|
|
| En æra er slut........ |
|
|
Ja, sådan er realiteterne desværre... Mange af jer ser den sikkert ikke komme - og det er virkelig også gået hurtigt! Min skønne Garcon er solgt, hvis handelsundersøgelsen går godt. Ja, du læste rigtigt - SOLGT! Han skal til Kolding, og være en 16-årig piges bedste ven.. Hun skulle have en stabil og rolig hest, som hun kunne lære en masse af - og det må man jo sige at Garcon er perfekt som! Han vil få det som blommen i et æg, og hun har masser af forældreopbakning  Beslutningen blev taget for under en måned siden, da jeg sagde op på mit arbejde hos LP Springheste, da jeg synes at tiden var til at prøve noget nyt.. Så jeg flytter til Horsens i lejlighed, for at komme tæt på min familie og mine venner - men den beslutning indebærer desværre, at jeg ikke har råd til at have hest længere, især ikke på den måde som jeg holder hest!  Heldigvis har jeg min fantastiske lille hest helt indtil d. 1/5, da pigen skal i praktik hele april måned - og den tid vil jeg nyde i fulde drag!  Jeg kommer til at græde snot når han er væk, og har grædt mange tårer over realiteterne omkring min beslutning - men jeg er ikke i tvivl om at det er den rette.. Især for min elskede Garcon, som kun fortjener det bedste! Ja, jeg synes jo at det var lidt nærliggende at fortælle jer det herinde, da jeg flere gange har fået at vide at Garcon er en rigtig HN-hest.. Så det er hermed gjort!  I må allesammen have en rigtig god påske!
Hilsen Simone - med vidunderdyret Garcon! ... og en flad luftmadras
Tak til alle deltagerne ved årets HN-træf for en fantastisk weekend! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Tillykke med salget af Garcon, hvis han går igennem  Og så håber jeg alt flasker sig for dig i Horsens og at du på en eller anden måde, kan holde kontakt til heste verdenen 
Screw you guys, i'm going Western  Lykkelig ejet af 3 muskelhunde + 1 stk Moppedreng :) Plads til føl søges pr 15/9 ca, 8740 og omegn, se profil for min annonce!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Tillykke med salget, eller hva man nu siger når ejer ikke er glad men trist fordi man skal af min sin lille pruhest. Du kan jo altid trøste dig med at der ikke er en dagsrejse fra Horsens til Kolding.
Til salg/udlån: 9 års DH hoppe efter Bøgegårdens Lantano, tilredet, mangler genoptræning.
Send besked for nærmere info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Garcon |
| Forfatter:  |
Louise *SpeeDyret* |
| Dato:  |
29-03-2010 20:45 |
|
Mvh Louise.
Søger rengørings-hjælp 1 gang om ugen i Ganløse
Se præsentation for lidt mere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Tillykke med salget. Står også og skal sælge min hoppe... Det er hårdt, sådan noget.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uha det |
|
|
må ikke være en let beslutning, men dejligt du har fundet et godt hjem til ham. Håber de bliver lige så glade for ham:)
Team Rønnebjerggård......
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
Ronjaven |
29-03-2010 21:01 |
|
Ja først lige tillykke med salget af Garcon.ja puha det er hårdt sådan at sælge sin hest men os for dit vedkommende er det meget værd at du nu har fundet den rette familie til ham,det betyder virkelig meget. Jeg besluttede jo i januar at sætte min skønne islænder til salg pga manglende overskud til egen hest,virkelig en beslutning der græd tårer,men jeg vidste at denne beslutning ville være den bedste for mig,da jeg samtidig med trængte til en pavse fra hesteverdenen. Så nu bor min islænder på Langeland hos en smadder sød familie som bare ikke findes bedre virkelig nogle rare mennesker,jeg modtager billeder osv af hende og hendes nye foldkammerat af og til så det er bare rart når det lykkeds. mvh katrine
.Ejer af en skøn dværg puddel.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Snøft :-( |
|
|
Kommer altså virkelig til at savne Garcon. Charlie kommer helt sikkert også til at savne ham til næste HN-komsammen. Håber da vi stadig får dig at se i ny og næ Jeg har jo stadig min hoppe som du altid kan låne hvis det  Men stort tillykke med salget, og dejligt du føler det er det rette hjem han kommer til. Så kan du jo næsten ikke få det bedre når nu desværre omstændighederne er som de er. Nyd nu hele den dejlige april måned med din skønne hest 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Puha altså |
|
|
jeg ville aldrig kunne sælge min hest, det ville være alt, alt for hårdt. Men jeg håber at der kommer alt det bedste ud af situationen og at det er det rigtige for jer begge to 
Sagde Janne Sælges: Windsor elite 17 " Lædergjord med maveplade - 110 cm - Send PB for info -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Krydser alt jeg kan, for han klarer den undersøgelse til ug og masser a +'er!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tillykke Simone!!! Vi ses!!!!
Never argue with an idiot they drag you down to their level and then beat you with experience
DJ fan og stolt a det!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Selvfølgelig... |
|
|
Selvfølgelig gik handelsundersøgelsen helt super! Han gik igennem uden anmærkninger, selv bøjeprøven gik uden problemer..  Det er dog lidt sørgmodigt alligevel - for det bliver dælme hårdt at skulle af med ham! Puha, bare tanken om at læsse ham og se dem køre afsted med ham.. Jeg tuder allerede ved tanken!  Men jeg er sikker på at det er det bedste for ham - det skal det sgu være! Men han bliver selvfølgelig kun solgt med klar aftale om tilbagekøbsret - skal han sælges igen, så skal han helt sikkert tilbage til mig! 
Hilsen Simone - med vidunderdyret Garcon! ... og en flad luftmadras
Tak til alle deltagerne ved årets HN-træf for en fantastisk weekend! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| afsked |
Louise *SpeeDyret* |
30-03-2010 20:12 |
|
Altså, jeg tudede da Speedy blev kørt afsted i december - og hun skulle altså kun på 3 mdr. ferie i Jylland...  Så hvis det var mig der havde solgt en hest, ville jeg græde mine øjne ud mange lange gange!! Du får lige et ordentligt herfra! - Og tak for snakken i øvrigt... 
Mvh Louise.
Søger rengørings-hjælp 1 gang om ugen i Ganløse
Se præsentation for lidt mere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Ja, det bliver hårdt.. Jeg glæder mig heller ikke til at sende Chihira afsted, når det perfekte hjem er fundet.. Uuughhh 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Tillykke med at han gik lige igennem handelsundersøgelsen, det er nu så rart at vide hesten er sund og rask, især i hans fine alder  CBK: Chihira sender du bare hjem til mig...Hun er dælme fin 
Screw you guys, i'm going Western and barefoot  Lykkelig ejet af 4 dejlige hunde :) Nu med 1 stk smuk Solid Paint føl, Obi C Kanobi aka Bøffen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Gerne.. Jeanette! Såfremt du kan tilbyde hende det perfekte hjem 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
CBK: Nu har jeg godt nok lige brugt alle de ekstra penge der var på et hingsteføl, men kan tilbyde nogle hjemmebagte boller for hende, men så kan jeg love at give hende det perfekte hjem  Påske tilbud kunne man kalde det 
Screw you guys, i'm going Western and barefoot  Lykkelig ejet af 4 dejlige hunde :) Nu med 1 stk smuk Solid Paint føl, Obi C Kanobi aka Bøffen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Hjemmebagte boller... så skal de også være gode. OG så vil jeg gerne have kakao til. Er det en deal? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
CBK: DET er en deal og jeg skal gerne lave hjemmelavet cacao og flødeskum til 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
CBK: Super...Ser frem til at modtage hende... Hvis det bare var så nemt og billigt at anskaffe sig hest altid  God påske 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ved ikke |
|
|
om jeg skal grine eller græde, men smiler ved tanken om at du har fundet det rigtige hjem til Garcon, havde da ellers håbet at vi skulle på skovtur igen i år, men så må vi jo ud og finde en lånehest til dig istedet. Og mon ikk vi får dig at se selvom du snart er hesteløs, tror ikk du kan holde dig helt væk fra hestene  Knus Naja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eeeeeeee |
|
|
Ejjj nej nej nej nej. Hver gang jeg har set dig skrive herinde har jeg altid måtte ind og kigge på ham. Synes han er så smuk. Han minder mig om en hest der var ude på Højgård heste hospital for nogen år siden og blev opereret. Jeg sad og nussede den hele vejen igennem operationen. Synes det var så synd for den stakkels smukke hest. Men dejligt for dig.
Min mening ! Lev med den , eller lad være ! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|