Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

feber og medicin
Forfatter: 
Dato:  24-03-2010 13:44

hej

tænkte der måske var en eller andet herinde der ved hvor høj ens feber skal være før man ikke må tage medicin (her er der tale om leponex)?

har 38,3 i feber. fryser, sveder, kvalme. og ondt i halsen.

er jo stadig indlagt, men ringer jeg derud og siger jeg har feber, så må jeg nok ikke blive hjemme i nat. så håber der er en her der kan hjælpe.

0
0
Svar på denne tråd

i følge medicin.dk
Forfatter: 
Dato:  24-03-2010 14:01

skal du hurtigst mulit have taget en blodprøve for at tjekke at dine værdier i forhold til din medicin er i orden, så jjeg ville nok kontakt psyk nu hvis jeg var dig. De ved det helt sikkert!

Fjordhest er bedst.

Mor til Naia født d 4-1-06

Billige DAM /Gjøl trolde købes!!! Skal være originale. i størrelsen fra 9- 16 cm. Gerne med tøj.

0
0
Svar på denne tråd

der står
Forfatter: 
Dato:  24-03-2010 14:02

desuden at man skal være særlig vasom ved halsinfektioner, så du skal helt bestemt rine derud. det er jo ikke for at genere dig..

Fjordhest er bedst.

Mor til Naia født d 4-1-06

Billige DAM /Gjøl trolde købes!!! Skal være originale. i størrelsen fra 9- 16 cm. Gerne med tøj.

0
0
Svar på denne tråd

har ringet
Forfatter: 
Dato:  24-03-2010 14:05

hej

har ringetd erud, enter på de har snakket med en læge, så ringer de tilbage.

0
0
Svar på denne tråd

konlusion
Forfatter: 
Dato:  24-03-2010 16:27

hej

fik lov at blive hjemme i nat. men skal hae taget blodprøver i morgen. Og satser på feberen er væk i morgen, kan ikke undvære min medicin...

men min feber stiger, men det sagde de den godt kunne, for så at gå over i løbet af natten.

0
0
Svar på denne tråd

Det var godt...
Forfatter: 
Dato:  24-03-2010 17:55

... at du ringede til dem. Både så du får vished for at du godt må tage din vigtige medicin og også fordi det viser dem på hospitalet at du gør en indsats for at blive rask og samarbejder med dem (Også selv om du har frygten for ikke at få lov at blive hjemme). Det er jeg sikker på er et sundhedstegn, og at de også ser det som det!

Dejligt at høre at du er hjemme :-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider