hey alle jer
Jeg har et dilemma. Jeg har min hest herhjemme, men årh hvor ville jeg da gerne have ham på en rideskole!!
Jeg savner motivationen til at komme igang, få noget undervisning, snakke med alle de andre hestetosser, få sig nogle gode grin og alt det man nu ellers oplever der.
Og så bare vide at min hest blive passet på præcise tidspunkter +- ½ time..
Herhjemme er det da superskønt at kigge ud af vinduet og kunne se ham, men nej hvor han bare ikke trives herhjemme
Og det gør ondt på mig. Han virker ked af det, og ikke med det glimt i øjet som han plejer at have. Han har været hos mig i ½ år nu.
Han har en shetter til selskab, men den smutter konstant under hegnet, så de er ikke meget sammen.. han tøffer bare rundt på vores grund. (og nej, nærmer sig ikke vejen, og jo det skal laves så han ikke kan rende ud) 
Og mig.. ja jeg arbejder 50 timer i ugen, så hyphest er der ikke meget tid til.
Jeg har spurgt den lokale rideskole om de vil låne ham, som elevhest nogle timer i ugen, og så kan jeg have ham resten af tiden (jeg arbejder derude i forvejen).. Og så også få lidt rabat i opstaldning..
Men han er på stndby lige nu.
Mit spørgsmål til jer er: Hvordan har i råd til at have jeres hest på en rideskole?
Jeg har selv noget der ligner 15000 udbetalt, skal af med 11500 til buget/md, og så er der jo ikke meget tilbage til mad, benzin, osv.. Har en kæreste, men han tjener ca det samme.
Gode råd modtages, så jeg kan få mit liv med min dejlige hest tilbage igen.