva kl havde slået*LOL* Tillykke med Muffedyret - og jo han kan godt blive western hest trods alt - det er det vi har all breed klasserne for 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Sarah: Hehe, ja det kunne da egentlig snildt have været en aprilsnar, men nej  Stute: Jeg vidste jo du ikke ville kunne vente til imorgen med at kigge, når jeg skrev sådan  Og tak...Vi skal da næsten lige se ham, med dig som fotograf     Så, ikke flere, for så hører tråden ikke længere til herinde 
Screw you guys, we're going Western and barefoot  Lykkelig ejet af 4 dejlige hunde og nu igen af Muffehesten :) Nu med 1 stk smuk Solid Paint føl, Obi C Kanobi aka Bøffen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Kan virkelig godt forstå du tager imod ham, det er jo åbenbart bare skæbnen at han skal være hos dig!  Og dejligt din kæreste støtter dig Håber i får det hele til at løbe rundt økonomisk! Han ser nu skøn ud ham Muffe 
Mvh Pia Glæder sig til det bliver forår!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Pia: Ja, det er også min tanke, at det er åbenbart bare er meningen han skal være hos mig, nu tingene arter sig som de gør  Og ja, jeg er meget glad for min dejlige Johnny, der støtter mig og min hobby  Muffe er en fin hest, ikke en super skønhed eller lign, men hans personlighed gør ham SÅ smuk i mine øjne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja jeg er jo da |
|
|
ellers ikke til brune heste normalt, men jeg sys da ikke Muffedyret ser værst ud på trods af dette. Så et el andet må der være om snakken*FNIS* ÆV HG har forringet min billedkvali noget så grusomt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Ja, det er ret vildt så forringet kvaliteten er blevet pga det  Nu er der kun 3 dage til jeg kan tage imod ham og give ham et kys på mulen, og byde ham velkommen hjem... For good this time 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Det er guld værd når ens kærester/mænd støtter ens interesse og hobby  Det er heller ikke altid det vigtigste at have en hest der ligner en halv million, når bare den er det dejligste i verden for en og har et dejligt sind 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Pia: Ja for dælen da... Jeg føler mig meget priviligeret med Johnny...Han kan være en båtnakke (som alle mænd), men når det kommer til ting jeg virkelig brænder for, så støtter han mig bare...Uden at vakle  Nu må vi se om der bliver penge til at have en 3 hest næste år, hvor vi jo havde planlagt at købe ham en Shire baby, som skulle blive til hans western/skovturshest  Men kan vi have 2 heste på fuldpas nu, med mig på uddannelse og ham på dagpenge, ser det nok endnu bedre ud om 1 år, hvor han da gerne skulle have fundet arbejde og jeg næsten er færdig med 1 trin af min uddannelse, så mon ikke der nok skal blive plads til hans egen første hest til den tid  Han skal ihvertfald selv vælge den, er hans ord, men jeg må nu godt være med indover alligevel siger han, så han ikke vælger en skævbenet, svag stakkel 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Pia: Hehe, ja hesten skal være kæmpe stor og være vild som en mustang...Ifølge dem selv, de kære mænd  Vi håber ihvertfald også det kan lade sig gøre næste år, og så må vi se hvad der ankommer til verden hos den avler, vi har udset os  Nu er Muffe ankommet og billeder kan ses her: www.heste-nettet.dk/forum/14/928324/ 928324/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Ja lige præcis  Ja det bliver da vildt spændende 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejligt at han kom godt hjem |
|
|
billederne på den anden tråd viser bare en glad og dejlig hyp... Smuk lille hest 
Vi er klogere end dyrene, så prøv dog at vise det! Stop mishandling af dyr!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Sofie: Hihi, ja ja...Lille Muffe på 167 i stg 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|