Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

AVVVV min tand...
Forfatter: 
Dato:  03-03-2010 18:55

Åhhh har sådan en forfærdelig tandpine, kan ikke holde ud at være oppe, spise, sidde, noget som helst... panodil virker ikke en dyt.... Mangler en visdomstand i den side som gør ondt, men syntes ikke som sådan at området ved denne visdomstand er ømt, men kan man påtrods af dette godt have ondt??... Vil helst ikke tage til tandlægen, hvis det bare er en visdomstand, da jeg ikke vælter mig i penge...

Christina Hjelmroth ;-)
0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  03-03-2010 19:08

Jeg tror godt det kan være en visdomstand der er ved at komme frem.. Men det kan selvfølgelig også være noget andet.

Under alle omstændigheder synes jeg da du skal tage til tandlæge.. Selvom det er dyrt, så er det jo ikke det værd at gå og have ondt.

Held og lykke med det i hvert fald, og god bedring :)

0
0
Svar på denne tråd

Tag til...
Forfatter: 
Dato:  03-03-2010 19:32

... tandlægen!

Det er den eneste vej frem - og tandlægebesøg SKAL der være til i budgettet.

HVIS det er en visdomstand kan det blive meget dyrere at beholde den end at komme af med den.

Jeg lod være med at gøre noget da en af mine begyndte at murre - det hævnede den i en grad så ikke bare skulle den hives ud, den havde også knækket den foran så den skulle have en krone til næsten 5000 kr på. Og et årstid efter blev den så betændt - så ud med kronen og så fik den en rodbehandling. Desværre kun i to af rødderne - den tredie rod fik rodbehandling for et par år siden - så der var jeg glad for at jeg ikke havde fået endnu en krone på, men kun en gang plastik... alt i alt har det nok kostet mig omkring 8-10.000 kr (og en masse smerter) at jeg ikke fik visdomstanden ud i tide!

Og selve udtrækningen af visdomstanden - lidt over 10000 kr - og så gjorde det ikke engang specielt ondt.

0
0
Svar på denne tråd

God bedring
Forfatter: 
Dato:  03-03-2010 20:14

Lisbeth - har du virkelig giver lidt over 10.000 for at få trukket en visdomstand ud ? Den må da ha' siddet godt fast.

Tandsmerter kan i yderste konsekvens næsten drive en til selvmordets rand. Så se at komme til tandlægen a.s.a.p. Måske kan du få en afdragsordning med dem ?

Panodil hjælper slet, slet ikke mod tandsmerter. Ved ikke hvorfor, men fik det fortalt af min tandlæge for nylig. Ibuprufen (ipren) skulle være det bedste, når vi taler håndkøbsmedicin.

0
0
Svar på denne tråd

Nej da...
Forfatter: 
Dato:  03-03-2010 20:19

... der var et nul fo rmeget.

Ca 1000 for at få tanden ud.

Omkring 10.000 for at få rettet op på de skader den havde lavet på tanden foran.

0
0
Svar på denne tråd

Min tandlæge
Forfatter: 
Dato:  03-03-2010 20:42

min tandlæge tilbyder "tandkonto" så man kan splitte regningen op - men hvad renter og evt. gebyr er på ved jeg ikke - jeg har til dato kunne nøjes med små-reparationer

MVH Pia Fruen på Bøgehøj

Chokodullen Marabou Minimulen Sorte Arnold Lånebassen Aslan

Djurslænding? - køb dyrenes foder hos HG Foder!

0
0
Svar på denne tråd

Jeg siger også
Forfatter: 
Dato:  03-03-2010 21:22

Kom til tandlægen.. Jeg er lige blevet to tænder fattigere fordi visdomstanden havde "spist" af tanden foran.

Jeg gik også længe og sagde at det ikke var nødvendigt at tage afsted, men da jeg så fik en slem slem tandpine så der skulle morfin til at tage smerterne, der krøb jeg til korset og bestilte tid.

Så ring og hør om de har afdrags ordning

*Karin

Karins foto - Fotografering tilbydes

Modeller søges - se info på hjemmesiden

RIP elskede far 12.01.1935 - 03.05.2008

RIP elskede mormor 15/8-1922 - 23/01-2008

0
0
Svar på denne tråd

Tak for de gode råd
Forfatter: 
Dato:  04-03-2010 17:22

Tog til almindelig læge idag, og fandt så ud af at grunden til at jeg så ondt i gummerne, kæben er fordi jeg har betændelse....

Så er røget på penicilin i 5 dage, så håber jeg at det tager smerten.... For JA.... Man bliver fuldstændig sindsyg af den konstante smerte....

Christina Hjelmroth ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider