|
|
|
|
| puha hvor får man |
|
|
det dårligt af at se at nogen kan finde på at være sådan over for et lille forsvarsløst barn Fy for pokker hvor jeg håber hun får en hård straf... Herhjemme havde hun nok bare fået et par måneder  Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nej nej nej |
|
|
Hvor er det dog tragisk... Jeg bliver helt trist om mit hjerte... Stakkels lille forsvarsløse barn....
Vi er klogere end dyrene, så prøv dog at vise det! Stop mishandling af dyr!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Fy for satan..... Hvor skulle hun have så mange slag selv... Jeg ville ikke kunne møde hende på gaden ihvertfald...!!!!!
Screw you guys, i'm going Western  Lykkelig ejet af 3 muskelhunde + 1 stk Moppedreng :) Plads til føl søges pr 15/9 ca, 8740 og omegn, se profil for min annonce!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Forfærdeligt |
| Forfatter:  |
Louise-s |
| Dato:  |
23-03-2010 20:55 |
|
Jeg kunne ikke holde ud at se det hele, fik det simpelthen dårligt. Og jeg har ikke engang børn - så tør slet ikke tænke på hvordan forældrene har haft det da de så det. 
Mvh Louise
Portræt-tegning af din hest tilbydes - skriv til mig for billeder og tilbud
Søger en halvpart (en hest at ride) i Odense
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| frygteligt |
|
|
stakkels stakkels lille søde dreng!
Hilsen fra Strit 77
Nu med sød hestepasser ;-)
speditør-elevplads søges! Til start sommer 2010. Af seriøs voksenelev!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stakkels stakkel barn. |
inger christensen |
23-03-2010 21:29 |
|
tænk som forældre, at sidde og se en videoptagelse af en hvinde, der mishandler ens lille barn. Hun må da være syg i hovedet, sådan noget gør man ikke, hvis man er normalt oven i hovedet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxxxxxxxxx. |
|
|
ja jeg hade sku slået den kælling, så hun ikke kunne stå mere. magen til syg kælling, sådan noget bringer sku mit @!#$ i kog  Anja.
Heste ejendom sælges, der er 9 hektar jord, der er udlagt i græs.14 heste bokse.12 km til ålborg. skriv eller ring for yderliger info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sofie ☻Cenia☻ |
23-03-2010 21:38 |
|
Hvor er det dog bare forfærdeligt!!!! HVORDAN kan hun dog gøre sådan? Hvad forgår der i hovedet på hende? Ja børn kan da være nogle absolutte møgunger, men den dér opførsel Et "IHHHH" eller "ARGHHH" burde da være nok for at afreagere hvis man synes barnet irriterer. Vil lige slå fast at jeg absolut IKKE synes dette er i orden! ! ! !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg vil slet ikke engang overveje min reaktion, hvis det var MIN baby jeg så bliver mishandlet på denne måde 
Screw you guys, i'm going Western  Lykkelig ejet af 3 muskelhunde + 1 stk Moppedreng :) Plads til føl søges pr 15/9 ca, 8740 og omegn, se profil for min annonce!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Forstår så |
|
|
udemærket det faderen siger til sidst: "havde han set det før han fyrede hende, var det ham og ikke hende der nu sad i fængsel!" DET tror jeg på.
Køb dansk, det hjælper hele nationen. RIP: Bedstemor 27/09-28--06/11-08 Far 05/09-47--08/11-08 www.kolbaekgaard.webs.com
Mangler du en super pony på 122 cm. Se præs......
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| forfærdeligt. |
|
|
Jeg kunne ikke se videoen færdig, nøj hvor var det ækelt. Jeg kan ikke kommentere på det, er helt mundlam.
Mvh.
L Nielsen.
Springheste sælges, fra L til S. Se profil.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhhhhbg |
|
|
det er lige før tårerne triller så frygteligt det er... det GØR man så absolut aldrig. Håber den kælling har en så dårlig smag i munden. Puha jeg væmmes 
Sagde Simone Gå gladere hjem end da du kom
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er målløs.... |
|
|
Hold da op  Jeg er fuldstændig målløs. Hvordan kan man gøre sådan  Stakkels lille barn ... hvor er det synd for ham. Jeg håber hun møder samme skæbne i fængslet, som hun har budt barnet.
Team Rahmberg
Bliv fan på Facebook
Sælges Super lækker Oldenborg vallak (en unik perle til salg) Dressur hest
5 Springheste fra lc - La niveau DSP hoppe 139 cm
*Se salgsheste/info i profilen eller på web*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Møgkælling |
L Olsen |
23-03-2010 23:05 |
|
Jeg kunne heller ikke se vidioen færdig, har ingen børn men belv helt syg i maven af at se den, Og syntes den vidio kommer på et sjovt tidspunkt men mit indlæg om hvorvidt du ville stemme for eller imod af mere vidio overvågning!!!
Lotte O
Never Give up.......
Dance like no one see you Sing like no one can hear you Love like you have never ben hurt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stakkels lille forsvars løse menneske |
|
|
Gud hvor er det forfærdeligt at han skal opleve dette. Ord kan ikke udtrykke min foragt overfor hendes gerninger mod dette lille menneske.
Jack D. pintohingst u.reg. stg. 158, harmonisk bygning og temperament ud over det sædvanlige - tilbyder naturlig bedækning, Sjælland. Se foto på præsentation.
NU SOM WESTERN HEST 
Mvh Gitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øv føj altså |
|
|
Stakkels stakkels lille barn det gjorde helt ondt inde i mig og jeg er ellers ikke ligefrem børneglad.. Hun må jo være syg.. et normalt menneske kan simpelthen ikke opføre sig sådan, det kan jeg ikke tro..
Hilsen Signe og Stjerne guldklumpen Emma
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Neeeeeej |
|
|
Og han sidder bare der, så lillebitte og tillidsfuld og syntes bolden er sjov. Hvor er hun bare et ækelt menneske!!! 
Skønne plage fra 2008 sælges. Se præsentation  Går det, så går det, og går det ikke, så går det nok
Kender du denne pony?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hæng hende |
|
|
op på en åben plads, også placerer 20 gamle rustne ostehøvle omkring hende. Så må folk selv bestemme hvad de vil gøre med dem .... Jeg havde personligt forfulgt hende og gennemtævet hende. Tror simpelthen ikke jeg ville kunne lade være.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| føj for h...... |
Stald Kandelsdorff |
24-03-2010 09:51 |
|
havde det været min søn hun havde behandlet sådan der- så tror jeg hun skulle være glad for at være i fængsel hvor jeg ikke kunne nå hende! hvordan kan man behandle et barn der bare sidder lige så stille og leger? jeg kunne bedre forstå hendes afmagt hvis barnet havde været hendes eget og at barnet græd konstant i alle hans vågne timer! men det gør det stadigvæk ikke til en handling der er iorden! håber hun får en rigtig hård straf- drengen har nok men for livet og har mistet tilliden. som forælder ville jeg aldrig turde tage en ny barnepige ind! jeg har heller ikke en barnepige ud over min mor der ser efter ungerne fra tid til anden- men aldrig om hun kunne finde på atbehandle dem sådan der!
smukke brune mini søger nyt hjem:1200 kr!
Lille Cookie sælges til godt hjem: 600 kr!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456789 |
HeidiZ |
24-03-2010 11:33 |
|
Kvinden er jo syg, ingen raske mennesker ville gøre sådan noget. Håber sgu også hun får noget hjælp.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fsladkjf |
|
|
jeg har slet ikke ord for det... stakkels lille dreng 
"When a loved one becomes a memory, memory becomes a treasure."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sindsyg.. |
|
|
Giver dig lancome ret.. Hun er jo fuldstændig sindsyg i hendes hovede..  Hun skulle virkelig godt nok bare.......... Ja ved sgu snart ikke....  Hilsen Katja.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Mor t ♥FranciskaOliver♥ |
24-03-2010 14:15 |
|
Det er jo lige til at tude over. Jeg havde udøvet selvtægt. Lige på minuttet. Jeg er uden ord. Stakkels lille barn. Jeg håber ikke han får varige men. Stakkels stakkels stakkel. Hvor er det godt de nævner hende ved navn og offentliggør videoen, så forældre derovre i området kan være obs på hende. Tænk om straffen ikke bliver specielt hård og lang og hun hurtig kommer ud igen til flere babysitterjobs. Man må da håbe at det ikke er tilfældet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg tør slet ikke se videoen.. Men det er ikke første gang man hører om babyer der bliver mishandlet af deres passere.. Behøver jeg sige, jeg er i tvivl om min søn nogensinde skal i dagpleje/vuggestue/børnehave eller skole for den sags skyld ? Bare jeres kommentare får det til at smerte helt ind i hjertet!
RegitzeReenberg
Mor til Oliver - 15/9-09 Stensgårdens Mistral <3
Man kan ikke lave omelet - uden at slå et æg i stykker!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Set noget lignende før |
|
|
Jeg har set en video hvor barnet sad i en stol, og ligeledes blev behandlet helt forfærdeligt, er der nogen der ved om det mon er den samme, eller om der går flere af den slags psykopatiske sadister rundt? Og ja hun er syg, men det undskylder ikke at behandle et andet menneske sådan.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| NEEEEJJJJ |
|
|
jeg var SÅ tæt på at tude Stakkels stakkels lille bitte forsvarsløse baby altså!!! for hel*ved hvordan kan man dog gøre sådan noget. Jeg kan slet ikke sige noget næsten... Man kan abre se den lille dreng faktisk virker som om han er glad og bare er som sådan en lilel dreng er - han laver jo ikk engang ballade heller. Han sidder bare der helt tillidsfuld (hvilket man ikk fatter da det må ha stået på i længere tid vel(?)) Jeg VED medm ig selv at var det der mit barn og jeg havde opdaget og set det ske mod mit barn - så havde det været mig der havde sat i fængslet og ikke den dame der.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wow en psyko |
|
|
de har filmet her.... Dem er desværre nok mange mange af. Og desværre har mange af dem oplevet præcis det samme da de var børn. Selvtægt - FYYY - det må man ikke. Men.... "Os" - "mødre" ved godt hvad der sker når man får lagt sin baby på maven efter fødslen. Man forvandler sig - på et nanosekund - fra at være "sød og føjelig" - til at kunne slå ihjel for at beskytte sit barn. Sådan er naturen indrettet. KH:) én der forvandler sig til en 17 meter høj T-REX hvis nogle udsætter mine børn....
Annette
* masser af kvalitetsudstyr til salg - tjek min profil *
rigtige piger rider hver dag
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Adian... |
|
|
den kan jeg godt lide.... en der forvandler sig til en 17 m høj T-rex Meget malene - meget sandt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Makeeba |
|
|
Den anden video du snakker om, var en italiensk pædagog. Hvem tør man snart overlade sine børn til.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| forfærdeligt |
|
|
...man kan ikke finde ord  Jov...syg i hovedet  ...jeg husker godt en anden historie om en aupair...hun smed rundt med barnet og slog ham på kinderne med en grydeske  ...jeg har en ven der blev udsat for noget tilsvarrende da han kun var to-tre år...det var hans egen mor der var så ondskabsfuld  ...han blev fjernet fra hjemmet dengang. ...hvordan skal man garderer sig  ...jeg tror at jeg ville foretrække en børnehave eller vuggestue ...for der er flere voksne til at holde øje 
:-) Med Venlig Hilsen Hanne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|