Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

jamen hvordan
Forfatter: 
Dato:  10-03-2010 17:36

jeg bliver 28 lige om snart, og min fantastiske svigermor mener at jeg skal invitere til kaffe og kage

se nu kunne jeg jo godt tænke mig og blære mig lidt og lave en kage som bare sparker mås med dekoretioner osv, og så har jeg jo hørt om det her MMF, og SP (gad vide hvad det er)

men altså, jeg har tænkt mig og lave et forårs tema med blomster osv blade og sådan noget, men hvad dælen laves de af, altså blomster og blade og sådan noget???

hjælp hjælp hjælp...

Husk at leve livet mens du kan, om lidt kan det være for sent.

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  10-03-2010 17:44

Venlig hilsen Cathrine

0
0
Svar på denne tråd

ja altså jow
Forfatter: 
Dato:  10-03-2010 19:04

mange tak, men jeg ville nu fortrække et mere præsist svar, end en tråd godt nok om det emne, men den er godt nok lang

Husk at leve livet mens du kan, om lidt kan det være for sent.

0
0
Svar på denne tråd

først.
Forfatter: 
Dato:  10-03-2010 19:19

Det tager lang, lang tid at lave en flot kage - hvor kanterne er flot lige, pynten flot... Så har du ikke den tid det tager at læse tråden på senior har du ærligt talt nok ikke tid til at lave sådan en kage.

Mit råd må være at tage dig tid til den tråd - der er rigtig mange gode råd i - og du kan springe alle billederne hurtigt over.

Man kan bruge hvad man foretrækker af hjemmelavet MMF (lavet af skumfiduser), hjemmelavet SP (lavet af sukker, æggehvider, tylose) eller købe SP hos fx. kagebutikken.dk. Alle tre ting farves med pastafarver - ikke frugtfarve. Alle tre ting kan ikke tåle frugtsyre, så hvis du laver en kage med frugtfyld i, skal du smøre siderne på kagen med smørcreme.

Man kan godt lave blomster uden udstikker,... men det er lettest med udstikkere til blomster og blade. Derudover kan man købe silikoneforme, som man kan forme de forskellige ting med. Roser kan man lave uden nogle udstikkere - søg evt. på youtube for vejledninger.

Hvis du ved præcis hvilke blomster du ønsker at lave vil det være lettere at rådgive dig - "blomster" er jo et bredt emne - kig evt. i tråden på senior efter hvad for nogle du gerne vil lave.

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  10-03-2010 19:39

Kan desværre ikke komme med et mere præcist svar, da jeg ikke selv har prøvet at lave dem.. Har bare set tråden, og er ret imponeret over den..

Venlig hilsen Cathrine

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider