Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

fede farver???
Forfatter: 
Dato:  09-03-2010 21:22

Nogen der ved om/hvor det er muligt at købe dressur unnderlag i str full i fede skrappe farver, eller bare noget anderledes. syntes dressur udstyret er meget præget af sort hvid brun blå og grøn i dæmpede farver. I hvert fald det jeg har fundet.

Hilsen Rie

0
0
Svar på denne tråd

Jeg kan ikke..
Forfatter: 
Dato:  09-03-2010 21:26

Nu kan jeg ikke lige på stående fod huske mærket på mit dressurunderlag, men den har sådan en lækker grøn farve, med blå pibe, jeg er ret så kræsen med farver osv på mit udstyr, men syntes den her er ret fed, den har nok en anelse mørkere farve end denne grønne:

Ellers kan man i mange rideudstyrs forretninger selv lave sine underlag og skridt tæpper, i Ridersport hvor jeg handler kan man selv vælge farve og piber osv. De har iøvrigt en stand i Herning i weekenden, det kan være de kan klare det.

Rikke - nu med Fellini ( og med Nynne)

Fotografering tilbydes, skriv for nærmere info

0
0
Svar på denne tråd

Striber
Forfatter: 
Dato:  09-03-2010 21:27
0
0
Svar på denne tråd

fede farver
Forfatter: 
Dato:  09-03-2010 21:33

Rikke: Tak for svaret... Skal til Herning i weekenden, så må jeg lige tjekke det ud. tak for svaret.

Spirillen: AR WAUW... De er fede.. Dem skal der også kigges nærmere på. også tak til dig for svaret

Hilsen Rie

0
0
Svar på denne tråd

fede farver
Forfatter: 
Dato:  09-03-2010 22:26

prøv at tjekke http://www.pinkequine.com de har nogle fede ting.

Vi kører lige den grønne stil, men de har mange andre farver:

Gå herind www.pinkequine.com/acatalog/ Leisure_Embroidered_Sa...html#a1364 og tryk på full colour options, der finder du mange fede farver på underlag.

"Jeg har ondt af folk der ikke drikker,
Tænk at vågne op om morgenen og vide,
at man aldrig får det bedre"
Frank Sinatra
0
0
Svar på denne tråd

Spirillen
Forfatter: 
Dato:  10-03-2010 00:54

det link du giver der er altså til en butik der er lukket ned - det står på forsiden af netbutikken.. jeg var nemlig så dum at købe der den anden dag da jeg også kom ind via et link til underlagene, men det eneste du får ud af det er at de penge du bruger er reserveret (dvs kan ikke bruges) på din konto en måneds tid før du har dem frigivet igen..

At de så ikke få deaktiveret den butik er bare ærgerligt - da der sikkert er andre der hopper på den med jævne mellemrum ;)

FRISIAN-WAY eksisterer ikke...

www.roseanna.dk

..smukke hestemalerier udføres på bestilling..

La Troja Ox

..arabisk prinsessehest..

Søger opstaldning AKUT i Tølløse eller Kr. Eskilstrup til max 1500,- inkl ind-udlukning/foder/strøelse ...

0
0
Svar på denne tråd

fede farver
Forfatter: 
Dato:  10-03-2010 09:30

roseanna: nej hvor øv for dig... men tak for at du fortalte det.

arose: lige sådan noget jeg havde forestillet mig... den gjorde lykke den side

0
0
Svar på denne tråd

Horsepoint.dk
Forfatter: 
Dato:  10-03-2010 14:01

www.horsepoint.dk plejer også at have et stort udvalg af farver på både underlag, ben-dimser m.v.

Mvh Hanne

Indehaver af 2 stk. skøre muler

Mickey & Shakespeare

Besøg dem her:

www.hanneshest.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider