Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hjælp ang. film!
Forfatter: 
Dato:  19-03-2010 11:56

Nu bliver jeg simpelthen nødt til at spørge, da jeg i længere tid har tænkt og tænkt, men ikke kommet frem til noget!

For flere år siden så jeg en film i tv. Det var somsådan ikke en hestefilm, men der indgår heste.

Det handler om en mand og kone som kører galt og konen får et rigtig grimt vansiret ansigt! Jeg synes at kunne huske noget ang. fængsel eller lign. Og mener at det er konen som kommer ind at sidde, men det rent faktisk var manden som burde. Og det går op for hende inde i fængsel.. Hun kommer så ud, og får på en eller anden måde penge til at få opereret ansigtet rigtig flot! Så hun kommer ud og opsøger sin mand som slet ikke kan kende hende! Og så er det noget med at han driver hendes hestested videre og nærmest driver det i sænk og doper hestene.. Og så piller han ved hendes fars bremser på bilen så han kører galt..

Jeg mener at konen spilles af hende som også spiller med i Lille doktor på prærien, Jane Seymour, men jeg har søgt på alle film hun har været med i, og kan simpelthen ikke finde den. Så måske er det ikke hende, men en som ligner hende rigtig meget..

Nogen som har set den`??

Sofie med Spøgelset
"A good horse is never a bad colour"
Mark Rashid

0
0
Svar på denne tråd

forresten
Forfatter: 
Dato:  19-03-2010 12:01

Jeg har også kigget i den lange tråd "kender i nogle hestefilm" og kan umiddelbart ikke finde den der heller..

Den er ellers rigtig sød!

Sofie med Spøgelset
Mark Rashid

0
0
Svar på denne tråd

filmen
Forfatter: 
Dato:  19-03-2010 16:21

Lur mig om ikke det er denne du tænker på:

A FACE TO KILL FOR

www.imdb.com/title/tt0166699/

Mvh Louise.

Nu med SpeeDyret hjemme fra ferie!

0
0
Svar på denne tråd

yes yes yes
Forfatter: 
Dato:  19-03-2010 18:43

TUSIND TAK!! det er lige præcis den! Det var da også fjollet at jeg troede at det var hende Jane Seymour som spillede med i den. Men det er også flere år siden jeg har set den.. hehe

Jubi, så kan jeg endelig få set den igen. Den er rigtig god.. :-) tak for hjælpen.

Sofie med Spøgelset
Mark Rashid

0
0
Svar på denne tråd

filmen
Forfatter: 
Dato:  20-03-2010 08:28

Jamen det var skam så lidt - og rigtig god fornøjelse! :D

Mvh Louise.

Nu med SpeeDyret hjemme fra ferie!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider