Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvad glæder I jer til?
Forfatter: 
Dato:  25-03-2010 20:10

Ja som overskriften siger HN'er: Hvad glæder i jer til denne sommer? Både 'ride' mæssigt og på det personlige plan?

Jeg vil da selv ligge ud..

Jeg glæder mig til at min unghest og jeg selv skal på 'ferie' i en måned hos Wonderful Arabians hvor vi skal bo. Ghadir skal showtrænes, vi skal ride noget undervisning, en masse dejle ture og jeg skal hjælpe til med alle hestene og nyde en masse sjove kommentar fra deres skønne lille pige :D Jeg glæder mig til at se hvordan han udvikler sig i løbet af sommeren og sidst men ikke mindst glæder jeg mig SÅÅÅÅÅ meget til at han skal med på internationalt show d. 16 juli.

På det personlige plan er der ikke så meget tid til min kæreste som jeg kunne tænke mig! Men han ved hvor meget det betyder for mig så derfor klager han slet ikke. Han er bare fantastisk Vi skal ud at rejse - vi har aftalt bare at tage en afbudsreje når alt det med showet er 'overstået' og i efterårsferien går turen så til Rom, hvor jeg skal have lavet min ridestøvler og vi skal være utrolig kulturelle :)

Så kære ænder - hvad glæder i jer til?

Sagde Krumm

Kasai Cloc - du var mit alt..

Frk. Limba - du er et dejligt sted i det fjerne - & lyser nu som min stjerne*

Wish Me Luck

Ghadir Ibn Jayyid

Kan man monstro lære dumme mennesker noget?

0
0
Svar på denne tråd

jeg glæder mig til...
Forfatter: 
Dato:  25-03-2010 20:12

... at tage til Mexico i Maj måned, med gode venner.

Vi skal både ud og opleve en masse og selvfølgelig besøge min far. Det bliver godt at se ham igen, det er et år siden jeg så ham sidst og min mor er død i mellemtiden.

Og så glæder jeg mig til at få redet en masse - og nyde min have :-)

0
0
Svar på denne tråd

Et liv!!
Forfatter: 
Dato:  25-03-2010 20:27

Glæder mig til få et liv igen...!

Er kommet til skade og pt består hverdagen af smerter, uni og en seng hos mine forældre.

Har siden 15. dec været "fanget her". Kan ikke gå, og skal have hjælp til alt. Samtidig gik jeg fra kæresten i januar.

Så alt starter bare fra ny.

Pga sneen har jeg jo ikke engang kunne gå en tur udenfor, men nu er den også på retur :D

Har lige fået ny lejlighed og flytter ind i påsken. Kan nu gå med en krykke og så småt humpe få meter uden :D

Så jeg glæder mig til starte et helt nyt liv...forhåbentlig også med en part hest engang :D

0
0
Svar på denne tråd

jeg glæder mig til
Forfatter: 
Dato:  25-03-2010 20:32

Der er mange ting jeg glæder mig til for tiden. Men der er selvfølgelig noget man glæder sig mere til end andet.

Mht. hestene:

At min hoppe får føl omkring 1.maj og at jeg får lavet ridebane så jeg kan træne lidt dressur med mine 2 ridedyr igen.

Personligt:

At blive færdig med min HGV og komme igang med min elevplads indenfor kontor med speciale i administration. Jeg har været så heldig at få elevplads som den første i min klasse på trods af det er et nåleøje at komme igennem i disse tider.

Se vores hjemmeside www.nielsens-dyr.dk

om vores heste, hunde og marsvineopdræt

0
0
Svar på denne tråd

overskriften
Forfatter: 
Dato:  25-03-2010 20:52

Uhhh hvor skal man starte, der er meget jeg håber på og er utroligt spændt på.

Bl.a at finde en helt rigtige til at tilride min dejlige dreng og så tumler jeg lidt med om jeg skal finde en part til ham eller udlåne ham til en der ridemæssigt kan mere end jeg. Han fortjener den bedste uddannelse af en person der samtidig vil knuselske ham, som jeg selv gør.

Så er der mine hemmelige planer, som jeg ikke tør sige højt, vil ikke jinx(staves) det nemlig! :D

Personligt glæder jeg mig til den rejse min søde kæreste har inviteret mig på :)

Glæder mig bare i det hele taget til at se hvad frmtiden bringer :D

Mvh

Elisabeth

Med den "japanske" hest

Cacharel, mit hjertebarn, elsket og aldrig glemt, R.I.P

0
0
Svar på denne tråd

Usa....
Forfatter: 
Dato:  25-03-2010 20:58

Den 11 juni skal jeg næsten 6 uger til Usa

Har selv været i usa 3 gange før men denne gang skal min mor og søn også med sååå det glæder jeg mig meget til !!

Ville ønske jeg kendte nogen i usa men desværre ikke ...

0
0
Svar på denne tråd

glæder mig til...
Forfatter: 
Dato:  25-03-2010 21:04

Jeg glæder mig til forhåbentlig mange gode sommeraftener, så vi kan ride ture på hestene lige før solen går ned.

Glæder mig til vi skal i sommerhus på Fanø sammen med vovsen.

(o:Heidi:o)

0
0
Svar på denne tråd

glæder mig
Forfatter: 
Dato:  25-03-2010 21:06

I påsken flytter vi til vores nye hjem, med fjordudsigt i første række, der er 3 m til lystbådhavnen.

Det bliver dejlig og vi glæder os meget til at oplevet årets gang der, og få et større sted at bo.

-----MARIA-----

:-) :-) smil det smitter :-) :-)

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-03-2010 21:08

Jeg glæder mig til min "tilridningshest" falder til ro så jeg kan begynde med træningen, for han har noen fantastiske bevægelser:-)

Dessuden glæder jeg mig til Landsmot på island i juni/juli, og hestesanking i september også på Island.

Mvh Cathrine

0
0
Svar på denne tråd

Tralala
Forfatter: 
Dato:  25-03-2010 21:54

Du ved jo godt hvad jeg glæder mig til, men derfor kan jeg jo godt nævne det alligevel. ;D

Jeg glæder mig til at jeg skal sende min skønne hoppe til hingst, engang i maj. Det håber jeg at få smukt hoppeføl ud af. ;D
Efter det skal hun måske i show træning, det er kun måske, da aftalen ikke er fast endnu. Men håber da hun skal afsted.

Hvis hun skal i showtræning, skal hun måske på show i Sverige, i den første weekend i juli.

Den 16. juli skal hun på nationalt show, hvor hun skal deltage i klassen 4-6 års hopper. Håber på hun i hvert fald går guld, så er jeg glad. ;D

Jeg glæder mig desuden til at komme ud og ride en masse på hende, og håber på at vi kommer til at udvikle os i den rigtige retning. ;D

Simone & Ja'thopa OX
- Brøderup Ungdomsskole 06/07

Mail/msn - Foto Hjemmeside - Hestegalleri - Ja'thopas Hjemmeside

0
0
Svar på denne tråd

jeg glæder mig til..
Forfatter: 
Dato:  25-03-2010 21:57

at have overstået ALLE mine eksamer! Både mundtlige og skriftelige.. det bliver bare SÅ godt at have det ude af hovedet og ikke skulle tænke mere på det! Så glæder jeg mig enormt meget til sommerferien generelt, der skal jeg nemlig 2-3 uger til Kroatien med familien og en masse naboer og bekendte:) Ridemæssigt, glæder jeg mig bare til at det bliver SOMMER og varmt, så jeg kan komme ud og ride en masse ture i skoven på min dejlige 5-årige parthest:) jeg glæder mig også til min sidste skoledag:) der skal vi først spise morgenmad sammen i skolens festsal, bagefter skal vi kaste karameller til de andre elever fra skolens tag, så skal vi spille fodbold lærere vs. elever og når vi så har fri skal vi ud og bowle og spise!:) om aftenen har vi lejet et lokale også skal der bare festes! Jeg glæder mig så meget.. så glæder jeg mig til min dimission og på at få svar på om jeg er kommet ind på greve gymnasium! jeg glæder mig bare generelt til SOMMEREN og ALT hvad der dertil hører

Ditte & Apollo <3

R.I.P BALOO :'(

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  26-03-2010 08:27

Jeg glæder mig VILDt til på søndag. Der får vi vores Schæfertæve hjem.

Om en måneds tid har jeg termin, så der kommer endnu en guldklump i vores lille hjem.

Når det bliver sommer og sol, glæder jeg mig tilog komme igang med og ride igen, har stort set ikke redet i 1½ år, så nu er det på tide. Er flyttet tæt på skov :-)

Og så glæder jeg mig bare generelt til en fantastisk sommer, hvor vi skal videre med vores hus, se Oliver lege i haven for første gang, måske på lidt sommerferie, og ellers en masse udflugter med ungerne

Tine

- Mor til den dejligste dreng -

- OLIVER, kl. 05.47 - 230109 - 55 cm - 3670 g -

ER DU INTERESSERET I REGULATOR COMPLETE PÅ LOLLAND/FALSTER, SÅ SKRIV EN BESKED!

0
0
Svar på denne tråd

jeg glæder mig til at..
Forfatter: 
Dato:  26-03-2010 08:39
  • holde en uges ferie med kæresten og datteren
  • komme i gang med at pløje så vi kan få sået noget majs
  • tage på en uges ferie med hestene hos min veninde
  • ride lange ture på min islænder
  • sende ismulen til hingst
  • bruge masser af tid på familie og venner
  • tage til dyrskue i aabenraa og ribe med mine muhbasser
  • få en kat mere
  • se sol og varme

mvh. Gitte & Tyran

*jeg har ikke altid ret, men jeg tager aldrig fejl*

0
0
Svar på denne tråd

pæolikju
Forfatter: 
Dato:  26-03-2010 08:47

glæder mig til at skulle til kill hannah koncert

til at skulle til skive og se rammstein

min eks forhåbentlig flytter til byen

ride en masse

state stævne på den hest jeg rider

lære at buge mit nye kamera så der kan komme masser af gode ridebilleder

bare sommer generalt

at sidde på terrassen med de visulle fra mit kollegie (det meste af min klasse bor sammen her) og drikke, tegne, spise, ryge vandpibe og bare hvad der hører sommeren til - sammen!

at starte i 2. HF (ikke mere matematik, geografi, biologi, eller kemi til mig når jeg har afsluttet 1. HF) ;D

møde den nye visulle klasse som skal bo ovenpå os (kommer muligvis til at kende 2-3 stykker)

shoppe mig fattig i london

køre til grænsen og shoppe mig fattig dernede

evt en tur til sverige

forhåbentlig ud til min tidl. pony

og forhåbentlig ud og se min tidl. hest og hendes føl fra sidste år

kunne sidde på græsset og hygge med vennerne

solen skinner ind af mit vindue når jeg vågner

:: ise & Minuet ::
Uden Hále Bob & Perle de Phantomic

www.Visuelhf.dk

0
0
Svar på denne tråd

uhh sommer og sol
Forfatter: 
Dato:  26-03-2010 08:49

uhh glæder mig til en del men her kommer der nogle ting:

• at komme på stranden og rigtig bade med dyret
  • at ride en super galop i skoven og bare nyde vejret
  • at kunne galloppere på marken og bare give slip på tøjlerne
  • at mig og krikken skal afsted til store hestedag (det glæder jeg mig virkelig meget til)
  • at chico skal vaskes det ender tit med at det er mig der blivere mere våd end hesten heeh
  • at jeg i sommerferien forhåbenlig har overstået en eksamen
  • at jeg skal til tyskland på ferie

tror det var det vigtigste

Stine nu med Frontiers Chico

ridning skal ikke være en pligt, men noget begge parter synes om, ridning skal være et samarbejde mellem hest og rytter,

derfor spørger jeg min hest!

horses4you.skysite.dk

0
0
Svar på denne tråd

glæder mig til
Forfatter: 
Dato:  26-03-2010 11:18

Personlige plan: glæder jeg mig til at skulle til PINK koncert i Gøteborg til sommer

Stengårdens DSP'er - søde, velredne ponyer til glade børn.

www.stald-stengaarden.dk

www.123hjemmeside.dk/friluftsliv

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider