Jeg har længe gået og overvejet at få en kat mere.
Jeg har i forvejen en rød kastreret perser på godt 5 år. Jeg syntes dog at det var lidt synd at han er helt alene.
Jeg evd godt at man ikke kan garentere at 2 katte vil elske hinanden, men det er de er to, så de kan kigge og opleve hinanden. Det tror jeg er godt får begge katte.
Jeg har så helst vilel ha' en perser eller perser-blanding, så der er lidt garanti for at de har temperament lig hinanden (Har ikke råd til de normale racekatte-priser, elelr måske rettere, lidt fornæret til at betale prisen)
Og VUPTI.... i onsdags faldt jeg over ANNONCEN: 5 år gammel rød kastreret perser til meget lav pris. Vant til at være indekat, og har været med anden kat før (Der blev aflivet på grund af sygdom)
Og i dag ankom han.
Vi lukkede ham ud med det samme, og han har nu gemt sig inde på mit "kontor".
De har, såvidt jeg ved, kun set hinanden een gang. Og der hvæssede de lige lidt.
Jeg har sprayet med Catnip.
"Min egen" er på tæerne.... han går meget frem og tilbage mellem stuen og "kontoret" men virker ikke vred eller meget ophidset, så jeg lader dem bare tage det i deres tempo (Og er selvfølgelig parat til at gribe ind, HVIS der skulle blive rigtig ballade)
Nåh ja, den nye hedder Elvis, og er rigtig flot. Mere pluskæbet end "min egen" Og lidt mørkere.