|
|
| exfaktor :) hvem |
| Forfatter:  |
my perfect ♥angel♥ |
| Dato:  |
19-03-2010 19:31 |
|
tror du ryger ud i aften og hvem håber du på kommer i finalen?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg tror desværre Fireflies eller Jesper ryger i aften. Håber i hvert fald bare Tine og Thomas kommer i finalen 
Mvh Pia Glæder sig til det bliver forår!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg håber så |
my perfect ♥angel♥ |
19-03-2010 19:36 |
|
at det bliver jesper eller tomas der skal i finalen:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| x factor |
|
|
Har ingen anelse om hvem der ryger i aften, men jeg håber at enten Thomas eller Fireflies. Vil gerne have Tine og Jesper i finalen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| X-factor.. |
|
|
Jeg håber Thomas kommer i finalen. Håber Jesper ryger ud i aften og derefter Tine..
Billige brogede ponyer (hingste) sælges.
1 og 2 år, forventet stg 110 cm. Til godt blivende hjem. Pris 1.000 kr stk. 28 25 06 72.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvem ryger... |
|
|
Aaaaargh... det håber jeg Jesper gør. Han er dælme da godt nok kedelig at høre på... 
Skrev hende den tykke, som er blevet mor... Alle mennesker er født lige dumme - nogen får bare mere ud af det end andre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aner ikke.... |
Waznewz |
19-03-2010 20:13 |
|
Hvem der ryger ud, men jeg ved dog at det er en skandale at se sådan en gang slam tv skal smadre noget af det bedste danske musik der nogensinde er lavet! Palle-pop-smart der synger kvinde min? ej hold nu, kors jeg ville ønske at ungerne havde bedre smag, så vi slap for det L*RT er fredag aften... (mulighed for surt opstød kan forekomme) /johnny
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Waznewz |
JLH ♥Wannamus♥ |
19-03-2010 20:15 |
|
Jeg er helt enig i din analyse 
MVH Janni
foråret er på vej
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg synes... |
|
|
at Fireflies var virkelig ringe. Til gengæld kunne jeg virkelig godt lide Thomas og Tine er da fantastisl til den sang... Ud med FF.
Hilsen Helle. Undervisning tilbydes i Slagelse og omegn... Skriv pb og hør nærmere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tine er den |
JLH ♥Wannamus♥ |
19-03-2010 20:30 |
|
bedste - hendes meget rene stemme som også indimellem får noget "Bonnie tyler" råt over sig er fantastisk.
MVH Janni
foråret er på vej
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tine er |
|
|
Fjordhest er bedst. Mor til Naia født d 4-1-06 Billige DAM /Gjøl trolde købes!!! Skal være originale. i størrelsen fra 9- 16 cm. Gerne med tøj.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| X factor :) |
LilleChelle |
19-03-2010 20:37 |
|
Jeg er så helt vild med Jesper. Så stor en stemme, i så lille en krop, skal man satme lede længe efter. !
.. Sagde LilleChelle 
^nogle folk burde lære at begå sig blandt andre!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jesper... |
|
|
Stor stemme... hvor??? Tine er også en vinder, hvis jeg skal sige det. Og så dårlige synes jeg nu ikke Fireflies er.
Skrev hende den tykke, som er blevet mor... Alle mennesker er født lige dumme - nogen får bare mere ud af det end andre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ja jeg bliver |
JLH ♥Wannamus♥ |
19-03-2010 20:46 |
|
da aldrig fan af Thomas - han er for anonym .
MVH Janni
foråret er på vej
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tine i aften. |
|
|
Jeg er ikke ekspert, men i mine ører sang Tine falsk i starten af denne sang nr. 2. Ikke godt..
Vrinsk fra Esma
Kun den der bestiger bjerget får udsigt over dalen.. Vil du fremad i livet med samtaleterapi?
Healing af hest og rytter Du kan ikke give livet flere dage - men du kan give dagen mere liv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxxxxxxxx |
|
|
Jeg syndes alle er gode, men håber fireflies ryger ud. thomas og tine er dem jeg syndes bedst om.men jesper er nu også god. Anja.
Heste ejendom sælges, der er 9 hektar jord, der er udlagt i græs.14 heste bokse.12 km til ålborg. skriv eller ring for yderliger info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tine - det |
JLH ♥Wannamus♥ |
19-03-2010 21:10 |
|
var synd de havde givet hende sådan en hat på og sat håret op kunstfinerligt, når hun er pænest med udslået hår.
MVH Janni
foråret er på vej
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmm... |
|
|
Jeg synes Jesper skal ud denne gang.... Jeg synes bemlig også at han er blevet kedelig at høre på kunne da slet ikke forestille mig en cd med ham.... Oveni hatten, så er der jo ingen garanti for, at han lyder sådan om 6 mdr. da hans stemme, pga. alderen, kan ændre sig meget....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
det kan da kun blive tine og thomas der kommer vidre til finalen idag da de jo begge kan synge super godt, og ikke bare ser søde ud. vh maria j
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu så jeg |
|
|
Jeg har generelt ikke fulgt ret meget med i denne omgang x-factor og i dag, så jeg kun Tines anden sang plus den korte præsentation af alle sangene - Sherlock Holmes på DR2 var mere tiltrækkende resten af tiden  Men jeg stemmer klart på Tine som vinder.
Hilsen fra Tine og hafferne Flicka & Frigg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Thommas |
Annikka ♥heaven♥ |
19-03-2010 22:28 |
|
Thomas er bare for god  Jeg håber han vinder  Vh. Annikka
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sådan set |
|
|
jeg synes for første gang at Tine beviste hvad hun laver i x-factor her til aften - hold op jeg synes hun sang dejligt og helt klar en værdig finalist
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12345668876 |
HeidiZ |
19-03-2010 22:55 |
|
Thomas er bare FANTASTISK!! For pokker han rykkede da lige den gasolin sang op på et højre plan, jeg fik godt nok ståpels. Jeg har virkelig nydt alle hans sange, sikke en indlevelse han har - man kan bare ikke andet blive revet med. Men efter min mening, så er han bare ALT for god til sådan et program. Og ja, han er anonym, men det er altså også bare det som er med til at gøre ham UNIK. Jeg synes faktisk at Jesper lagde godt ud, men han fanger mig bare overhovedet ikke mere. Havde håbet han røg og Fireflies blev... Tine er sgu også dygtig, er også vild med den rå pink-stemme, det mangler vi sgu her i den danske musikbranche, men nu er jeg også ved at ørle over fx. Medina.... Jeg håber faktisk hun vinder, jeg tror det vil betyde meget mere for hende, end fx. Thomas. Men ellers, rigtig gode sangere som har været med i år.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjahhøhm |
|
|
Jesper skulle have været ude for længst, magen til middelmådighed skal man altså lede længe efter... Hans stemme har man hørt milliarder af gange før (de fleste i bedre versioner), den er tæt på at kamme over så snart tonerne bliver en anelse høje, og knækker inden vibrato... Han har en anstregende udtale så snart det bliver mere udfordrende, alt for mange kanter i stedet for rundt og behageligt. Det er en joke at han skal med til finalen! Men ville da egentlig være rart hvis han vandt det hele, så ville vi jo aldrig se noget til ham igen. Synes Thomas er enormt dygtig, kan I lige se ham i en REM sang? Tine har en utrolig stemme, ødelægger det meget for mig med at vi hele tiden skal høre om hendes ih så hårde barndom. Men hun synger vidunderligt, især i dag, så højt oppe og samtidig hæst, det var en fryd at høre på  Synes stadig det var Anna og Thomas der skulle have stået i finalen, men det fik Remee jo så manet til jorden 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rulammet |
|
|
Hehe...den konklusion kom jeg også med i går... hvis alt går galt for Thomas, så kan han da blive ny forsanger i REM... Ved godt han ikke er helt på højden, meeen stemmen er da derhenaf. Tine er super cool og det er godt at de to er i finalen. Jesper havde jeg set ude for nogle gange siden. Han synger pænt jovist, men der er absolut intet x-factor over ham. Den ene af pigerne i gruppen havde vist ondt i halsen, og kunne ikke sige noget om morgenen, så det er da meget godt gået alligevel.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| har sagt det før |
|
|
Jeg synes Jesper er et unikum, og skreg højt af lettelse da det blev præsenteret at han røg i finalen. Jeg elsker hans stille ro og overblik og er vild med hans Coldplay stemme...han er skøn. Thomas er nok dygtigst. Tine er ok, men hendes stemme bevæger INTET i mig.
Zahrah Hamrah El Azraff...mindre kan ikke gøre det (;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Søren Berlev |
|
|
Ingen tvivl om at det var SØREN BERLEV, der styrede for vildt i går aftes.....f* the rest .....
Stald-Amazing v. Nynne Wachs
"Blut tut gut".
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm.... |
Jean39 |
20-03-2010 10:48 |
|
... synes at Jesper har gjort det godt...han har kanon-meget udstråling...en fed stemme, han Dûne-Dry Lips-udgave var bare perfekt.....og Tine..ja hun er også super...The Fireflies: jeg havde håbet at de sang noget Dixie Chicks...ville have klædt dem, men Jolie...var ikke god til dem. Thomas...siger mig ikke noget, stadigvæk......
Hilsen Jeanette.....der helt sikkert ikke er perfekt....er du?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Må ærlig tilstå... |
TUXI |
20-03-2010 18:16 |
|
... At jeg simpelthen ikke kan se det fantastiske i Jesper. Han har jo INGEN styrke i hans stemme og selv om der er det der audio-tune(Eller hvad det nu hedder) præstere han at synge falsk gang på gang. Jeg synes, det er utroligt, han er kommet så langt og håber virkelig at han IKKE vinder. De andre er begge gode. Thomas har været go fra starten, men Tine har været igennem den største forandring. Tænker lidt, at Tine gerne må vinde, for Thomas skal nok klare sig uden alt det palaver der følger med at vinde. Mvh. Tuxi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg vil.... |
|
|
slet ikke håbe for Thomas at han vinder!! Den første plade de skal lave er jo nærmest forudbestemt til en gang døgnflue-pop. Jeg synes dog også at det ville være skidt hvis Jesper kom længere end ham, for han er ikke bedre, men hvis Thomas blev nr. 3 havde han virkelig tid til at lave SIN EGEN plade som passer til ham.
Hilsen Helle. Undervisning tilbydes i Slagelse og omegn... Skriv pb og hør nærmere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Thomas |
|
|
skal uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud jeg kan slet ikke klare hans hår, det er så anstrengene at så på hans fedtede lange hår ned i øjnene som ikke har set vand siden sidste jul og så har han da bare en kedelig stemme som er set 100 gange før...ligesom Jespers der ikke er andet end en gang flødebolle pop det bliver til 15 min of fame no matter hvem der vinder INGEN er jeg blevet til mere i X factor og syntes faktisk Fireflies var de bedste af dem der var tilbage. Søren Berlev som vinder af x factor resten kan sg være ligegyldigt!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| seks tegn |
|
|
Synes virkelig heller ikke Jesper's stemme er speciel stærk ligefrem? Og jeg ville tro at hvis HAN vinder, er det pga. pigerne HVILKET er virkelig trist  Tine synes jeg derimod er rigtig sej Hendes stemme er FED! Og ikke ligesom alle andres. Hvis hun virkelig kæmpede efter x-factor, tror jeg sagtens hun kunne blive til mere end "bare lille DK". Hun har en rå stemme, med en fin klang i. Men det er først efter hun er kommet så langt, at hun virkelig har "sagt" mig noget. Thomas er også speciel synes jeg - han har sin egen stil, han skal nok ikke vinde. Synes faktisk ikke det er hans stil mht. x-factor. MEN det er måske fordi de sidste der har vundet, var "poppet" og ikke sådan original. Hvis endnu en 15 årig dreng vinder x-factor - tror jeg at jeg får et føl Så er det slut med det program for mig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| når man ser tilbage |
|
|
det er sjældent at vinderen af konkurrencerne blir de største stjerner, men derfor kunne jeg da godt unde Thomas lave om på dette, jeg er ikke så god til at bedømme det for jeg har farvede briller på, Thomas er min fætter, så derfor ser jeg ham som den bedste, jeg er nu også vild med Tines stemme , men hende og Jesper er lidt uskolede, men kan nok blive vildt gode og Thomas er jo dobbelt så gammel og derfor mere skolet i sin stemme. Ok Jeg synes Vist nok at de er meget jævnbyrdige, men stemmer da på Fætter Thomas alligevel.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| helt sikkert |
|
|
Thomas. Han har en rigtig fed stemme Hvis en dag chris martin (coldplay) er syg, så kan thomas da lige tage over............................!De 2 andre synger ikke specielt godt... mvh katrine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg håber meget |
my perfect ♥angel♥ |
23-03-2010 13:56 |
|
på at tomas vinder ,men er bange for at tine er en hård konkurent