|
|
| Aftensmadstråden |
|
|
Ja som overskriften siger - hvad står den på hjemme ved jer i aften? Trænger til noget inspiration idag - er nemlig komplet blank!
Trakehnervallak sælges - se præsentation for mere information En rigtig hund er en schæfer, og en rigtig hest en Trakehner!
Medlem af AHNA
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Grillmad |
|
|
Vi skal have spareribs med eller anden slags smag. Der skal eksperimenteres med rub og glace til årets DM-ben.
mvh PiaR quantum in me fuit
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rester |
| Forfatter:  |
shamar |
| Dato:  |
30-03-2010 09:09 |
|
- fra igår, det er dejlig nemt...;) Vi fik kødsauce med kartoffelmos på også blev det bagt i ovnen 
Lene med Shamar...;) 100% ren egyptervallak
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg skal have... |
|
|
... svinemørbrad, fyldt med revet cheddarost der er rørt med dijonsennep og stærk røget paprika - og så omviklet med bacon før den bliver stegt. Og så kartofler og broccoli til. Glæder mig allerede!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aftensmad |
|
|
Vi skal have chili-reje tærte, med frisk salat til 
Nanna Hyllested
Stald Kiels Krønike Liva Halsnæs
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gisou.. |
|
|
dvs hakket oksekød med hvidkål, cola og masser af karry. serveret med groft brød.
Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Moussaka |
|
|
Her står den enten på gazpachosuppe eller moussaka, begge fra De danske vægtvogtere 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala |
Hefy *trille-mille* |
30-03-2010 10:34 |
|
vi skal også have rester - jeg lavede et kæmpe fad kyllingelasagne igår - mums 
Manilla Birkedommergård - nu som foldbums... og FØLMAVE - YAY!!!
Balingo Birkedommergård - hvil i fred min ven :'(
søn. 13 dec. 2009 kom Deimi i stalden med følle - glæder mig til at prøveride damen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sådan :) |
|
|
Så blev aftesmaden bestemt. Den lokale slagter havde nemlig åben - så var lige inde og lure og kom hjem med nogle super lækre koteletter! Så den står på koteletter krydret med salt og peber måske lidt paprika, kartoffelbåde vendt i olie med en masse krydderier og bearnaise. Muligvis ris til manden men jeg vil have kartofler! Og så måske en tomatsalat eller broccolisalat til. Glæder mig allerede 
Trakehnervallak sælges - se præsentation for mere information En rigtig hund er en schæfer, og en rigtig hest en Trakehner!
Medlem af AHNA
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12345667 |
Artex |
30-03-2010 11:21 |
|
Køleskabet indeholder en del rester, hjemmelavet burger og stegte ris med grøntsager, så tager det ene til fokost og det andet til aften.. Har bare ikke rigtig besluttet hvad der bliver hvad, skønt med ferie 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har lige.... |
|
|
vært i fryseren og finde noge gode bøffer til engelske bøffer. Det tror jeg manden bliver glad ved 
Hilsen Helle. Undervisning tilbydes i Slagelse og omegn... Skriv pb og hør nærmere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dampet laks |
|
|
Jeg skal rigtig hygge med en af mine bedste veninder, som jeg ikke har set længe. Tror vi laver noget dampet laks med frisk pasta og grøntsager. Og så skal vi helt sikkert også have en eller anden lækker dessert!! Og god vin!
... sagde Ditte, nu med skønne Enzo!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Herhjemme står den på stuvet hvidkål og frikkedeller  -Sascha
Gud give mig sindsro til at acceptere de ting, jeg ikke kan ændre, mod til at forandre de ting, jeg kan forandre, og visdom til at kende forskellen. -Reinhold Niebuhr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her......... |
|
|
Nem tomatsuppe med karry: (2 personer)
1 tsk. olivenolie 1 tsk. karry 1 løg 1 dåse hakkede tomater 2 dl grøntsagsbouillon 1 lille fed hvidløg lidt timian 1 dl creme fine til madlavning
Drys: 1 tsk. olivenolie 1 tsk. karry 1 æble ½ pakke kalkunbacon evt. finthakket persille
Suppen: Svits karryen i olien, og tilsæt det hakkede løg. Herefter kommer du tomater, bouillon og presset hvidløg i. Løg låg på suppen, og lad den simre i 20 minutter. Tilsæt creme fine, lad suppen koge op, og smag til med salt og peber. Til sidst blender du suppen til en lækker ensartet konsistens.
Drys: Skær æblet og kalkunbacon i tern, og rist det hele på panden i olie og karry. Drys blandingen over hver portion suppe og server - eventuelt med en smule finthakket persille.
Tip: Du kan sagtens gøre suppen mere fyldig ved at tilsætte små pasta eller måske lave dit drys med rejer i stedet for æbler og bacon.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Rødvinsmarinerede steaks, med flødekartofler, grøntsager og rødvinssauce. Vanillieis og friske jordbær til dessert, nam, nam.
Vil du tilride 2 lækre heste og få løn for det, samt have mulighed for at få gratis part efterfølgende?? Så se annonce på min præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Eftersom.... |
|
|
.. jeg inviterede manden på frokost ude i byen (og vi stadig er en smule mætte af det) - ja, så står den på rugbrød her i huset  Hilsen Sif
Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mumse. |
|
|
Min lillesøster er på besøg, og for at støtte hende i sit vægttab har vi spist sundere end vi plejer.. :p Igår var det en salat med kalkunbryst og al mulig grønt, så man kunne blande lige hvad man lystede, dertil hjemmelavet tzaziki lavet af en 0,2% græsk youghurt og ristet fiberrigt rugbrød. Idag blev resterne af kalkunen varmet i tynde strimler, der blev bikset nogle lækre grove pitabrød sammen, og dertil igen div. grønt og tzaziki. aften hygge igår var ristet rugbrød, og div. grøntsager med lidt salsa og lidt guacamole til at dyppe i. Idag bliver det gulerodsstave og melon.
Den Plettede er tilbage og BLIVER...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aftensmaden idag.. |
Ditte Madsen |
30-03-2010 19:08 |
|
hos mig står det på barbeque kylling filet og pasta med rød pesto 
Ditte & Apollo <3 R.I.P BALOO :'(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det blev |
JLH ♥Wannamus♥ |
30-03-2010 19:14 |
|
en salat pizza; ej hjemmelavet - men den smagte godt 
MVH Janni Livet er for kort til skøre kugler
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her dufter! |
|
|
her dufter pragtfuldt af spareribs 
De har ligget i grillen 1½ time nu, og er færdige om ca en ½ time mere. De har alle fået samme slags rub, og så har Michael lavet tre forskellige slags glace som vi skal teste smagen af. Træningen til DM i grill er gået ind!
mvh PiaR quantum in me fuit
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Jeg sukker efter en shepherds pie, men jeg har været ved tandlægen tidligere i dag, og har stadig ret ondt. Det er første gang jeg er så skidt efter en tur hos tandlægen, til trods for at det "kun" var et enkelt lille hul, der skulle laves. Tidligere har jeg fået opereret tænder ud ad flere omgange (4 stk i alt), men det var intet i forhold til i dag  Så det ender nok med lidt koldskål og en "snaps" at sove på...
Dejlig allround DV-hoppe sælges 6 år gammel, 172 cm i stg. Skriv for mere info "If you can dream it, you can do it!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|