|
|
| Laver i ikke madtråde mere? |
|
|
Der var engang hvor der altid var aftensmad-tråde herinde... Hvor er de? Gider i ikke mere?
Så, har manden været på knæ og vi siger ja til hinanden den 15. maj 2010.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaaaaaaaaaa |
|
|
Åbenbart ikke, hvem ved?(:
Timon, din dejlige hest hvad skulle jeg dog gøre uden dig? <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| madtråd |
|
|
så må vi hellere starte én.. Jeg er vel ikke den eneste der er i tvivl om hvad der ska stå på bordet i aften??  Jeg har en rest kartoffelmos, så måske det bliver til brændende kærlighed... 
Hilsen Mette -der lærer og lever. Hver dag!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så laver vi en.. :) |
|
|
Her står den på hjemmelavet lasagne med alt. Brocoli, gulerødder, majs, bacon, tomater, 1 kg hakket økofars, cocktailpølser, en sjat rødvin, en skvat fløde og så står den ellers og simre. Mums! Vi laver en kæmpe portion, men vi har ikke plads i fryseren, så håber dælme vi kan spise meget og omrokerer i fryseren. Gg
Så, har manden været på knæ og vi siger ja til hinanden den 15. maj 2010.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aftensmad |
|
|
Hos os står den på festmiddag i aften for vi har et par ting at fejre..  Røde mørbradbøffer med bacon omkring, hjemmelavet pommefrites, whiskey-sovs, stegte grøntsager, god rødvin og banana-split til dessert... mums mums God weekend allesammen S.A
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aftensmad |
|
|
her står den på tortillas pandekager og hygge med brormand som kommer forbi for at se x factor og masser af slik og chips  Lidt hygge skal man jo ha når man er syg 
Maria B.P Søger opstaldning i århus området til hingsteplag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jo da ... |
|
|
... her er madtråde - men ikke nødvendigvis hver dag  Jeg tror at aftenens menu bliver risengrød 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ostebrød |
|
|
Her er menuen ostebrød á la Salvia: Halvdelen af et lille rødløg, et par fed hvidløg, en håndfuld gode cherrytomater, en skefuld blandede krydderuter og lidt god olivenolie blendes ensartet med stavblenderen. Italiensk brød ristes let. Lidt af tomat-løgblandingen smøres på brødene, hvorpå der lægges 1-2 skiver tyndtskåret røget skinke og et par skiver frisk mozarella. Resten af tomat-løgblandingen fordeles oven på osten. Der er tomat-løgblanding til 4-5 stykker brød. Sættes i ovenen ved ca. 200 grader til osten er smeltet. Kan evt. serveres med en blandet salat.
Salvia Med balloner forholder det sig som med livet selv, nemlig at det er vigtigt at vide hvornår man ikke skal give slip på snoren. Hele forholdet med balloner er at lære små børn dette.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Mor t ♥FranciskaOliver♥ |
| Dato:  |
05-03-2010 17:50 |
|
Der er masser af madtråde på hygge-debatten.dk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mor t ♥Francisk...ver♥ |
|
|
Det er da meget godt at de også ved hvad de skal have............!
Hilsen Helle. Undervisning tilbydes i Slagelse og omegn... Skriv pb og hør nærmere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
05-03-2010 18:16 |
|
??? Ts spurgte hvor alle madtrådene blev af, og skrev blot at der da er masser på hygge-debatten.dk. Forstår ikke dit svar?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øv, ingen... |
|
|
... risengrød til mig. Den mælk jeg troede jeg havde i køleskabet var ikke god mere... Hvad skal jeg mon så finde på at lave? Jeg GIDER ikke køre på indkøb!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bonnie.... |
|
|
Okay, du må undskylde så... Jeg opfattede det bare som endnu en af slagsen hygge-debatten og HN imellem... Det var derfor jeg synes det var lidt mærkeligt at skrive sådan....
Hilsen Helle. Undervisning tilbydes i Slagelse og omegn... Skriv pb og hør nærmere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrft |
05-03-2010 18:25 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg har skiftet navn til "Lud doven" Jeg var let at overtale til en gang købe pizza, hvor det denne gang blev én med peperoni, mums, så den skal jeg varme i ovnen om en times tid når X Factor begynder og nyde den med en kold fanta. Jeg har derudover kokkeret det meste af eftermiddagen, da jeg har forsøgt mig med at lave en slags "slik" uden sukker! MUMS siger jeg bare, følg denne opskrift og I ender med en himmelsk spise  500 gr dadler 200 gr peanuts (andre nødder kan bruges, men peanutsene er GODE!) 4 spsk kakao 1 spsk olie ½ tsk vanilie sukker. Fjerne stenene fra dadlerne og blend det hele sammen og form dem i små kugler. Jeg plejer at vende mine i en omgang kokos, så er de ikke så "klistrede." Det er jo "nærmest" sundt! 
Bates Maestro dressursadel sælges m/sikkerhedsbøjler og stigeremme. 17", sort, mellem bom, pæn og velholdt. PRIS 3000,-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg skal have rester fra igår: Tarteletter med høns i asparges, en af mine livretter  Også nok lidt slik til x-factor 
Mvh Pia Glæder sig til det bliver forår!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hurtig affodring |
|
|
Er næsten lige kommet hjem fra fitness og var bare mega sulten - det skulle bare gå stærkt, så det blev til en bolle med en rest tunmousse. Ahh, så kan jeg slappe af på sofaen med X-factor... og lidt 70% chokolade og lidt nødder... 
... sagde Ditte, nu med skønne Enzo!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Tykstegsbøffer marineret i hjemmelavet hvidløg-tomat-timian med gratinerede kartofler og salat. Til x-factor/film (ved endnu ikke hvad jeg gider se) har jeg købt pistacienødder, rosiner og lidt chokolade.
Alletiders børnepony sælges kat. 2 - MB spring, LA dressur "If you can dream it, you can do it!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| her står den |
Maigon |
05-03-2010 20:01 |
|
MMMMMH, her står den på sushi og dejlig kold hvidvin..  Mums, det er bare for lækkert... God weekend til jer alle...
En rigtig hest er en DANSK VARMBLOD 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her stod den på |
xtiny |
05-03-2010 20:25 |
|
Kogt kylling og ris. Du må gerne have opskriften: Varm ½ liter vand med ½ tsk salt op til kogepunktet- tilsæt enpose frosne overlår-og evt mere kogt vand. Koges i 45 minutter- eller mere. Tag kylling op- og kog ris i 15 minutter- sluk blusset-lad stå i 10 minutter. Begge dele stilles i koldt vand i vasken, til det er koldt. Pil kylling fra ben/bland med ris. Resten kan gå i køleskab. Eller fryses. Til katte med tynd mave.
Mvh xtiny
"All problems are people-problems. No people, no problems!" Citat tilskrevet Stalin
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|