Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Andre med springerknæ..?
Forfatter: 
Dato:  11-03-2010 11:04

Jeg har lige fået svar på min MR scanning af begge knæ...

Jeg har springerknæ og en bruskskade pga. slid....

Jeg bliver henvist til fysioterapeut, men havd kan jeg selv gøre...??

Jeg er i forvejen hjemmegående pga. hypermobile ledde og dårlig ryg, så det er egentlig ikke fordi jeg overbelaster mine knæ..

Jeg går nogle ture med hunden og ellers kun det man normalt går på en dag, når man bevæger sig rundt i sit hjem...

Mvh. Heidi

0
0
Svar på denne tråd

Jumpers Knee
Forfatter: 
Dato:  11-03-2010 12:24

Fik for 6 år siden konstateret Jumpers Knee har forsøgt at træne det men det kan desværre ikke lade sig gøre jeg må bruge det, til det, det kan holde til hvilket er meget variende. Jeg har haft ridepause i 7 grundet dette begyndte for halvandet år siden igen med tanken det måtte briste eller bære det gik så nogenlunde blev så gravid og har fået barn så har ikke redet de sidste 9 mdr ca.

Sig endelig til hvis der noget du vil vide jeg har været igennem det meste..

0
0
Svar på denne tråd

Knæ...
Forfatter: 
Dato:  11-03-2010 12:24

Ved ikke om du kender sportnetdoc (ved ikke om jeg må skrive hjemmesidens adresse?)?

Der er ihvertfald nogle rigtig gode genoptræningsøvelser til diverse ledproblemer. Jeg har selv problemer med knæet, og har i nogle måeneder genoptrænet efter sportnetdocs genoptræningsprogram efter ortopædkirurgens anvisninger.

Med den unge trakehnerherre Luxus Tremhuse

0
0
Svar på denne tråd

Tak for jeres svar...
Forfatter: 
Dato:  11-03-2010 14:14

Jeg har været inde og kigge på den side, der henvises til, men jeg er så bange for at gøre noget forkert, så venter til jeg kan få vejledning fra fyssen...

Jeg rider ikke fast, men hopper i sadlen når jeg får chancen...Da det er værst i venstre knæ, døjer jeg meget med at komme op og når jeg skal i sadlen, i aften, bruger jeg altså skamlen...

Når jeg rider, er jeg begyndt at have døjlerne et hul for lange, for så føler jeg det er mest behageligt..holder nogle skridtpauser, hvor jeg rider uden bøjler og svinger lidt med benene...

Men nu har jeg hørt, at det er bedre at ride med for korte bøjler end for lange, når man har springer knæ...Er det rigtigt? Det tror jeg nemlig ikke jeg kan få mine knæ til at finde sig i...

Mvh. Heidi

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider