|
|
| At vente på dyrlægen |
|
|
MIn hest skal scannes og undersøges imorgen. Men føj hvor er ventetiden hæslig. Jeg får at vide om hun har forandringer i hals (hun har været faldet), ryggen tjekkes og så skal koden scannes (forvridning ved et fald). Men hold op hvor har jeg det forfærdeligt lige indtil imorgen når han kommer. AD BAD.
Sagde Janne Sælges: Windsor elite 17 " Lædergjord med maveplade - 110 cm - Send PB for info -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Petite |
|
|
At vente på dyrlægen, med frygt for en dårlig besked, er bare ultimativt den værste ventetid! magen til skidt følelse i maven skal man lede længe efter.. Krydser fingre for jer i morgen!! og satser på at begge vores heste klarer skærene, og at vi kan mødes i skoven, og ride en dejlig tur til sommer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hæslig torsdag |
| Forfatter:  |
kari 1 |
| Dato:  |
17-03-2010 21:04 |
|
Hej Jeg ved præcis hvordan du har det, min islænder skal for gud hvilken gang til Hørsholm og tjekkes, fik konstateret gaffelbåndsskader i begge forben i starten af august 2009, prøvede i samråd med dyrlægen at starte genoptræning i oktober, 3 uger senere var han halt igen, sygefold og boksro. Startede for 4 uger siden genoptræning igen, i søndags var han halt på venstre forben, som forøvrigt var erklæret raskt. ;O(( så jeg ved godt hvad du og din hest skal igennem, jeg krydser fingre for begge vores heste. hilsen Søs
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åh det er så hæsligt |
|
|
drikker rødvin og spiser kage, for søvn får jeg nok ikke noget af. Louise jeg synes det kunne være SÅ fedt at begge vores heste bliver raske. Jeg håber sådan, også for lille Picardo  Kari, jeg er på ingen måde bekymret for den skade i forbenet. Den blegerne i forhold til at hun måske er uhelbredeligt syg. Men er da ked af at høre om din lille hest. Hvad med ½ år på en god, tør fold?
Sagde Janne Sælges: Windsor elite 17 " Lædergjord med maveplade - 110 cm - Send PB for info -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| manglende nattesøvn |
| Forfatter:  |
kari 1 |
| Dato:  |
17-03-2010 21:29 |
|
Ja det kender jeg godt til. Håber for jer at I klare det i morgen. Vores problem er han har stået på en tør fold i snart 8 måneder uden sin flok, han er det sidste ½ år blevet en sur, og meget sensitiv hest, jeg syntes jo ikke det er et hesteliv, det der er skidt er at vi har prøvet i samråd med dyrlægen at genoptræne 2 gange nu og hver gang bliver han halt igen. så jeg er meget spændt på hvad dr. dyr siger ved skanning i morgen. Håber du trods alt får lidt nattero.' hilsen Søs
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øv øv ja min |
|
|
går sammen med sin flok i løsdrift, jeg vil ikke tage hende væk, men hun er også en meget rolig hest på fold. Men hun får gået rigtig meget på hårdt underlag  Tror bare jeg bliver oppe og ser film, så er det lidt lettere at holde ventetiden ud.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddddddddddddd |
|
|
Ej Janne, ikke igen med din lille hest Hvor er du bare mega uheldig Og din hyps er godt nok os uheldig. Jeg krydser fingerer for det ikke er alvorligt og det gode nyheder 
"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere ikke behøver dem.. " SØGER Sommer Magnus springsadel 16'5, medium/bred bom. Skal ku prøves..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Krydser mine |
|
|
fingre idag for at din hest ikke er uhelbredeligt syg.
I har vist haft jeres andel af uheld.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hurra hurra |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Hvor er det dejligt at høre, efter alt det I har været igennem. Og ja - rødvin er godt 
Venlig hilsen Mie Vores art kan tyrannisere andre, ikke fordi vi er gode til at kommunikere, men fordi vi ikke er. Citat: Elizabeth Marshall Thomas
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ih, hvor dejligt for |
|
|
dig og hesten. Det må være utroligt skønt at få vished.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dejligt at høre....men |
|
|
brugte du ham dyrlægen som kører ud til hesten.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jamen det |
|
|
beviser jo bare rødvinens helbredene virkning  Og stort TILLYKKE med din sunde hest....herligt at det ikke var alvorligt  KH:)
Annette
* masser af kvalitetsudstyr til salg - tjek min profil *
rigtige piger rider hver dag
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalalala |
|
|
Kender kun en ting der er værrer. Vente på dyrlægen der skal aflive din hest... Hvorfor er det at de altid kommer vildt hurtigt når hesten skal aflives, men ikke når man venter på de kommer og vacc. osv. hehe. Fedt at det ikke er alvorligt!!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|