Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Endnu en snyder på heste-nettet
Forfatter: 
Dato:  07-03-2010 21:55

Jeg er fuldstændig arrig lige nu, jeg har købt et par gamasher af Lad os kalde hende H, for ca. 14 dage siden, efter diverse undskyldninger, har hun endelig afsendt dem, men de kommer bare aldrig frem:-(

Da jeg efter gentagene gange spørger efter pakkenummeret som jeg ikke får, så vil jeg gerne have mine penge igen, her er hvad hun skriver..

Nu må du lige stoppe! Gamacherne er afsendt som aftalt. Og at posten har fået pakken væk er ikke mit problem. Det er køber der bærer risikoen ved fragt. Jeg er ked af at du endnu ikke har modtaget dem, men hvis du begynder at tale om snyd osv. stopper alt samarbejdet herfra - det er der absolut IKKE tale om!

Jeg kan jo bare ikke efterlyse pakken uden pakkenummeret:-(

Super ærgeligt at man ikke kan stole på folk mere, jeg tør ikke handle med folk mere, medmindre at jeg selv kan hente tingene, ærgeligt ærgeligt..

Hilsen Stine

Ridning er en kunst, ikke en kampsport.

Dressur undervisning tilbydes, skriv pb.

stolt mor til victor født d. 23/07-09

0
0
Svar på denne tråd

Meld vedkommende
Forfatter: 
Dato:  07-03-2010 22:02

til HN´s moderation, så andre ikke kommer ud for det samme.

MVH Janni

foråret er på vej

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-03-2010 22:16

det lyder næsten som hende hestetyven her fra Skanderborg men ja meld hende evt, til politiet for svindel :) held og lykke

0
0
Svar på denne tråd

1234567890
Forfatter: 
Dato:  07-03-2010 22:54

NEtop personer som den person der har snydt dig der ødelægger det for vi andre.. Det kan bare tænde mig helt af at folk kan finde på at snyde på den måde det er bare så groft. JEg havde skrevt til moderator..

Vis du har betalt 75kr i porto så må hun jo have et pakke nummer hvor svært kan det være.. Det er bare så ærgeligt og man bliver så gal når man bliver snydt.. Syntes snart vi skal have indført et system herinde som på ts.

Hilsen Annette

(Mor til banditten Noah og ejer af den franske bulldog fluffy)

LÆKKER ANDELSBOLIG SÆLGES I AALBORG UHØRT BILLIGT

se mere på

WWW.FRIHAUGE.DK

0
0
Svar på denne tråd

Pakke ID
Forfatter: 
Dato:  07-03-2010 23:17

Hej trådstarter.

Hvor er det bare ikke i orden....

Men der ER hjælp og hente ...

Jeg er desværre selv blevet snydt for et par lækre ridebukser jeg havde købt af en, som også skulle sende som forsikret pakke... Pakken kom aldrig frem til mig, hun påstod den var sendt, ville ikke udlever pakke-ID osv. Derefter ændrede hun forklaring til at hun havde sendt den, og opgav pakke-ID, som viste sig at være falsk, men endte med - efter kontakt fra HN - at måtte betale mig mine penge tilbage... Alternativt udelukkelse herfra HN for evigt !!!

- og det er jo de færreste der ønsker det....

Hvad der blev af bukserne ved jeg ikke - jeg modtog dem i hvert fald aldrig !! - og om de var sendt med ID eller ej ved jeg jo af gode grunde heller ikke - men hun valgte i hvert fald at sende mine penge retur - og HN var på sagen, til jeg havde modtaget mine penge..... TAK HN !!

Så derfor:

1. Tag en snak med moderationen her på HN - de kan hjælpe.

Det er ofte sådan, og når vedkommende bliver kontaktet her fra HN-moderationen, så sker der faktisk noget !!

2. Hvis hun faktisk har sendt pakken med pakke ID, dvs. forsikret pakke, skal PostDanmark jo dække omkostninger for værdien pakkens indhold !!

Dvs. hun skal efterlyse pakke hos dem, kan betale dig dine penge retur, og så selv indkræve værdien af pakken via PostDanmark !!

Jeg har selv lavet rigtig mange handler her på HN - og på nær et par stykker (hvoraf ovenstående er nr. 2), har jeg haft en fornuftig og reel samtale med sælger/køber, har set/vist billeder af varen, og laver også aftale om, at modtager godkender handlen (begge parter i byttehandler), inden denne reelt er gennemført og afsluttet).

Beder også altid (og aflever gerne mine egne oplysninger) om folks navn, adresse og telefonnummer, så vi ved hvem vi handler med...

Så jo - det kan betaler sig og henvende sig til HN !!!

Held og lykke !

Venlig hilsen

Tina

Ejer af Cisco Joy og Sofus !!

En verden uden heste - føj for et mareridt !!
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  08-03-2010 07:39

Hejsa

Nu er jeg ikke lige blevet snydt, men jeg har den regel at når jeg køber noget, får jeg gerne folks hjemmeside adresse og de får min.

Når jeg sælger noget får folk også min hjemmeside, så de kan se at jeg er mig, netop for at undgå det

Hilsen Mia

Knabstruppere er bare sagen

HVIDFØDT MINI KNAB HINGSTEFØL SÆLGES

WWW.STUTTERIMILBY.DK

VEJRHANER SÆLGES

WWW.MILBY.DK

KÆRLIGT - ÆRLIGT - SERIØST STUEOPDRÆT AF LÖWCHEN

WWW.UNIVERSALSOLDIER.DK

0
0
Svar på denne tråd

hvilken post
Forfatter: 
Dato:  08-03-2010 12:25

Ansvaret for pakken kommer jo an på om du har valgt at betale ekstra og få den sendt som pakke, eller om den er sendt som brev uden forsikring.

Er den sendt som brev er der somregel ingen track nummer. Og er den sendt som brev er det rigtig nok ikke sælgers problem. Med mindre det er sælger der har bestemt porto type og som har betalt for porto.

Hvis du har betalt portoen er det din egen pligt at få det sendt som pakke med forsikring.

Men ja det er mega irriterende at blive snydt på den måde. Har selv prøvet det at sælger påstod at hun havde sendt - men at pakken var blevet væk i postdanmark. Efter en snak med postdanmark fandt de ud af at hun ikke havde sendt noget overhovedet. Så jeg fik mine penge igen - men det var en lang proces. Men ØV hvor jeg hader folk der snyder.

SILLE FOREVER !!

0
0
Svar på denne tråd

tra-la-la
Forfatter: 
Dato:  08-03-2010 16:56

ja, det er træls når man ikke får sine vare el. sin betaling, jeg har lært det på den kedelige måde, ved at sende udstyret afsted inde jeg fik betaling.

Køber ville sende penge med posten ( nov.09) og de er stadig ikke dukket op, og hun hævder at have sendt et nyt brev i (dec 09) dette er heller ikke dukket op....ja hvor dum kan man være???? har ihvert fald lært at jeg ikke sender noget før pengene er på kontoen...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider