Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 7130 Juelsminde. Advarelse.
Forfatter: 
Dato:  10-03-2010 18:48

Og nej dette er IKKE en joke.


Jeg læste indlæget fra min svigerindes bruger ingen på hestegalleri. Og kan desværre ikke linke til tråden, så er der en der holder til derinde, og er medlem af den gruppe denne advarelse så i, så link gerne til den her på hestenettet..




I Juelsminde 7130, er der en hesteskænder (staves) løs.

Personen, formodeligt en mand. Været inde og skære halerne af 2 heste, hvoraf den ene er en shetlænder. Som han har stukket/skåret i skulderen med en kniv.


Men hvem ved om han begiver sig videre ud omkring, så barrit, løsning, St. dalby m.m hold øjen og ørene åbne.


Jeg bor selv ganske ganske tæt på juelsminde, og min svigerinde ligeså, så her holder vi også øje.


Så pas godt på jeres heste. Og ring til politiet hvis I støder ind i denne mand.




Folk der lyver ondt kun for at såre andre, burde skamme sig.


Min drømme hest, hvor er du?

0
0
Svar på denne tråd
 
 stouby..??
Forfatter: 
Dato:  10-03-2010 20:34

Nu bor jeg selv i stouby som ligger tæt på juelsminde og de andre byer som bliver nævnt i dit indlæg..


jeg håber selvfølgelig ikke at der går sådanne syge typer rundt og gør den slags ting, men det ville være rart hvis man kunne få lidt avide om det var sket i stalden eller på fold og hvornår på dagen, hvor meget ved i/du ren faktisk om hendelserne ??

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  10-03-2010 21:11

www.hestegalleri.dk/html/ for_messageDetail.asp?MSG_ID=579521



Jeg ved ikke mere selv end der står.

Men nej håber heller ikke der går sådanne syge personer rundt der gør sådan noget mod hestene.. men det jo set før, og før eller siden skulle det desværre nok også ramme os heroppe i området.




Folk der lyver ondt kun for at såre andre, burde skamme sig.


Min drømme hest, hvor er du?

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider