|
|
| Faldt i for jeres mands stemme |
|
|
Jeg synes jeg høre flere og flere sige at det var stemmen de faldt for hos manden...Så nu er jeg jo nysgerrig:) Da jeg faldt for min ex var det også pga stemmen...Vi havde ikke set hinanden de første par måneder kun snakket over telefonen ( vi arbejdede sammen ). Vi kunne snakke flere timer når der ikke var noget at lave. En dag blev jeg nysgerrig nok og tog ind for at besøge ham....Hehe kan stadig huske jeg var lidt skuffet...Han havde lige cyklet 25 km og håret stod om ørerne på ham... Men efterfølgende snakkede vi meget sammen igen ( han vidste ikke lige hvem jeg var den første gang jeg var derinde ). Tænkte at han da ikke kunne se SÅ slem ud som jeg huskede ham så måtte lige se ham igen...Og efter den dag var vi sammen:) Hvad med jer??? Kunne i falde for en sød stemme i telefonen??? Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjah..... |
|
|
ved min nuværende kæreste var det dog ikke stemmen (ikke at den ikke er pæn, det var det bare ikke )
Men var ret vild med min x's stemme, måde at tale på og dialekt (den er altså nuttet...) det var dog ikke det der gjorde udfaldet... Derimod, er jeg sååååååå forelsket i Clive Owens stemme.. bliver helt vild hvergang jeg hører den  Og så falder jeg altid i søvn af jes dorphs stemme.. den er så beroligende 
Mvh.
L Nielsen.
Springheste sælges, fra L til S. Se profil.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jaaa..... |
|
|
Ja, det gør jeg altid. Synes stemmer kan være vildt forførende. Og siger rigtig meget om folks personlighed. Blød, varm, farverig, drillende stemme - gør ingen skade. Lone
Har du fantasi, klarer magien resten
- Merlin Mave
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Niks - derimod at han var så god til at nusse en i nakken og give en gang let massage (ude hos vores fællesvenner, hvor vi mødtes)! ..Men nu jeg tænker over det - han har da en sød stemme (som jeg hørte RIGTIG meget i starten - vores mobiler blev godt slidte pga vi startede ud som "langdistance-kærester")...
...M.v.h. Krissie'n
..Nu jeg navnet Sjøquist må bære!!!
24. oktober 2009 sagde vi JA! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min kæreste |
|
|
Min kæreste er musiker og det var sådan vi mødtes. Han spillede i en pub hvor mig og min veninde kom(mer). Hans stemme er helt fantastisk, både når han taler og når han synger og så er han bare verdens dejligste og lækreste. Hvis jeg havde talt med ham på telefonen først var jeg nok også faldet for ham 
Hvil i fred Steve Irwin Daisy 04/06-1997-05/01-2005 Min blog! Med hunden, haven, egne digte og andet pladder Tro på det bedste i andre mennesker og lås din bil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stemme.. |
|
|
Jeg har ikke nogen kæreste, men dater ind i mellem. Og stemmen spiller uden tvivl en stor rolle for om jeg kan falde for en fyr. Det er utrolig vigtigt at manden er velformuleret, men er han velformuleret og har en piv feminen stemme eller andet ubehageligt, kan jeg simpelthen ikke være sammen med ham.
Suicide is man's way of telling God, "You can't fire me - I quit!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det kunne jeg godt... |
|
|
.. .hvis det stemmen sagde også var noget jeg kunne falde for. Der skal jo være en sammenhæng  Men ja, en god stemme er absolut et positivt træk!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeps..... |
|
|
Kunne aldrig falde for en mand, hvis stemme jeg ikke kunne lide. Har prøvet at få et helt chock over en fyr der så lækker ud, men som f.eks havde en grim, lys pivestemme  Har omvendt også prøvet at date en mand med en lækker stemme - men med andet ikke så lækkert....;-) Stemmen, det den siger, og ikke mindst det dens hjerne tænker og agerer - er alt sammen vigtigt 
Bacardi, hvid flueskimmelvallak, 155 cm, knabstrupper u papirer efterlyses. Han blev solgt til hestehandler Torben Andersen efterår 08 og er muligvis på en rideskole i Sverige? Dusør.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Njjjaaaaa............... |
|
|
Nu er det jo en "hel pakke" man falder for - så det er jo noget af det hele, som tilsammen giver den rigtige følelse. Men min kæreste som jeg har haft i 14 år nu - ham viste jeg, at jeg måtte have fat i, da han gik ind i lokalet til den fest vi begge to var inviteret med til. Og der havde jeg ikke hørt ham sige et kvæk. Dammmm han så godt ud da han gik hen mod baren  Og siden da har han vist, at hans interiør er lige så skønt som hans eksteriør  MVh Charlotte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikke lige stemmen... |
|
|
Det var ikke lige min kærestes stemme jeg faldt for, men al hans charme, de blå øjne og hans kække smil og væremåde  Og måtte da også udkonkurere et par andre inden han var min  Men han har en rigtig dejlig stemme... Han har derimod en kammerat med den værste stemme jeg nogensinde har hørt fra en mandemund! Føj den er grim, kan slet ikke beskrive det... Undrer mig at han nogensinde har fået et skrald. Så jo stemmen betyder pænt meget...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
nej, det var det ikke. Det var hans mørke hår og hans brune dårdyr-øjne (og derefter alt andet). Han har en "god" stemme, men det var ikke den, jeg lagde mærke til først. Men kender godt det med stemmer. Man kan helt smelte indeni af en lækker stemme (Og så kan man blive noget så overrasket når man så SER personen! ). VH Kristina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
@ROSA ?Tinker Fjordhest? nej, hvor bliver jeg i godt humør af at læse sådan et indlæg 
Christine og Lilleprinsen
"Rønnebærene er sure!" sagde ræven
Sadel sælges: Passier PS-Baum 17", smal-medium bom
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|