|
|
| det er altså MEGET MEGET underligt |
|
|
eller er jeg ved at blive total senil: igår aftes var der en og prøve et par ridestøvler jeg har til salg....kunne desværre ikke passe dem....efterfølgende går vi en tur og i mit sadelkammer, ser på en sadel og står så og småsludrer et kvarters tid.... "Køber" kører hjemad og jeg glemmer alt om både dit og dat og farer over på besøg hos vores nabo. Her til morgen vil jeg så lægge støvlerne tilbage i kassen....og så er den ene støvle VÆK  Ja VÆK - HELT VÆK....!!!! Jeg har været alle steder og støvlen er simpelthen sporløst forsvundet.... Det er sq meget meget underligt. Jeg er spændt på om den nogensinde dukker op igen - og hvis - HVOR???? KH:) én der nu kun har ÈN støvle til salg - så hvis der er nogle der kender nogle etbenede ryttere der evt. står og mangler en ny lækker venstre støvle, så sig endelig frem....prisen kan forhandles 
Annette
* masser af kvalitetsudstyr til salg - tjek min profil *
rigtige piger rider hver dag
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hahaha... |
|
|
MEGET vil jeg gøre, for at spare penge - Men ligefrem at afmontere et ben..ahhh...  Ring da til hende og spørg, om hun kan have sat den ene et eller andet mærkeligt sted  Håber at du finder den...
"No man is worth your tears, and the one who is, won´t make you cry"
Aloysius - Elsket og savnet. Hver eneste dag. www.k9welfare.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sært....... |
| Forfatter:  |
CarolineR |
| Dato:  |
17-03-2010 12:37 |
|
Ej hvor underligt...! Men mon ikke den dukker op? - Ellers må vi håbe der "går" en et benet rytter rundt derude....
Job mod opstaldning søges i Aalborg Se mine annoncer via min profil!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Artex |
17-03-2010 12:42 |
|
Underligt... Mon sokkemosteret nu også er gået over til at guffe ridestøvler 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Prøv og |
|
|
spørg hunden om den kender noget til det Min kan ihvertfald godt finde på at gå med een sko/støvle (i munden- ikke på foden )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det kan være... |
|
|
At det spøger  Måske har der engang boet en et sørøver på din gård. Sådan en med klap for øjet og et ben. ...Men på den anden side...Hvad skal han med en ridestøvle. Der er vel ikke så mange heste på sådan en sørøverskib  Helle- Der keder sig UTROLIGT meget
"No man is worth your tears, and the one who is, won´t make you cry"
Aloysius - Elsket og savnet. Hver eneste dag. www.k9welfare.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mysteriet |
|
|
Du kan da lave et knald godt tilbud, halv pris på støvle  Tænker om i har hund, min staldejer har en hund om stjæler alt hvad der ligger i hundehøjde eller du har den måske på.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ting gemmer sig... |
|
|
... sommetider - jeg synes dog mest at det var de mindre ting der fandt de gode gemmesteder, men det er ikke altid. Den skal nok komme haltende tilbage en dag - om ikke andet når du har fundet en etbenet der vil have den du har tilbage.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift... |
|
|
Jeg vil tro at "støvleprøveren" har haft støvlen i hånden, da i gik ind i sadelkammeret, og efterfølgende har lagt støvlen på en sadel eller lign. Jeg tror du skal lede lidt oppe i luften, på lidt utraditionelle steder for en støvle at opholde sig. Eller måske står den på gulvet, gemt under det sadelovertræk, i tog af den sadel, der skulle kigges på? Mvh.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nisser.. |
|
|
..Mon nisserne lige skulle lave den sidste drilleting med dig..!!? 
Vrinsk fra Esma
Kun den der bestiger bjerget får udsigt over dalen.. Fremad i livet med samtaleterapi
Healing af hest og rytter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Forsvundet støvle |
|
|
Kan du huske, om den potentielle køber gav dig støvlen tilbage, efter den var prøvet på? Ellers lyder Michaels scenarie ikke helt usandsynligt.  Hilsen Annelise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Prøv at..... |
|
|
..... smide støvlen ud (altså den du kan finde). For så kan du være HELT sikker på, at den anden støvle dukker op.  Det kan dog være, at den først dukker op, når skraldespanden er blevet tømt  Med venlig hilsen Katrine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja det var så mig som var og prøvede |
|
|
støvlerne og de passede så ikke, slet ikke endda ))) desværre for de var rigtig flotte. Du fik den igen og helt ærligt så så jeg ikke hvor du gjorde af den.... men vi kiggede på din sadel og gik så i stalden.... men nej, jeg kom altså ikke hjem med EN støvle...... jeg håber da den dukker op.
- dejlig vallak tilbyder halvpart i tåstrup. - vallak lånes ud til godt hjem. - mindre bolig på landet søges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| I driller en gammel |
|
|
og (pt) syg KONE !!!! og hej Voksenrytter ....næh jeg så heller ikke hvor jeg gjorde af den, men vi flyttede os jo ikke ud af pletten fra du havde taget den af - og vi derefter kikkede på sadlen....og så gik over i sadelkammeret.... Mine hunde "gør" ikke i den slags og jeg har haft både børn og ægtefælle i gabestok - no shoe.... Så det er nok rigtigt....den eneste måde at finde den på, er at smide den anden væk.... Eller måske en af jer andre har en MH, OAK str. 37....den højre - og ny....så..... KH:)
Annette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| For nu at citere |
xtiny |
18-03-2010 11:16 |
|
Piet Hein: "Den, der taber sin ene handske er heldig i forhold til den, der mister dene ene, kasserer den anden. Og finder den første igen" Jeg håber, den dukker op. Jeg er også verdensmester i, at lægge ting fra mig- og væk er de. Her hjælper det dog at rydde op og lede, så finder man så rart alt andet, der også er væk.  Og for at citere min far, der drev mig til vanvid med det, men ret havde han jo: "Ved du, hvorfor man altid finder en ting, det sidste sted, man leder?" "Fordi, så har man fundet den!" 
Mvh xtiny
"Lad være med at vente med at have det sjovt, til du er færdig med noget. Måske bliver du aldrig færdig."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| adian.................... |
|
|
fandt du den støvle og hvor fandt du den ?????????? jeg har tænkt og tænkt over hvor du gjorde af den.
- dejlig vallak tilbyder halvpart i tåstrup. - vallak lånes ud til godt hjem. - mindre bolig på landet søges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| kender det |
|
|
Åhh hvor jeg kender det, mister altid ting, i øjeblikket er det hundens sele der er væk pist væk.. Noget dukker op igen nogle ting har jeg aldrig fundet Håber støvlen kommer frem, jeg plejer at lede steder jeg aldrig ville ligge det så dukker det oftes op..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jaaaaaaaaa |
|
|
jeg havde helt glemt tråden. Det der skete: jeg gik jo over til naboen efter at jeg havde fulgt dig ud Pia....i mellemtiden kommer min svigersøn hjem....(min datter er gået i bad) - og han "finder støvlen "smidt" foran badeværelset hvor datteren bader (det var altså der vi stod Pia) - han tror at det er hende der RODER, fordi hendes tøj også er smidt der - og hun er god til at rode, - han samler det hele op og smider det ind i bunken ved hendes klædeskab.... Og da hun så ryddede op - en uges tid efter - finder hun støvlen.... Så nu har jeg ikke én, men to støvler til salg - igen  KH:)
Annette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|