Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Regntøj
Forfatter: 
Dato:  14-03-2010 18:34

Jeg skal til at købe et nyt sæt regntøj. Aller helst vil jeg købe et sæt HH, men jeg synes at det er super dyrt, derfor er jeg interesseret i at høre om der er nogen der har gode erfaringer med andre mærker, der måske er knap så dyre, ex. H2O, Kilmanock eller Five seasons.

Sættet skal bruges til at cykle i og på arbejdet (Jeg er pædagog i en børnehave) derfor skal det helst være både tæt og rimelig åndbart.

Jeg håber i kan hjælpe:-)

Mvh. Tuxi

0
0
Svar på denne tråd

tja...
Forfatter: 
Dato:  15-03-2010 12:51

jeg har prøvet flere forskellige slags, men er vendt tilbage til det dyre HH. Pengene er godt givet ud. Det er meget vandtæt og holder rigtig godt! Jeg har haft mit i mange år, og er stadig meget glad for det :)

Held og lykke med det :)

0
0
Svar på denne tråd

Regntøj
Forfatter: 
Dato:  15-03-2010 13:56

Ja, følgende link bekræfter ovenstående:

politiken.dk/tjek/dagligliv/ forbrugtest/testtoj/ article587219.ece

Jeg har et gaaaaammelt sæt HH-regntøj fra før åndbart regntøj blev opfundet. Den slags som de fleste havde i gult men jeg har i blåt. Det er perfekt endnu trods megen brug. Ja, det gør at man sveder lidt i det, men hold op hvor føler jeg mig regntæt, når regnen høvler ned i timevis.

Jeg har også et sæt af noget billigt, men det er noget juks.

Så hvis jeg var dig, ville jeg også satse på HH. Det sparer du penge ved i længden (det holder og du bliver ikke syg). :-)

Lene

- With respect and kindness we could change the world -

0
0
Svar på denne tråd

Hvad med bare
Forfatter: 
Dato:  15-03-2010 14:10

at sprøjte noget impregnering på.

....og den honoreres med en plade choko.... HVID chokolade!

Hestequizzer Rideudstyr tilsalg

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider