Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Farvel søde Miranda
Forfatter: 
Dato:  18-03-2010 10:43

Tidligere indlæg på avl kan ses her:

www.heste-nettet.dk/forum/4/245869/ 245687/

Niels var at undersøge Miranda i mandags, da hun var blevet tiltagende dårligere. Han tilrådede snarlig aflivning.

Miranda blev slagtet i dag den 18. marts 2010.

Det er så forfærdeligt. Det smerter mig dybt og inderligt. Hun var den skønneste heste-sjæl, jeg nogensinde har mødt. Jeg vil heller aldrig nogensinde møde én, som hende igen ! Hun har gjort mine mange sure, svære og trælse dage værd at overkomme, ved sin blotte tilstedeværelse. Ingen kan eller vil nogensinde kunne erstatte hende. TAK - søde Miranda for ALT, hvad du gav. Det er uerstatteligt. Det eneste, jeg nu kan give tilbage til dig, er fred, som du fortjener mere end nogen anden. Jeg vil til evig tid mindes dig med glæde og varme, for det var netop det, du gav til os i overflod. Du bliver den smukkeste stjerne på himlen uden tvivl. Hvil i fred min søde varme "El Prebsi".

Min datter, som jo egentlig er Miranda's (Preben's) retmæssige ejer er hjerteknust. Hun har mistet langt mere end, jeg har.

Sabina Gregersen

Til Salg:
Meget udstyr. Kig venligst mine annoncer.

Bytter meget gerne

0
0
Svar på denne tråd

Trist trist
Forfatter: 
Dato:  19-03-2010 15:16

Hej Sabina.

Hvor er jeg ked af det på jeres vegne. Det er SÅ sørgeligt at en så godmodig og dejlig hest må lade livet i så ung en alder. Hun har ikke haft det nemt den stakkels hest. Hun har godt nok mødt meget modstand i sine få leve år - ulykken, mangel på omsorg og kærlighed og nu til sidst al den sygdom.

Men hvor er det så godt at tænke på, at hun i det mindste var omgivet af mennesker der elskede hende og kun ville hende det bedste til det allersidste.

I har givet hende en god afslutning og I har gjort alt hvad der stod i jeres magt til at redde hende, da det desværre ikke lykkedes, valgte I den rigtige beslutning - at lade hende få fred.

På sin vis kan man jo faktisk godt sige, at I alligevel fik hende reddet - først fra kummelige forhold hvor det lykkedes jer at forvandle hende fra et sørgeligt øg til en smuk dronning. Nu har I så redet hende fra et smertehelvede og givet hende livet videre, hvor hun kan gallopere glad og tilfreds ud over de evige græsmarker...

(- måske sammen med vores Laika som vi pludselig måtte sige farvel til i går...)

Jeg sender dig de varmeste tanker og et trøsteknus...

MED VENLIG HILSEN MIA
0
0
Svar på denne tråd

øv hvor træls..
Forfatter: 
Dato:  19-03-2010 15:29

læste lige det meste af dit andet indlæg.. utrolig træls at i ikke kunne redde hende, men det kan vi desværre ikke altid.. hun var meget syg kunne jeg forstå, og det vigtigste er at hun har fået fred nu. Jeg føler med jer, mistede selv en hest for knap 1½ år siden..

De varmeste tanker herfra...

*Kimmie* - med Diva'en.. prinsessen over alle!

Intet i verden er fordelt så retfærdigt som forstanden:
Alle tror de har fået nok...

Husk i går, drøm om i morgen, men lev i dag!
0
0
Svar på denne tråd

hvor er det trist
Forfatter: 
Dato:  19-03-2010 16:08

ovenpå jeres kamp....

Kæmpe TRØSTEKRAMMER herfra....

KH:)

Annette

* masser af kvalitetsudstyr til salg - tjek min profil *

rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd

Trøste krammer her fra.
Forfatter: 
Dato:  19-03-2010 16:58

Hvor er det en super god beslutning du der har taget. Mirandas syge historie var jo en ren gyser, og efter alt det du har gjort for hende var det klart den rette beslutning.

Men derfor har man det jo ikke mindre skidt og er ked af man skal sige farvel. I har på denne måde vist Miranda hvor højt hun var elsket netop ved at give hende fred.

Det er der mange flere der ville ha glæde af - jeg selv befriede min soulmate fra sine smerter i dec 2009 og savnet er stadig meget stort. Så sent som idag sad jeg og græd over nogle gamle billeder jeg fandt af min gode ven.

R.I.P. Miranda - gemt i jeres hjerter.

R.I.P. Arina

DELTAGER HN-TRÆF 2009

Hvor verdens behov og dine talenter mødes, der findes dit kald!

Kvalitets kat. 1 pony hoppe sælges, 3 år.

Hoppe mave udlånes

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider