Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Min FANTASTISKE svigersøn
Forfatter: 
Dato:  09-03-2010 10:15

og min fantastiske datter....

Jeg har siden torsdag i sidste uge været "ramt" af en svimmelhed der gør at jeg er fuldstændig ukampdygtig på alle plan og er sygemeldt for et par uger som minimum.

Normalt ligger min datter på 17 og kæreste på 19 bare og "teenageflyder" og er ofte rimelig besværlige at få op i svingninger.

Men nu...efter mit kortvarige hospitalsophold....er bøtten vendt fuldstændig (min mand er ude at rejse og derfor ikke til megen hjælp)....

"Mor" / "svigerapperat" du bliver liggende/siddende - vi har styr på det hele....

og de har de virkelig - er trådt 100% ind i alt pasning på vores 6 heste, 2 hunde + det løse med høns og kitter - står op kl. @!#$, fodrer, vander, trækker ind og ud, skifter dækner, muger ud osv osv osv 3 gange om dagen + rengøring af vores, i denne situation, alt for store hus, vasker tøj, laver mad, køber ind....og sørger i det hele taget for at jeg blot kan sidde her og glo foran min computer eller brændeovn døgnet rundt.

Hold K*** hvor er de bare gode :)

KH:) en dybt taknemmelig mor og svigermor....

Annette

* masser af kvalitetsudstyr til salg - tjek min profil *

rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd

Dejligt
Forfatter: 
Dato:  09-03-2010 10:21

Hvor er det bare skønt for dig, virkelig sødt gjort af dem

God bedring!

>>Sandie<<

Engelunds Zar & Forum's Calistro

0
0
Svar på denne tråd

Dejligt...
Forfatter: 
Dato:  09-03-2010 10:23

... at de kan og vil give en hånd når det brænder på.

Det manglede også bare - men det betyder jo ikke at alle teenagere ville gøre det :-)

Men selv om du bliver opvartet og passet, håber jeg nu alligevel at du snart er på højkant igen :-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider