Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Byttehandel - Ting mangler!
Forfatter: 
Dato:  08-03-2010 21:05

For ca en måned siden blev jeg enig med en fra HG om at bytte sadler.

Jeg havde en stort set ubrugt Wintec Close contact sadel, som jeg ikke brugte. Hun havde en lidt mere brugt Wintec Isabell Werth.

Selvfølgelig var prisen forskellig - Men først sagde hun at det var helt fint. Derefter tilbød jeg at smide noget xtra oveni.

Vi aftalte følgende:

Hun sendte:

Sadel

2 underlag(i starten var det tre)

Stigremme

Gjord

Jeg sendte:

Sadlen

Wintec gjord(totalt ubrugt)

Fortøj+martingal

Stigremme(passier)

Hubertus lædergjord

Det lød jo fint. Og vi indgik aftalen. Jeg sendte lørdag, og det regnede jeg også med at hun gjorde. Det gjorde hun så ikke, og moderen sendte en SMS med at hun ikke havde fået den sendt.

Så ville de sende den MANDAG, og det fik de heller ikke gjort.

Jeg modtog først sadlen FREDAG - Altså næsten en uge efter aftale. Og de første gange var jeg slet ikke gjort opmærksom på at den ikke var sendt.

Ligesom HUN heller ikke ville sende track and trace på sadlen!

(Jeg havde skrevet en SMS til hende, da jeg lørdag havde afsendt den - havde åbenbart ikke fået skrevet track and trace - Men hun kunne jo spørge)

Da jeg så havde modtaget sadlen, så alt fint ud. Men stigremmene manglede. Hun skrev at hun nok skulle sende dem, men at hun lige lå syg med lungebetændelse.

Så jeg gav hende noget tid - Jeg har intet hørt eller modtaget. Så skrev til hende i dag, hvor jeg bare fik at vide at de stigremme jeg sendte med jo ikke var noget værd!

Øh, jo. Det var Passier stigremme - God kvalitet. Har aldrig haft problemer med dem, de få gange jeg har brugt dem.

ØV! Hvor jeg føler mig røvrendt! Det er "kun" et par stigremme.

Men det er da stadig irriterende, at hun bare slipper afsted med det, når det var en del af aftalen.

0
0
Svar på denne tråd

well....
Forfatter: 
Dato:  08-03-2010 21:09

Må gå ud fra du har det hele på skrift, og selvf også hendes navn og add. så du kan vel godt kræve at få dem leveret. Ellers må du gå lovens gang..

Stigremme el ej, det er en principsag, jeg gidder ikke snydes, og så ovenikøbet få et flabet svar tilbage...

På hn kan man jo få hjælp af moderationen, kan man ikke også det på hg?

Mvh.

L Nielsen.

Springheste sælges, fra L til S. Se profil.

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  08-03-2010 21:17

Jeg har jo selvfølgelig slettet sms'er, da det jo er længe siden og jeg regnede med at hun ville overholde aftalen!

Har kun lidt tekst fra privatbeskeder, men ikke noget som angiver hvad der skulle være i pakkerne.

Det er selvfølgelig TYPISK!

Ja, det er det der barnlige, flabede svar man bare får kastet tilbage i hovedet. Synes det er så strengt!

Overvejer sgu at kontakte hendes mor.

0
0
Svar på denne tråd

jeg synes...
Forfatter: 
Dato:  08-03-2010 21:25

... man skal vælge sine krige med omhu.

Du skal i mine øjne gøre op med dig selv om det vil være besværet værd.

Principsag eller ej, så er det stadig, som du siger "kun et par stigremme".

Michael Moesby-

nu uden billeder i sin præsentation, efter HN, i deres nye regler vil have man giver HN fuld brugsret så de kvit og frit kan anvende brugernes billeder som de vil...

蛋糕
(Kage)
0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  08-03-2010 21:28

Tjae.. Altså.

Det er mere den måde at blive røvrendt på, og så endda modtage et rigtig flabet svar!

Men du har helt ret, Michael.. Det skal man :)

0
0
Svar på denne tråd

snyderi...
Forfatter: 
Dato:  08-03-2010 21:29

Tja, at vælge sine krige med omhu, men er det ikke kun ret at melde det til HG, så personen forhåbentlig mister retten til at handle derinde igen, medmindre hun sender det aftalte?

Mvh.

L Nielsen.

Springheste sælges, fra L til S. Se profil.

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  08-03-2010 21:35

HG fungere desværre ikke som HN.

Er blevet snydt derinde før, og der skete intet ved henvendelse til moderationen. Desværre.

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  09-03-2010 18:40

Har taget kontakt til hendes mor, som heldigvis er til at snakke med.

Blev både kaldt trunte og løjet for, da jeg henvendte mig igen i dag.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider