Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvad er et godt job for en 13 årig?
Forfatter: 
Dato:  18-03-2010 20:34

Hvad vil i mene er et godt job for en som bliver 13 i år.

Jeg elsker husdyr/kæledyr!

Jeg vil gerne tjene gode penge, da jeg skal til og spare op til en hest;D

Ikke et hverdagsjob.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  18-03-2010 20:38

Min datter på 14 går med reklamer om lørdagen og har gjort det i næsten 1 år. Hun tjener omkring 160 kr for 143 reklamer.

//Dorte

0
0
Svar på denne tråd

avisjob
Forfatter: 
Dato:  18-03-2010 20:43

Jeg kører med aviser, har gjort det de sidste 2 år. Tjener 13-1500 kr. om måneden, for at køre ud med 22 aviser om dagen - hvilket ikke tager mere end 30-45 minutter. Kører med dem ved 15-16 tiden alle hverdage, kl. 7 om lørdagen og fri om søndagen. Man tjener super godt på det, og om sommeren, som jo snart kommer, er det faktisk meget dejligt at køre med aviser
Du kan selvfølgelig også smide en annonce i avisen eller hænge en seddel op i et supermarked, hvor du tilbyder børnepasning, hundeluftning og den slags - MEN det vil du højst sandssynligt ikke komme til at tjene særlig godt på.

0
0
Svar på denne tråd

Tak.....................
Forfatter: 
Dato:  18-03-2010 20:48

Okay. Tak:D Vil se hvad jeg kan finde ud af;D

0
0
Svar på denne tråd

Jeg går også
Forfatter: 
Dato:  18-03-2010 20:49

med aviser. Jeg går med dagbladet 6 dage om ugen, 40 aviser om dagen, men jeg tjener dog ikke lige så meget som dinfie.

dinfie: Hvilke aviser går du med?? For du tjener da godt. :)

Mvh Simone :)

Et godt hestemenneske hører når hans hest taler til ham,
- et stort hestemenneske kan høre hesten hviske,

men et dårligt hestemenneske kan end ikke høre hans hest skrige.

0
0
Svar på denne tråd

vil over veje det
Forfatter: 
Dato:  18-03-2010 21:00

vil overveje det med aviserne, men det er lige det med tiden...

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-03-2010 21:09

svimse - Jeg går med Horsens Folkeblad :)

Meefyou - Jeg var også bekymret for tiden, da jeg begyndte med aviserne, men jeg fik en kort rute, så det har ikke rigtigt været et problem. Og hvis det er fordi du er bekymret for tiden med veninderne, kan det da være du kan lokke dem med en gang imellem - det gør jeg i hvert fald ;D

0
0
Svar på denne tråd

Andre muligheder
Forfatter: 
Dato:  18-03-2010 21:14

Du kan også sætte opslag op om rengøring, børnepasning og hundeluftning. Så kan du sige ja til de tilbud du gider, lige hvad angår tiden.

Medlem af Bullerklubben

og NSLFB

0
0
Svar på denne tråd

Ikke et hverdagsjob
Forfatter: 
Dato:  18-03-2010 21:16

Og dårlig tid til aviser men gerne passe kæledyr, er det korrekt forstået?

Hundelufter måske, men da det ikke må være i hverdagene er det nok svært, det er vel oftest i hverdagen folk vil have deres hund luftet.

Jeg tror faktisk avserne giver flest penge og mest frihed, er det ikke også det eneste job du må bestride i så ung en alder?

Du er nok lige ung nok til at babysitte - eller måske ikke, det er i alle fald noget der er brug for i weekenden.

"Jeg har ondt af folk der ikke drikker,
Tænk at vågne op om morgenen og vide,
at man aldrig får det bedre"
Frank Sinatra
0
0
Svar på denne tråd

bager...
Forfatter: 
Dato:  18-03-2010 23:00

Jeg var i en bager i 3 år og det var jeg rigtig glad for. Jeg fik god løn og kunne selv bestemme hvornår jeg ville arbejde. :) Desuden er det hyggeligt og så har arbejder man også sammen med andre.

Rikke med Katinka og Thor

A good horse is never a bad colour.

0
0
Svar på denne tråd

Hej Hej
Forfatter: 
Dato:  19-03-2010 00:13

Mc D. giver en god løn. Og så er det indedøre. Du bliver ikke våd og kold i dårlig vejr.

De unge starter typisk med rengøringen.

Mine børn gik med søndagsaviser, Bilka og føtex reklamerne om lørdagen de tjente tilsammen kun 800 kr for 10 timers arbejde for to personer.

Held og lykke-

Venlig hilsen Hanne

10.000 m2 stor grund til salg 545.000 kr. NU KUN 475.000 kr i 4894 Øster Ulslev

Gloster,er til salg se præsentationen.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg var.....
Forfatter: 
Dato:  19-03-2010 08:32

opvasker i det lokale forsamlingshus hvor der blev lavet mad HVER DAG.

Vi var 5 ansatte og havde en hverdag hver og så skulle vi deles om weekenderne. Det var hyggeligt. Man kunne høre radio, tale med kokkene hvis de var der og af og til i weekenden var vi 2 opvaskere. Jeg tjente 65 kr. i timen for hverdagen og 83 kr. i timen om aftenen og det var tilbage i 2001 til 2003.

Der var andre unge ansat hos den lokale slagter og i dagli' brugsen. Jeg arbejdede i stald i weekenderne, men det synes jeg i dag var lidt uansvarligt at være så ung og stå med 40 heste selv. Der startede jeg da jeg var 10. Og lønnen var virkelig ringe.

Der var også nogle unge der hjalp i hallen med at sætte borde og stole op hver onsdag til banko. Og i kirken var der også et par unge der havde job med at dække bord når "de gamle" skulle til spisning og gudstjeneste om aftenen.

Ja... mit lokalområde var et godt sted at være ung for der var mange jobs. Du skal kridte skoene og komme ud og tale med de små erhvervsdrivende og høre om der er noget du kan hjælpe med. Det kan også være et privat firma der gerne vil have vandet blomster, fejet og evt. vasket gulvet et ar gange om ugen og vaske kaffekopper af eller hvad ved jeg...

Held og lykke.

Hilsen Helle.

Undervisning tilbydes i Slagelse og omegn... Skriv pb og hør nærmere.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg var......
Forfatter: 
Dato:  19-03-2010 08:35

Fra jeg var 12 - 15 arbejdede jeg som opvasker. Jeg fik en virkelig god løn (i forhold til alderen) og fik 2 gratis måltider i løbet af dagen.

Jeg arbejde fast hver torsdag fra 14 - 19 og de weekender jeg ville.

Ud over det arbejdede jeg også på rideskolens trækkehold hvor jeg 2 timer om ugen hjalp på børneholdenden. tilgengæld fik jeg selv gratis undervisning 2 - 3 gange om ugen.

Jeg prøvede det med reklamer men det var slet ikke mig.

Da blev 16 startede jeg som servicemedarbejder i Netto, gav faktisk en dårligere løn end opvasker, men tiderne passede bedre med min skole. jeg arbejde fra 16 - 19, to gange om ugen og hver 3 weekend.

Samtidig begyndte jeg selv at undervise børn hvor jeg tog 50 kr per elev.

SILLE FOREVER !!

0
0
Svar på denne tråd

123123
Forfatter: 
Dato:  19-03-2010 10:26

I den alder var jeg selv:

Kirkekorssanger

Babysitter

Rengøringhjælper

Handicap hjælper på ridekolen

Men jeg tror nu også at det er det med aviser der giver mest..

Min søster går med post, tager kopier og andet hos et firma..

1 time dagligt..

Ditte E. T. Poulsen

**Et privat hestehold i Sindal**

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  19-03-2010 13:10

McD tager som regel ikke 13årige ind - de vil faktisk først helst have fra 15-16 års alderen :) Så det vil være et dumt sted at søge.

Men altså du kan jo gå med aviser i weekenden - det gjorde jeg da jeg blev 13 .. Kan dog slet ikke huske hvad jeg tjente dengang..

{Gitte R}

Alt, hvad der er dejligt, er enten umoralsk, ulovligt, eller også feder det.

0
0
Svar på denne tråd

its the falling in love
Forfatter: 
Dato:  19-03-2010 18:24

jeg havde ikke noget job som 13-årig, men jeg var hundelufter som 14-15-årig.

kendte paret privat, så fik ret god løn

mvh. ida

Rosenborg dressage

vi gir' den gas!

nu med Sambuca

¤BNSLLS¤

0
0
Svar på denne tråd

jobjob
Forfatter: 
Dato:  19-03-2010 20:22

på mit arbejde har vi en skoledreng der kommer ud og strør savsmuld i sengebåsene under køerne et par gange om ugen og så hver 2. weekend. det får han vist omkring 2000 om måneden for. og det er ikke særlig hårdt.

Sagde Simone

Gå gladere hjem end da du kom

0
0
Svar på denne tråd

Okay,......
Forfatter: 
Dato:  19-03-2010 23:58

Jeg tror jeg hænger nogle sedler op, rundt omkring i byen.:D

Men er jeg måske ikke lidt for ung ti børnepasning...?

0
0
Svar på denne tråd

aviser....
Forfatter: 
Dato:  20-03-2010 00:29

Jeg kørte med aviser i mine tidlige teenageår...

..eller kørte og kørte.. det var morgen weekend aviserne, så min far kørte mig fra postkasse til postkasse i bilen, mens jeg i sovende zombie lignende tilstand rullede viduet ned og puttede aviser i postkasserne...

-og brokkede mig højlydt hvis han parkerede 10 cm for langt fra postkassen.. (så man skulle ud af bilen..)

Lidt forkælet var man vel

Men aviser er altså et fint job, til lommepengene... som 14 årig er det svært at finde andet.

Personligt ville jeg ikke lade en 14 årig passe mine dyr el. børn

Mvh.

L Nielsen.

Springheste sælges, fra L til S. Se profil.

0
0
Svar på denne tråd

[OT] fhxfh............
Forfatter: 
Dato:  20-03-2010 00:56

Måske det med aviserne... vil i hvert faldet overveje det! og så også se om jeg kan få et hundejob...

- Sagde Niko / Meefyou og Jack !!!

Hva' ville livet være vær, hvis kærligheden ikke fantes!?

Hvorfor sku' lige præcis MIN monil blive stjålet!?

0
0
Svar på denne tråd

Mc D. Og Burger King
Forfatter: 
Dato:  20-03-2010 00:56

Mc D. ansætter børn på 13 år i Solrød og Køge !! Men jeg ved jo ikke hvor du bor henne. Hende som jeg kender, tjener omkring 2000 kr på Mc D.

Ellers er der jo osse Burger King, de ansætter osse børn på 13 år i hvertfald i Køge/Ølby

Venlig hilsen Hanne

10.000 m2 stor grund til salg 545.000 kr. NU KUN 475.000 kr i 4894 Øster Ulslev

Gloster,er til salg se præsentationen.

0
0
Svar på denne tråd

g.........
Forfatter: 
Dato:  20-03-2010 01:32

Jeg har nu aldrig set nogen på min alder, på MC D der hvor jeg bor, men hvis ikke de bliver ngt af de andet, kan jeg måske prøve og kigge lidt på ..

- Sagde Niko / Meefyou og Jack !!!

0
0
Svar på denne tråd

bogopsætter
Forfatter: 
Dato:  20-03-2010 11:17

Da jeg var 13 år arbejede jeg som bogopsætter, først på skolebiblioteket på min egen skole og senere også på det lokale bibliotek.

Jeg arbejede 2-3 timer en dag om ugen på skolebiblioteket og fik ca. 700 kr om måneden.

På det almindelige bibliotek arbejede jeg 4 timer en hverdag om ugen og 5 timer hveranden lørdag. Der tjente jeg ca. 1500-1700 om måneden.

Det var et godt job, det var ikke forsvært eller for hårdt, og jeg synes det var ret hyggeligt at gå og sætte bøger på plads og hjælpe med at lave udstillinger etc.

Prøv at spørg på biblioteket i din by, eller på din skole om de har brug for hjælp.

Sagde Charlotte med springer spaniel hvalpen jack.

- Jeg tror altid det bedste om folk-

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider